MNie Geplaatst 21 oktober 2021 Share Geplaatst 21 oktober 2021 Komen we goed weg door de gemeente die weer bijgesprongen heeft dit seizoen. Mooi dat de begroting goedgekeurd is door de KNVB. Nu hopen dat alle perikelen rond een overname snel weg zijn en dat er ook daadwerkelijk een overname komt. Dan hopen dat de overname deze keer wel goed uit gaat pakken. In ieder geval is er weer wat ademruimte in Den Haag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 oktober 2021 Share Geplaatst 21 oktober 2021 Waar zijn de verhalen rond Jol en overname gebleven? Ik dacht toch serieus dat Jol interesse in ADO had? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 21 oktober 2021 Share Geplaatst 21 oktober 2021 Heb ik inderdaad ook al eventjes niets meer over gehoord. Was dat niet iets met een overname van het stadion ook? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 oktober 2021 Share Geplaatst 21 oktober 2021 3 minuten geleden zei MNie: Heb ik inderdaad ook al eventjes niets meer over gehoord. Was dat niet iets met een overname van het stadion ook? Dat weet ik niet. Ik had wel gelezen dat Jol de club wilde overnemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 21 oktober 2021 Share Geplaatst 21 oktober 2021 5 minuten geleden zei delichris: Dat weet ik niet. Ik had wel gelezen dat Jol de club wilde overnemen. Ik dacht dat het grote struikelblok voor de meeste partijen het stadion was. De huur is te hoog en daarom wilden zij het overnemen. Volgens mij heb ik ergens gelezen dat er een aanvraag door de gemeente is gedaan om de waarde te bepalen van het stadion, maar dat dat erg lang duurt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 oktober 2021 Share Geplaatst 21 oktober 2021 6 minuten geleden zei MNie: Ik dacht dat het grote struikelblok voor de meeste partijen het stadion was. De huur is te hoog en daarom wilden zij het overnemen. Volgens mij heb ik ergens gelezen dat er een aanvraag door de gemeente is gedaan om de waarde te bepalen van het stadion, maar dat dat erg lang duurt. Dit had ik niet meegekregen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 21 oktober 2021 Share Geplaatst 21 oktober 2021 3 minuten geleden zei delichris: Dit had ik niet meegekregen. Heb het stukje gevonden. Citaat Bron AD: Waar blijft het taxatierapport van het Cars Jeans Stadion? BlessuretijdBestuurlijke chaos, financiële crisis... ADO Den Haag dreigt failliet te gaan. Clubwatcher Marijn Abbenhuijs vertelt in de rubriek ‘Blessuretijd’ dagelijks over de zoektocht naar een oplossing voor de noodlijdende voetbalclub. Marijn Abbenhuijs 14-10-21, 14:00 Waar blijft het taxatierapport van het Cars Jeans Stadion? De thuisbasis van ADO Den Haag is een bijzonder heikel punt geworden in de overnamesoap rondom de club. Onderhandelingen liepen erop stuk. Het gebouw is volgens alle potentiële nieuwe eigenaren te duur. De huur moet worden verlaagd, óf het onderkomen en de parkeerplaatsen eromheen moeten worden verkocht aan de club met geld van investeerders. Zoals bekend heeft Groep Lentze/Jol eind augustus een bod uitgebracht: 10 miljoen voor het stadion én de omliggende parkeerplaatsen. Als reactie daarop heeft de gemeente het stadion laten taxeren. Die taxatie is in de week van 13 september in gang gezet. Een maand later heeft niemand daar officieel nog iets van gehoord. Parkeerplaatsen De eerste geruchten over het resultaat sijpelen intussen door. Het stadion zou niet zo veel meer waard zijn, zeker niet als je kijkt naar een scenario waarin ADO Den Haag niet meer bestaat. Dusdanig weinig dat de gemeente het bod van Lentze/Jol misschien wel serieus zou moeten nemen. Het probleem is alleen dat de grond eromheen, met al die parkeerplaatsen, waarschijnlijk meer waard is. Maar dat is niet getaxeerd. Daarover worden nu over en weer verwijten gemaakt. Het ADO-bestuur zou de gemeente bewust vals hebben geïnformeerd over het bod van Lentze/Jol. Waardoor er straks over een waardeloos taxatierapport wordt vergaderd. Maar navraag bij de club en de gemeente geeft een eenduidig antwoord: het hele bod van Lentze/Jol is besproken, maar een taxatie van het stadion én de parkeerterreinen zou veel te veel tijd in beslag nemen. Wilden de club en de gemeente de meest serieuze koopkandidaat voor de deadline van 1 november nog iets van perspectief bieden, dan was dit de beste optie. Voor het redden van de de club hoeft de uitkomst van die taxatie niet cruciaal te zijn. De gemeente lijkt de club de helpende hand te willen bieden. Zodat ADO in ieder geval na 1 november nog kan blijven bestaan. Daarna kan de club dan altijd nog verkocht worden. Aan Groep Lentze/Jol? Misschien duurt het nog wel twee taxatierapporten voordat we daar antwoord op kunnen geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 21 oktober 2021 Share Geplaatst 21 oktober 2021 Jol en Lentze, haha, wat een clowns zijn dat joh. Een overname door hun en hun vriendjes is natuurlijk nog altijd mogelijk, maar het is wel duidelijk dat het ze meer te doen was om het vastgoed en de grond dan om de club. En Jol dan walgelijk nog even zichzelf op de borstkloppen in een interview met HCF, vanwege het team wat er staat. Hij heeft 60 spelers gehaald, dan mag het ook wel zo zijn dat er een aantal kunnen voetballen. Nu blijkt ook maar weer hoe belangrijk de gemeente voor de club is (andersom natuurlijk ook). Dus heb nog minder begrip voor de onlangs opgestarte petitie om de gemeente helemaal geen rol meer te laten spelen bij de club. Dan was je er nu simpelweg niet meer. Als Rob Jansen het nu echt gaat doen, volgens de laatste geruchten, hoop ik wel dat oa Van Steenis en Reijntjes hun spullen kunnen pakken. Zakkenvullers eerste klas. Door hen zijn diverse akkoorden gesneuveld en partijen weggelopen, omdat ze zelf zo graag in het pluche wilden en willen blijven zitten. Blijven ze wel, moeten we deze ouderwets verjagen. Dan maar met de harde hand, deze lui hebben 0,0 voor de club. 10 minuten geleden zei MNie: Ik dacht dat het grote struikelblok voor de meeste partijen het stadion was. De huur is te hoog en daarom wilden zij het overnemen. Volgens mij heb ik ergens gelezen dat er een aanvraag door de gemeente is gedaan om de waarde te bepalen van het stadion, maar dat dat erg lang duurt. Deels, over bepaalde partijen is dit gelekt vanuit het bestuur. Terwijl dit niet waar was. Bestuur/RvC deed en doet er alles aan hun eigen baantje te behouden. Mbt Jol/Lentze; toen huursverlaging niet mogelijk was kwamen ze met een koopbod op stadion en diverse parkeerplaatsen. Dit bod zette een mes op de keel van de gemeente, die geen partij was in het onderhandelingsproces. Goed dat de gemeente (toen) niet toe heeft gegeven aan deze heren en hopelijk in de toekomst ook niet. Het gaat ze niet namelijk niet om de club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 21 oktober 2021 Share Geplaatst 21 oktober 2021 Voorlopig geen extra punten aftrek en blijft de proflicentie behouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 21 oktober 2021 Share Geplaatst 21 oktober 2021 (bewerkt) 37 minuten geleden zei MNie: Heb het stukje gevonden. Die houden ze zo lang mogelijk binnenkamers om zichzelf niet teveel te schaden. Goed dat ze niet zwichten voor Jol/Lentze, maar zelf zijn ze ook een schimmige partij mbt het stadion. Vanaf de bouw(plannen) al. 28 minuten geleden zei ElMarcos: Voorlopig geen extra punten aftrek en blijft de proflicentie behouden. En zowaar een kans om direct weer te promoveren. 21 oktober 2021 bewerkt door Rossi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 21 oktober 2021 Share Geplaatst 21 oktober 2021 Oh Jol. Wat een droeftoeter is dat. Hoop toch zo dat die dikke plofkop er niet in slaagt ADO over te nemen. Dan nog liever de City group. Weliswaar ben je dan een soort handelshuis maar die gasten zetten wel een duidelijke organisatie neer en hebben ook oog voor de jeugd en het trainingscomplex. Als die ADO overnemen heb ik in elk geval het idee dat er serieus met de club omgegaan zal worden. Bij zo’n vage Japanse investeerder krijg ik al snel Vansen kriebels en Jol wil er alleen maar zitten zodat hij de grote meneer is. Wel Goed dat de gemeente eindelijk eens wat doet met ADO. Die hebben ook te lang de club in de steek gelaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 21 oktober 2021 Share Geplaatst 21 oktober 2021 7 minuten geleden zei Lazy: Oh Jol. Wat een droeftoeter is dat. Hoop toch zo dat die dikke plofkop er niet in slaagt ADO over te nemen. Dan nog liever de City group. Weliswaar ben je dan een soort handelshuis maar die gasten zetten wel een duidelijke organisatie neer en hebben ook oog voor de jeugd en het trainingscomplex. Als die ADO overnemen heb ik in elk geval het idee dat er serieus met de club omgegaan zal worden. Bij zo’n vage Japanse investeerder krijg ik al snel Vansen kriebels en Jol wil er alleen maar zitten zodat hij de grote meneer is. Wel Goed dat de gemeente eindelijk eens wat doet met ADO. Die hebben ook te lang de club in de steek gelaten. Precies daarom gaat mijn voorkeur ook naar de City Group. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 21 oktober 2021 Share Geplaatst 21 oktober 2021 17 minuten geleden zei Lazy: Oh Jol. Wat een droeftoeter is dat. Hoop toch zo dat die dikke plofkop er niet in slaagt ADO over te nemen. Dan nog liever de City group. Weliswaar ben je dan een soort handelshuis maar die gasten zetten wel een duidelijke organisatie neer en hebben ook oog voor de jeugd en het trainingscomplex. Als die ADO overnemen heb ik in elk geval het idee dat er serieus met de club omgegaan zal worden. Bij zo’n vage Japanse investeerder krijg ik al snel Vansen kriebels en Jol wil er alleen maar zitten zodat hij de grote meneer is. Wel Goed dat de gemeente eindelijk eens wat doet met ADO. Die hebben ook te lang de club in de steek gelaten. Ik kan een heel boekje opendoen over Jol en co, het huidige bestuur en de RvC maar dat laat ik achterwege. Jol wil er niet zitten omdat hij zich een grote meneer voelt/is. Jol ambieert eigenlijk niet eens een officiële functie (ook niet als die de club wel zou overnemen). Wat voor Jol en zijn vrienden interessant is, is het vastgoed. Punt. Nu met Jansen die het op sleeptouw lijkt te nemen, lijken de heren Jol en Lentze zich daar aan te sluiten, in ieder geval Lentze. Verder moet je helemaal niet meer beginnen aan constructies als met UVS, al hebben die mede door Van der Kallen ook een kat in de zak gekocht, om over het tegenwerkende personeel/bestuur nog maar te zwijgen. Want een hoop mensen wijzen erg makkelijk naar UVS, maar in het begin zijn er ook cruciale fouten gemaakt aan de Haagse zijde. De Chinezen mochten alleen maar geld geven en verder moesten ze vooral hun bek houden. Beloftes en afspraken vanuit hier werden niet nagekomen. Er werd geld uitgegeven door met name Wigt wat er gewoon niet was. Met het idee; China betaald wel. Zo werkt het leven niet. Dat jullie de voorkeur geven aan City Group vind ik echt bijzonder, daar wordt niemand wijzer van behalve Manchester City. Ik zie graag een Duits model. 51% in handen van de club, of 50% (club) + 1% (Supperters/Overkoepelend orgaan supportersverenigingen, niet het huidige Haagse Supporters Collectief). Ik hoop echt dat het niet City Group of ACA wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 2 november 2021 Share Geplaatst 2 november 2021 (bewerkt) Overnamesoap continues: Een onbekende Amerikaanse partij is op het toneel verschenen via ene Joao Horta. Zeggen tussen de 20-25 miljoen te kunnen storten op een derde rekening om te laten zien dat het menens is. Worden naar zijn zeggen tegengehouden en krijgen geen contact met de club. Niet gek aangezien die bobo's graag in het pluche blijven zitten. Een (in mijn ogen) serieuzere optie is Bolt Football Holdings (BFH). Deze partij heeft ook aandelen bij Palace en Waasland-Beveren. En ook bij de 76ers(NBA) en de NJ Devils (NHL). Naar horen zeggen zijn dit bekende van Rob Jansen. Lijkt mij dat de gemeente hier een voorkeur voor geeft indien dat waar is. Ook zullen bij deze partij Reijntjes en co ongetwijfeld in functie kunnen blijven (helaas). Maar goed, we wachten maar weer af. Gelukkig lijkt de City Group te zijn afgehaakt/verdwenen. 2 november 2021 bewerkt door Rossi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 2 november 2021 Share Geplaatst 2 november 2021 41 minuten geleden zei E2E: Het doet me een beetje denken aan een speler die weg mag en overal wordt aangeboden tussen 28 en 31 augustus. Laten we hopen dat er een goede partij uit komt rollen. Die Amerikanen klinken nu dan weer niet verkeerd. Er is nog niet veel bekend over hun plannen, maar het welkom wat zij kregen zegt wel veel. Zo ver ik weet gebeurde dit bij andere partijen niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 3 november 2021 Share Geplaatst 3 november 2021 Spelersgroep schijnt toegesproken/ingelicht te zijn met het nieuws dat a.s. maandag de overname door Bolt rond is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 4 november 2021 Share Geplaatst 4 november 2021 21 uur geleden zei Rossi: Spelersgroep schijnt toegesproken/ingelicht te zijn met het nieuws dat a.s. maandag de overname door Bolt rond is. Goed op de hoogte! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 4 november 2021 Share Geplaatst 4 november 2021 3 uur geleden zei MNie: Goed op de hoogte! Jaja. Hoor nog wel eens wat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 4 november 2021 Share Geplaatst 4 november 2021 1 minuut geleden zei Rossi: Jaja. Hoor nog wel eens wat Wat vind je ervan? Ik moet zeggen, ben niet bekend met deze partij en als ik de clubs hoor die ook door hun zijn overgenomen verwacht ik geen spectaculaire dingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 4 november 2021 Share Geplaatst 4 november 2021 1 uur geleden zei Rossi: Jaja. Hoor nog wel eens wat Een lek binnen ADO! :O Ben benieuwd wat de plannen zijn. Hoop voor ADO dat er eens een serieuze partij met ze aan de slag gaat en dat ze niet alleen aangekocht worden om er belastingvoordeel mee te behalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 4 november 2021 Share Geplaatst 4 november 2021 2 uur geleden zei MNie: Wat vind je ervan? Ik moet zeggen, ben niet bekend met deze partij en als ik de clubs hoor die ook door hun zijn overgenomen verwacht ik geen spectaculaire dingen. Ben hier wel blij mee. Partijen als de City Group, waar je dus als opleidingsteam voor City zou fungeren, heb je niks aan. De Haagse blaaskaken aasden op de club voor eigen belang (vastgoed etc). Idee van Jansen was opzich wel prima met het uitreiken van certificaten etc, maar kan ook weer teveel gedonder geven. Hoop wel dat er een bezem door bepaalde afdelingen van de club heen gaat. Oa de RvC en op De Aftrap mag ook wel e.e.a. gebeuren (vriendjes van Jol eruit). Het liefst zie ik ook niet teveel oude bekenden terug op bepaalde posities. Misschien is het eens tijd om de club te leiden zonder teveel aanwezig sentiment. Maar goed dat is allemaal nog afwachten. Zal eens kijken of ik wat meer te weten kan komen. 51 minuten geleden zei Lazy: Een lek binnen ADO! :O Ben benieuwd wat de plannen zijn. Hoop voor ADO dat er eens een serieuze partij met ze aan de slag gaat en dat ze niet alleen aangekocht worden om er belastingvoordeel mee te behalen. Altijd mooi als je bron gelijk heeft. Ben ook heel benieuwd. Hoop er een stabiele organisatie wordt neergezet en er van de winter een aantal gerichte aankopen gedaan kunnen worden. Keeper, rechtsback, spits, trainer en wat scouts die verder komen dan Lakwa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 november 2021 Share Geplaatst 4 november 2021 El Hankouri kom ik op de fiets brengen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 5 november 2021 Share Geplaatst 5 november 2021 Update: Nu blijkt dat ome Ed heeft gelogen in zijn toespraak en latere communicatie naar de gemeente en naar buiten. UVS weet namelijk nergens van en bezit nog gewoon de aandelen. Want ome Ed dacht blijkbaar dat hij zomaar iets kon verkopen wat niet van hem is. Hopelijk komen Globalon Football Holding en UVS er samen uit, maar daar lijkt het wel op. Citaat In een mail verstuurd aan de leden van ADO Den Haag staat dat Globalon Football Holding Group (Spaanse dochteronderneming van Bolt) 100% van de aandelen in handen krijgt, inclusief de prioriteitsaandelen die nu nog in handen zijn van STA en HFC. Hoe kan ADO Den Haag zo zeker zijn dat zij denkt de club te kunnen verkopen terwijl zij niet de eigenaar is van de aandelen? Die zijn namelijk nog steeds in handen van UVS. Uit betrouwbare bron hebben wij vernomen dat UVS van Globalon ‘an offer they can’t refuse’ gaat krijgen. O.a. zouden zij 5% van de aandelen van ADO Den Haag in bezit mogen houden. Mail verstuurd door ADO Den Haag aan alle leden: ADO Den Haag kan weer met vertrouwen werken aan de toekomst. In de Globalon Football Holding Group SL is een nieuwe eigenaar gevonden. De onderhandelingen zijn inmiddels afgerond. De KNVB en de gemeente Den Haag staan positief tegenover de overname van de club. Globalon Football Holding Group SL is gevestigd in Spanje en vormt de voetbaltak van Bolt. Dit Amerikaanse investeringsbedrijf bezit aandelen van onder meer de Amerikaanse ijshockeyclub New Jersey Devils, de basketbalclub Philadelphia 76ers en de voetbalclubs Crystal Palace (Engeland), FC Augsburg (Duitsland) en Waasland-Beveren (België). De nieuwe eigenaar is tijdens de onderhandelingen voor alle betrokkenen een meedenkende partij gebleken, die niet vooraf moeilijk in te lossen voorwaarden stelde. Zij is in feite de enige kandidaat, die de club eerst wil kopen en aangeeft waar het geld vandaan komt en snel aan de slag wil. Daarna wil zij in gesprek met de gemeente Den Haag. Bolt wil beginnen met 100 procent van de aandelen, maar staat in een later stadium open voor Haagse participatie. Dit betekent, dat HFC ADO Den Haag en Stichting Toekomst ADO Den Haag (STA) nu hun aandeel opgeven. De STA wordt opgeheven. HFC ADO Den Haag draagt de licentie en goedkeuringsrechten bij jeugdopleiding over, maar behoudt de rechten bij wijziging van handelsnaam, het logo, clubkleuren en stadionlocatie. Dit wordt nader uitgewerkt in een nieuwe overeenkomst waar de verbondenheid tussen de nieuwe NV en de HFC ADO Den Haag bestendigd blijft. Hierbij zullen ook zaken als gastheerschap en privileges nader worden uitgewerkt. Alle bestuurders binnen NV ADO Den Haag geven hun positie op. Het bestuur van HFC ADO Den Haag heeft over de zaak contact gehad met de Commissie Toezicht Naleving Overeenkomst en Reglementen. Globalon is overigens de Europese/Spaanse tak van BFH https://www.ad.nl/regiosport-den-haag/wie-zit-er-achter-globalon-football-holdings-de-nieuwe-eigenaar-van-ado-den-haag~a179831c/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 18 november 2021 Share Geplaatst 18 november 2021 Oe a Elia! Wat moet je daar nou mee!? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 16 december 2021 Share Geplaatst 16 december 2021 Citaat ADO miljoen goedkoper? Addertje onder het gras? DEN HAAG – Het Haagse stadsbestuur heeft ingestemd met het saneringsplan van de curator van ADO Den Haag. Dat betekent dat ADO een groot deel van de schulden die de voetbalclub bij de gemeente Den Haag heeft uitstaan niet hoeft te betalen. ADO Den Haag wankelt al maandenlang op het randje van een faillissement. Om dat te voorkomen heeft de rechter eind mei een herstructureringsdeskundige aangesteld. Dat is een soort curator die met alle ongeveer 140 schuldeisers tot overeenstemming moet zien te komen en daarom heeft hij begin december een saneringsplan gepresenteerd. Hierin staat dat vrijwel alle schuldeisers twintig procent krijgen van het bedrag dat ADO ze op 25 mei van dit jaar verschuldigd was. Dit geldt voor de eerste 500.000 euro, daarna zakt het percentage naar vijftien procent en bij bedragen vanaf een miljoen wordt nog maar tien procent uitgekeerd. Het is de bedoeling dat de nieuwe aanstaande eigenaar van ADO, Globalon Football Holding Group SL (GFH), deze schulden afkoopt. Maar toen ADO in de financiële problemen kwam heeft de club geen huur meer betaald. Daardoor is de totale schuld van ADO aan de gemeente opgelopen tot 1,5 miljoen euro. Van dit bedrag wordt volgens het saneringsplan ongeveer 200.000 euro terugbetaald door ADO en de 1,3 miljoen euro die overblijft wordt kwijtgescholden. De gemeente verwacht nog 200.000 aan btw te kunnen terugvorderen, waardoor de financiële tegenvaller voor de gemeente neerkomt op 1,1 miljoen euro. Daarnaast heeft ADO nog een gemeentelijke belastingschuld van 20.000 euro. Als twee derde van de schuldeisers instemt met het saneringsplan dan geeft de rechter goedkeuring en zijn ook de schuldeisers die tegen stemden aan het plan gebonden. Dat zou betekenen dat de redding van ADO weer een stap dichterbij komt. Overigens is de kans dat er onvoldoende steun komt voor het plan niet groot, want als het wordt weggestemd dan gaat ADO alsnog failliet en hebben de schuldeisers helemaal niets. De gemeente Den Haag heeft de afgelopen maanden ADO vaker een reddingsboei toegeworpen. In juli stelde het stadsbestuur een overbruggingskrediet van 500.000 euro beschikbaar die de noodlijdende club extra tijd moest geven om een koper te vinden en een faillissement af te wenden. Daar heeft ADO uiteindelijk geen gebruik van gemaakt, omdat de rechter daar een stokje voor stak. Een paar maanden later, in oktober, maakte de gemeente Den Haag bekend dat ADO uitstel van betaling krijgt voor de huur van het stadion tot en met het komende seizoen. Het gaat om een bedrag van 750.000 euro. Dat hoeft pas na 1 juli 2022 betaald te worden. Hierdoor kon ADO een sluitende begroting bij de KNVB inleveren waarmee de proflicentie van de club werd veilig gesteld. Hierboven een kleine update via Omroep West & HCF. De rechtszaak (hoger beroep) met UVS is verplaatst naar januari 2022 ivm coronagevallen. Overigens was Boussakou vorige week op proef bij Den Bosch, die hem in de winterstop mogelijk willen huren. Zou mooi zijn, heeft helaas wat tegenslag gehad en stilstand in zijn ontwikkeling door blessureleed. Misschien een half jaartje elders minuten maken om dan toch de stap naar het eerste van ons te zetten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten