Mansveld Geplaatst 20 augustus 2019 Share Geplaatst 20 augustus 2019 Ook op bestuurlijk niveau is er nieuws en zijn er knopen door gehakt. Hopelijk rot Adje Melkert nog op en dan kan de rust wederkeren. Jim van der Deijl@JimvanderDeijl · 23m | Mohammed Hamdi wordt per direct de nieuwe algemeen directeur van ADO Den Haag. Dat is de uitkomst van de aandeelhoudersvergadering van dinsdagavond. Jim van der Deijl@JimvanderDeijl De directie zal bestaan uit Hamdi (statutair directeur en CEO), Rinner (statutair directeur en CFO), Van Steenis (aanstaand gedelegeerd commissaris) en Kees Jansma wordt gevraagd om toe te treden als bestuursadviseur. 2 10:50 PM - Aug 20, 2019 Twitter Ads info and privacy See Jim van der Deijl's other Tweets Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 21 augustus 2019 Share Geplaatst 21 augustus 2019 Cibicki (Leeds) sluit op huurbasis met optie tot koop aan.El Jebli wordt genoemd maar ADO wil de €300.000 niet betalen. Mooi zo want voor dit bedrag kan je twee jonge spelers uit Oost-Europa aantrekken. Zou zelf niet hoger dan 175k gaan voor El Jebli. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 30 augustus 2019 Share Geplaatst 30 augustus 2019 Jaja de verlosser is binnen. Summerville wordt dit jaar gehuurd van Feyenoord. Enige positieve aan deze deal ia het feit dat Goppel kan opdonderen. Verder lekker opleiden voor een andere club, want wij hebben hier op lange termijn niks aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 augustus 2019 Share Geplaatst 30 augustus 2019 Hopelijk houdt hij zijn handjes en vriendjes thuis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 30 augustus 2019 Share Geplaatst 30 augustus 2019 4 minuten geleden zei Sophomore: Hopelijk houdt hij zijn handjes en vriendjes thuis. Iets met een klok en een klepel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 30 augustus 2019 Share Geplaatst 30 augustus 2019 30 minuten geleden zei Sophomore: Hopelijk houdt hij zijn handjes en vriendjes thuis. Ik zal hem dit seizoen ook niet veel openlijk bekritiseren, voor je het weet staat zijn broer voor m'n neus. 27 minuten geleden zei E2E: @Rossi Die Hamdi directeur joh, haha, paar jaar geleden nog tegen De Ster gevoetbald waar hij trainer was, stond 'ie zich kwaad te maken tegen een scheidsrechter op zondag 3e klasse niveau. Kan snel gaan. Hamdi tja, ik weet ook niet wat ik er van moet vinden. Ik weet dat hij op voorspraak van UVS is gekomen en als dat betekent dat zij eindelijk gaan aantonen wat ze willen, en uiteraard een bezem door de club halen, vind ik het prima. Hij is dan wel (statutair) directeur maar wordt trouwens wel begeleid door Jansma en Van Steenis. In dat opzicht zie ik het wel goed komen. Nu hopen op oa snelle exit van Melkert, Rinner en wat andere kliekjes binnen de club. Mooi dat ik dat weet over kwaad maken tegenover de scheids, mogen ze bij ons dus nooit meer SV's uit delen wanneer er gezongen wordt dat de scheids zijn moeder een hoer is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 30 augustus 2019 Share Geplaatst 30 augustus 2019 (bewerkt) 38 minuten geleden zei Rossi: Ik zal hem dit seizoen ook niet veel openlijk bekritiseren, voor je het weet staat zijn broer voor m'n neus. Als je moet vluchten: zou flink richting Duitsland karren en niet stoppen bij Heerlen. Schijnt niet ver te zijn. Daar zijn ze zo. Maar joh, ADO kan nu toch gewoon lekker een jaartje langer op zoek naar een fatsoenlijke speler? Even overbruggen. Ze kunnen niet toveren. 30 augustus 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 30 augustus 2019 Share Geplaatst 30 augustus 2019 1 uur geleden zei Magikarp: Als je moet vluchten: zou flink richting Duitsland karren en niet stoppen bij Heerlen. Schijnt niet ver te zijn. Daar zijn ze zo. Maar joh, ADO kan nu toch gewoon lekker een jaartje langer op zoek naar een fatsoenlijke speler? Even overbruggen. Ze kunnen niet toveren. Het is elk jaar een overbruggings- of tussenjaar... Dat moet een keer afgelopen zijn. Dit soort spelers had je ook aan het begin van de voorbereiding kunnen vastleggen dan was je ook wat verder in je teamproces. 1 uur geleden zei E2E: Haha ja hij zei dat natuurlijk niet zo, gewoon tegen een scheidsrechter lekker tekeer gaan (die overigens net zo slecht was als wij hoor, standaard 3e klasse). He jammer, dat had het wel mooi gemaakt. Overigens is De Ster wel echt een kansloos clubje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 30 augustus 2019 Share Geplaatst 30 augustus 2019 (bewerkt) @MetalMichael moet je mijn post ook weghalen he, smerige vaatdoek. Nu lijkt het net alsof ik als een hork op Rossi reageer. Stemmingmakerij. En dan weer met bans gaan smijten als we tekeer gaan tegen elkaar zeker? satire met een knipoog 30 augustus 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 30 augustus 2019 Share Geplaatst 30 augustus 2019 Had je post nog niet zien staan joh pleeborstel. Zit niet constant te refreshen maar zag dat ik onder de verkeerde post van Rossi had gereageerd. FM café stond in het andere tabblad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 30 augustus 2019 Share Geplaatst 30 augustus 2019 Zullen we het in het ADO topic even rustig houden. Er is al genoeg onrust bij de club Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 30 augustus 2019 Share Geplaatst 30 augustus 2019 1 uur geleden zei MetalMichael: Had je post nog niet zien staan joh pleeborstel. Zit niet constant te refreshen maar zag dat ik onder de verkeerde post van Rossi had gereageerd. FM café stond in het andere tabblad. Jij moet ff normaal doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 30 augustus 2019 Share Geplaatst 30 augustus 2019 4 uur geleden zei Magikarp: Jij moet ff normaal doen Hij is een bink, pas maar op! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 augustus 2019 Share Geplaatst 30 augustus 2019 9 uur geleden zei Magikarp: Als je moet vluchten: zou flink richting Duitsland karren en niet stoppen bij Heerlen. Schijnt niet ver te zijn. Daar zijn ze zo. Maar joh, ADO kan nu toch gewoon lekker een jaartje langer op zoek naar een fatsoenlijke speler? Even overbruggen. Ze kunnen niet toveren. Flink richting Duitsland. Dan is Heerlen een prima stop plaats Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 18 september 2019 Share Geplaatst 18 september 2019 Kanon naar Egypte. Mag toch wel hopen dat ze een goede transfersom ervoor krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 19 september 2019 Share Geplaatst 19 september 2019 Kanon naar Egypte. Mag toch wel hopen dat ze een goede transfersom ervoor krijgen.Zal wel niet.Denk ook niet dat je erg veel mag verwachten. Heeft een verleden met (zijn) hart(problemen). Verdedigend best prima voor ons maar kon er verder geen kut van. Verdedigend ook niet altijd even sterk trouwens. Met regelmaat geblesseerd. En international van een spek en bonen land.Met 1-1.5 ben ik tevreden. Meer is lekker, minder is niet best Het meest kutte aan deze transfer is dat we nu alleen Beugelsdijk en Pinas van niveau hebben. Bakker kan er eventueel spelen en ook de nieuweling Bjelica. Maar die hebben van nature een andere positie. Cm en lb. Kuipers is ook weg waardoor we achter tommie en pinas dus van Muhringen hebben. Lijkt een prima talent maar 0,0 ervaring dus afwachten wat hij bij de senioren laat zien. Vind het zelf onverantwoord om geen degelijke 3e cv te hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 september 2019 Share Geplaatst 20 september 2019 Bjelica is wel van orgine een CV dacht ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 20 september 2019 Share Geplaatst 20 september 2019 Is dat die jongen die bij Utrecht is weggestuurd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 september 2019 Share Geplaatst 20 september 2019 Ja, volgens mij heeft die het in België wel redelijk gedaan toen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 22 september 2019 Share Geplaatst 22 september 2019 Zou kunnen. Hij is iig aangetrokken als linksback. Voor het eerst in jaren sla ik vrijwillig een thuiswedstrijd over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 14 januari 2020 Share Geplaatst 14 januari 2020 Wij gaan Europa in. Punt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 januari 2020 Share Geplaatst 16 januari 2020 Op 14-1-2020 om 20:02 zei Rossi: Wij gaan Europa in. Punt. Komend weekend Heerenveen uit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 16 januari 2020 Share Geplaatst 16 januari 2020 Op 14-1-2020 om 20:02 zei Rossi: Wij gaan Europa in. Punt. Jullie degraderen! Uitroepteken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 16 januari 2020 Share Geplaatst 16 januari 2020 Komend weekend Heerenveen uit?Rkc thuis, geen winst betekend serieus degradatiegevaar Jullie degraderen! Uitroepteken!Ik verwacht dat wij gewoon tussen 10-13 eindigen, al hou ik er uiteraard rekening mee. Denk dat de aanwinsten niet zozeer beter zijn maar zorgen wel voor wat meer opties, concurrentiestrijd en frisheid in de selectie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 16 januari 2020 Share Geplaatst 16 januari 2020 1 uur geleden zei Rossi: Ik verwacht dat wij gewoon tussen 10-13 eindigen, al hou ik er uiteraard rekening mee. Denk dat de aanwinsten niet zozeer beter zijn maar zorgen wel voor wat meer opties, concurrentiestrijd en frisheid in de selectie. Nieuwe spelers passen zich niet altijd zo snel aan, plus het zijn behoorlijke gokken... Dat dus, en ik heb geen hoge pet op van Pardew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten