Ruben. Geplaatst 18 december 2011 Auteur Share Geplaatst 18 december 2011 Zo, (een van de) belangrijkste wedstrijd(en) van het seizoen staat op het punt van beginnen. Ben benieuwd, als ADO met dezelfde inzet speelt als de afgelopen weken denk ik dat er iets te halen valt bij Ajax. Wel jammer dat we niet met de ideale opstelling spelen. Visser, Boussabon, van Duinen, Luksik en Leeuwin staan normaal gesproken niet in de basis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 18 december 2011 Share Geplaatst 18 december 2011 Leeuwin ;e! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 18 december 2011 Auteur Share Geplaatst 18 december 2011 Hoop dat z'n contract meteen na deze wedstrijd ontbonden wordt. Zou het niet erg vinden als die nooit meer voor ADO speelt. Niet normaal, hoe dom kun je zijn.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 december 2011 Share Geplaatst 18 december 2011 Wat een gek ;e Eriksen was gewoon boos en dat maak je anders nooit mee hoe erg kan je inkomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 19 december 2011 Auteur Share Geplaatst 19 december 2011 Hocher dus naar Willem II. Jammer, als ie speelde vond ik 'm altijd een goede indruk maken. Overigens staat Coutinho op het punt om twee seizoenen bij te tekenen, met een optie voor een derde seizoen. Geweldig nieuws, ik vind Coutinho echt een van de stille krachten van ADO. Je hoort er eigenlijk nooit iemand over, maar hij is van onschatbare waarde voor ADO. Zeker nu we een paar man missen in de verdediging zorgt hij voor rust met zijn ervaring. Daarnaast straalt hij sowieso bijna altijd rust uit en betrap ik 'm zelden op een foutje. Sowieso een van de beste keepers van de Eredivisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 19 december 2011 Share Geplaatst 19 december 2011 Ik ben daar helemaal vergeten wat over te zeggen... Coutinho vind ik echt een hele goede doelman, super voor Ado. Het enige jammerige aan hem is, is dat hij een beetje klein is, maar toch is hij redelijk goed op voorzetten/corners. Als Ado mag je blij zijn dat je z'n goede keeper op doel hebt. Rijp voor een stappie hoger als je het mij vraagt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 december 2011 Share Geplaatst 20 december 2011 Eens vorig jaar deed hij het ook uitstekend en is nu ook weer goed bezig is beter dan menig eredivisie keeper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 2 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 2 januari 2012 Boussabon blijft waarschijnlijk ook na de winterstop voor ADO spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 2 januari 2012 Share Geplaatst 2 januari 2012 Mooi, speelde de paar wedstrijden die hij speelde voor Ado goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 3 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 3 januari 2012 ADO heeft zich officieel gemeld bij De Graafschap voor Rydell Poepon. De kans lijkt echter klein dat ADO hem binnen kan halen, aangezien clubs uit Turkije en Oekraïne al een miljoen geboden zouden hebben op hem, en zoveel wilt ADO niet betalen. Aan de andere kant, Poepon heeft zelf wel aangegeven dat hij het liefst in Nederland wilt blijven spelen. Wouter de Vogel wordt overigens voor de rest van het seizoen verhuurd aan FC Dordrecht, waar ADO een samenwerkingsverband mee heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 4 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 4 januari 2012 Op de nieuwjaarsreceptie vanmiddag zijn een aantal dingen bekend gemaakt. - De contracten van Coutinho en van Duinen zijn met twee jaar verlengd - ADO gaat samenwerken met een Engelse club (welke werd niet gezegd, wss Swansea of de Spurs) - In de winterstop komt er al een speler van die 'moederclub' - ADO heeft zich voor volgend seizoen versterkt met Aaron Meijers (24 jaar, RKC) ADO speelt overigens op 10 januari een oefenwedstrijd tegen HSV. Deze is live te zien op Eurosport 2 om 19.00 uur, de wedstrijd is in het stadion van Malaga. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 januari 2012 Share Geplaatst 5 januari 2012 Meijers goede voetballer vind ik dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 5 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 5 januari 2012 Is me nooit echt opgevallen bij RKC, ga de komende weken wel wat meer op hem letten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 7 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 7 januari 2012 Het is heel waarschijnlijk dat ADO een samenwerkingsverband aangaat met Chelsea, en nee dit is geen grap. Ook is Chelsea aan het onderhandelen met Standard Luik om Kenneth Omeru te kopen, die gaat dan vervolgens eerst een jaar op huurbasis voor ADO spelen (en dan weer terug naar Chelsea). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 7 januari 2012 Share Geplaatst 7 januari 2012 Anderhalf jaar op huurbasis, als alles doorgaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 7 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 7 januari 2012 Las ik ook inderdaad. Ken die Omeru niet, maar als Chelsea hem wilt halen, zal het wel geen slechte speler zijn. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 7 januari 2012 Share Geplaatst 7 januari 2012 Ja, ik had het ook al in het transfertopic gepost, ik ken heel die Omeru ook niet, maar het zal vast niet zo'n slechte kerel zijn. En de verdediging kan zeker wat verbetering gebruiken, alleen Kum is stabiel. De rest is gatenkaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 7 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 7 januari 2012 Supusepa vind ik ook nog wel meevallen, maar Steijn geeft de voorkeur aan Luksik. :cab: Ammi gaat ook nog wel, de rest is minder ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 7 januari 2012 Share Geplaatst 7 januari 2012 Ja, Ammi is ook nog wel stabiel, vooral de plaats naast Kum is niet goed bezet, 'N Toko en Leeuwin kunnen het beide niet goed invullen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 7 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 7 januari 2012 'n Toko is heel lang geblesseerd geweest he, heeft maar 1 of 2 wedstrijden gespeeld. Dus nog even afwachten hoe hij het doet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 9 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 9 januari 2012 Eredivisie Live gaat misschien de oefenwedstrijd HSV-ADO uitzenden, hoop dat het ook echt gaat gebeuren. :) Net samenvatting gezien van oefenwedstrijd Zulte Waregem-ADO gister (2-2). ADO stond al na 10 minuten met 2-0 achter door een makkelijk gegeven penalty en bij de 2-0 slecht uitverdedigen. In de tweede helft kwam een compleet ander elftal op het veld. Mike van Duinen maakte 2-1 na een mooie solo, en Boussabon maakte via een penalty 2-2. Tegen het einde van de wedstrijd nog een vechtpartij, Boussabon en een speler van Zulte Waregem kregen rood. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 januari 2012 Share Geplaatst 9 januari 2012 Why een vechtpartij :cab:? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 9 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 9 januari 2012 Iemand van Zulte Waregem kwam (niet voor de eerste keer die wedstrijd) volgens mij gevaarlijk in bij een speler van ADO, waarna Boussabon verhaal ging halen bij die speler. Dat mondde uit in een vechtpartijtje. EDIT: Klopt toch niet helemaal wat ik vertelde, Steijns zegt er het volgende over; "Eerst kreeg Horváth een klap op zijn achterhoofd, dat vonden wij vanaf de bank al erg ongepast. Toen deze jongen Ali bijna door midden schopte, reageerde Ali terecht. Al onze jongens willen fit blijven, dit was gewoon gevaarlijk. En ik vind het niet zo heel erg dat dit soort dingen gebeuren, al hoort het natuurlijk niet, maar het was meteen duidelijk te zien dat onze jongens voor elkaar opkomen. We zijn een collectief, een echte ploeg, dus staan we voor elkaar, goed om te zien." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 januari 2012 Share Geplaatst 9 januari 2012 Zijn er beelden van trouwens ben wel benieuwd naar dat vechtpartijtje :P? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 9 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 9 januari 2012 Heel klein stukje in dit filmpje, maar volgens mij is dat alleen het einde van 't opstootje; [YOUTUBE]rmld_NNGeG4#![/YOUTUBE] Vanaf 11.50 Vanaf 10.30 de goal van Van Duinen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten