Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

ADO Den Haag

Ruben.

Aanbevolen berichten

Ook op bestuurlijk niveau is er nieuws en zijn er knopen door gehakt. Hopelijk rot Adje Melkert nog op en dan kan de rust wederkeren. 

yuptxxr1_normal.jpg

? | Mohammed Hamdi wordt per direct de nieuwe algemeen directeur van ADO Den Haag. Dat is de uitkomst van de aandeelhoudersvergadering van dinsdagavond.

De directie zal bestaan uit Hamdi (statutair directeur en CEO), Rinner (statutair directeur en CFO), Van Steenis (aanstaand gedelegeerd commissaris) en Kees Jansma wordt gevraagd om toe te treden als bestuursadviseur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei Sophomore:

Hopelijk houdt hij zijn handjes en vriendjes thuis. 

Ik zal hem dit seizoen ook niet veel openlijk bekritiseren, voor je het weet staat zijn broer voor m'n neus.

27 minuten geleden zei E2E:

@Rossi Die Hamdi directeur joh, haha, paar jaar geleden nog tegen De Ster gevoetbald waar hij trainer was, stond 'ie zich kwaad te maken tegen een scheidsrechter op zondag 3e klasse niveau. Kan snel gaan. 

Hamdi tja, ik weet ook niet wat ik er van moet vinden. Ik weet dat hij op voorspraak van UVS is gekomen en als dat betekent dat zij eindelijk gaan aantonen wat ze willen, en uiteraard een bezem door de club halen, vind ik het prima. Hij is dan wel (statutair) directeur maar wordt trouwens wel begeleid door Jansma en Van Steenis. In dat opzicht zie ik het wel goed komen. Nu hopen op oa snelle exit van Melkert, Rinner en wat andere kliekjes binnen de club.

Mooi dat ik dat weet over kwaad maken tegenover de scheids, mogen ze bij ons dus nooit meer SV's uit delen wanneer er gezongen wordt dat de scheids zijn moeder een hoer is:-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei Rossi:

Ik zal hem dit seizoen ook niet veel openlijk bekritiseren, voor je het weet staat zijn broer voor m'n neus.

Als je moet vluchten: zou flink richting Duitsland karren en niet stoppen bij Heerlen. Schijnt niet ver te zijn. Daar zijn ze zo.

Maar joh, ADO kan nu toch gewoon lekker een jaartje langer op zoek naar een fatsoenlijke speler? Even overbruggen. Ze kunnen niet toveren. 

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Magikarp:

Als je moet vluchten: zou flink richting Duitsland karren en niet stoppen bij Heerlen. Schijnt niet ver te zijn. Daar zijn ze zo.

Maar joh, ADO kan nu toch gewoon lekker een jaartje langer op zoek naar een fatsoenlijke speler? Even overbruggen. Ze kunnen niet toveren. 

Het is elk jaar een overbruggings- of tussenjaar... Dat moet een keer afgelopen zijn. Dit soort spelers had je ook aan het begin van de voorbereiding kunnen vastleggen dan was je ook wat verder in je teamproces.

1 uur geleden zei E2E:

Haha ja hij zei dat natuurlijk niet zo, gewoon tegen een scheidsrechter lekker tekeer gaan (die overigens net zo slecht was als wij hoor, standaard 3e klasse).

He jammer, dat had het wel mooi gemaakt. Overigens is De Ster wel echt een kansloos clubje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Magikarp:

Flink richting Duitsland. Dan is Heerlen een prima stop plaats 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kanon naar Egypte.  Mag toch wel hopen dat ze een goede transfersom ervoor krijgen.

Zal wel niet.

Denk ook niet dat je erg veel mag verwachten. Heeft een verleden met (zijn) hart(problemen). Verdedigend best prima voor ons maar kon er verder geen kut van. Verdedigend ook niet altijd even sterk trouwens. Met regelmaat geblesseerd. En international van een spek en bonen land.

Met 1-1.5 ben ik tevreden. Meer is lekker, minder is niet best

Het meest kutte aan deze transfer is dat we nu alleen Beugelsdijk en Pinas van niveau hebben. Bakker kan er eventueel spelen en ook de nieuweling Bjelica. Maar die hebben van nature een andere positie. Cm en lb.

Kuipers is ook weg waardoor we achter tommie en pinas dus van Muhringen hebben. Lijkt een prima talent maar 0,0 ervaring dus afwachten wat hij bij de senioren laat zien. Vind het zelf onverantwoord om geen degelijke 3e cv te hebben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Komend weekend Heerenveen uit?
Rkc thuis, geen winst betekend serieus degradatiegevaar

Jullie degraderen! Uitroepteken!
Ik verwacht dat wij gewoon tussen 10-13 eindigen, al hou ik er uiteraard rekening mee. Denk dat de aanwinsten niet zozeer beter zijn maar zorgen wel voor wat meer opties, concurrentiestrijd en frisheid in de selectie.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Rossi:

Ik verwacht dat wij gewoon tussen 10-13 eindigen, al hou ik er uiteraard rekening mee. Denk dat de aanwinsten niet zozeer beter zijn maar zorgen wel voor wat meer opties, concurrentiestrijd en frisheid in de selectie.

Nieuwe spelers passen zich niet altijd zo snel aan, plus het zijn behoorlijke gokken... Dat dus, en ik heb geen hoge pet op van Pardew

Link naar opmerking
Deel via andere websites