Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

ADO Den Haag

Ruben.

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Djurovski:

Zelfde zou zijn als Judas Jans nog zou terugkeren bij de FC. Dan hoop ik ik hoop dat alles mis kan gaan wat mis kan gaan 

Zijn we eindelijk van kunstgras af krijg je zo'n poffertjesporem. En dan laten we zijn kunnen nog even buiten beschouwing.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Inbefore Kuijt leidt ADO naar de titel  Schrijf die gast nou niet meteen af omdat het demagoogje is in de media, misschien is het als trainer wel een vakman als het gaat om het motiveren van zijn ploeg.

Er moet een (meer) ervaren man komen. Had zelf graag bijvoorbeeld Buijs gezien maar helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Inbefore Kuijt leidt ADO naar de titel  Schrijf die gast nou niet meteen af omdat het demagoogje is in de media, misschien is het als trainer wel een vakman als het gaat om het motiveren van zijn ploeg.

Hij moest niet voor niets weg bij Feyenoord he ;)  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei FlyD:

In Twente om zich voor te bereiden op de eredivisie.

Oke bedankt. Maar even serieus, zo'n ventje moet je toch niet in je selectie willen? Ben verder totaal niet tegen ADO ofzo iets. Maar ik stoor mij mateloos aan dit soort mannetjes, dat moet je gewoon uitbannen vind ik bah.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 30-5-2022 om 11:54 zei ELHenry:

Oke bedankt. Maar even serieus, zo'n ventje moet je toch niet in je selectie willen? Ben verder totaal niet tegen ADO ofzo iets. Maar ik stoor mij mateloos aan dit soort mannetjes, dat moet je gewoon uitbannen vind ik bah.

Want? Vanwege dat tegen NAC? Ik stoor me mateloos aan Bredase mannetjes die het nodig vinden trainers etc te bedreigen. Die lui moet je uitbannen, niet een voetballer die uit frustratie reageert. 

4 minuten geleden zei himan:

Zat eraan te komen. Alsof we nog niet genoeg voor lul hebben gestaan afgelopen dagen. Man man.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 30-5-2022 om 11:47 zei ELHenry:

Weet iemand al waar Sem Steijn is??? die gast heeft altijd een grote bek met zijn praatjes, maar hij ineens nergens meer te bekennen. 

Op 30-5-2022 om 11:54 zei ELHenry:

Dus omdat hij nu niet meteen in de media gereageerd heeft moet hij maar gelijk uitgebannen worden? Wat is dat dan voor een kul verhaal?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Mansveld:

Want? Vanwege dat tegen NAC? Ik stoor me mateloos aan Bredase mannetjes die het nodig vinden trainers etc te bedreigen. Die lui moet je uitbannen, niet een voetballer die uit frustratie reageert. 

Zat eraan te komen. Alsof we nog niet genoeg voor lul hebben gestaan afgelopen dagen. Man man.

Hier bleek later toch niet zo veel van waar te zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Mansveld:

Ja die gasten moet je ook uitbannen natuurlijk, alleen het verschil tussen Sem Steijn en dit soort mannetjes is dat Sem Steijn een profvoetballer is, die moet hier boven staan. 

3 uur geleden zei Jotew:

Dus omdat hij nu niet meteen in de media gereageerd heeft moet hij maar gelijk uitgebannen worden? Wat is dat dan voor een kul verhaal?

Ja ik vind van wel, als je eerst je gram wilt halen op televisie nadat je hebt gewonnen van NAC, prima. maar ga dan ook als een grote jongen voor de camera staan als je een potje hebt verloren. We zijn allemaal volwassen of niet soms?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei ELHenry:

Ja die gasten moet je ook uitbannen natuurlijk, alleen het verschil tussen Sem Steijn en dit soort mannetjes is dat Sem Steijn een profvoetballer is, die moet hier boven staan. 

Ja ik vind van wel, als je eerst je gram wilt halen op televisie nadat je hebt gewonnen van NAC, prima. maar ga dan ook als een grote jongen voor de camera staan als je een potje hebt verloren. We zijn allemaal volwassen of niet soms?

Dat hij tegen NAC voor de camera kwam had toch alles te maken met zijn vader… Dat is niet zo gek, zeker als hij ook nog dat doelpunt maakt. Dat is niet te vergelijken met nu tegen ADO.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei PJHoutman:

Hier bleek later toch niet zo veel van waar te zijn?

Nou er is later geen aangifte etc gedaan, omdat niet aan te tonen van wie het afkomstig was. Voor mij blijft één en één twee want de bedreigingen hebben wel plaats gevonden.

16 uur geleden zei ELHenry:

Ja die gasten moet je ook uitbannen natuurlijk, alleen het verschil tussen Sem Steijn en dit soort mannetjes is dat Sem Steijn een profvoetballer is, die moet hier boven staan

Makkelijk lullen en erg overdreven reactie mbt uitbannen.

15 uur geleden zei Fantasy:

Nu ook nog een onderzoek naar de apengeluiden aub. Oh wacht, doen we alleen bij Den Haag, Feyenoord, Utrecht en Den Bosch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Satyr:

Ik heb nog eens teruggekeken, ik hoor alleen 'boeh' als in uitjouwen en geen 'oehoeh' als in apengeluiden. Zou ook gek zijn, Excelsior bestaat nou niet bepaald uit 18 blonde, Arische übermenschen he.

Ik meen het wel te horen, ook té toevallig dat je dit soort geluiden alleen hoort bij de laatste twee van ons, toevallig twee donkere jongens. En dat laatste zegt niks. Ook buitenlandse jongens hebben destijds een verbod gekregen voor het maken van oerwoudgeluiden en/of het bananenlied richting Bazoer. Dat je zoiets doet maakt je niet meteen racist of een Arisch übermensch zoals jij het noemt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites