Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

ADO Den Haag

Ruben.

Aanbevolen berichten

Lijkt er toch erg op dat het Groenendijk wordt samen met Heesen. Wat dan wel positief zou zijn is dat Kahya dan zou moeten wijken (?)

Jeffrey van As betrekt rvc-lid Martin Jol, normaal toezichthouder, zeer nadrukkelijk bij het voetbaltechnische beleid. Ook rond het ontslag van Zeljko Petrovic en zijn vervanging. Het duo Alfons Groenendijk en Dirk Heesen heeft de beste papieren het seizoen af te maken bij ADO Den Haag. Beiden zijn voormalig speler van de club en werkloos.

Groenendijk hield vorig seizoen Excelsior in de Eredivisie, maar vertrok vanwege verschil van inzicht tussen hem en de club. Heesen was tot het najaar assistent van Jimmy Floyd Hasselbaink bij Queens Park Rangers, maar vertrok bij de Londense club toen Hasselbaink werd ontslagen. Met Heesen als eventuele rechterhand van Groenendijk heeft de huidige assistent Ekrim Kahya zijn langste tijd gehad bij ADO.

Van As liet weten dat hij niet per se op zoek is naar een hoofdtrainer tot het einde van het seizoen, maar bij voorkeur iemand wil aantrekken voor de lange termijn. „Maar eerst moet hij ADO in de Eredivisie houden.”

De bemoeienis van Jol was de doodsteek voor Petrovic. Het is bekend dat de relatie tussen Jol en Petrovic flink gebrouilleerd is door de onenigheid rond Jol zijn overstap naar Ajax in 2009, terwijl zijn assistent achterbleef bij HSV.

telegraaf.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit Jeffrey van As bij ADO? Dat is toch ook niet een heel capabele man? Beetje jammer dat ADO sinds die Chinees een lullige club is geworden.

Zo van As is ook een van de redenen waarom NAC zeker gedegradeerd is. Prima speler, maar een omhooggevallen bestuurder, kan er niet veel van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je moet naar de hele situatie kijken. Momenteel is er weinig mogelijk en er was totaal geen beleid. De AD (Manders) voerde gesprekken over transfer etc., met al het gedoe om de club heen heb je een kleine vijver waar je uit moet vissen. Vandaar Van As, ik zou echt niet weten wie je anders had kunnen neerzetten. Het zelfde geldt voor de trainerspositie. Nu ik lees dat het van het kamp Jol schijnt af te komen dat Groenendijk is aangesteld, verwacht (en hoop) ik wel dat Jol zich er (op de achtergrond) mee gaat bemoeien. Dickie liet Petro namelijk keihard vallen om naar Turkije te vertrekken. Er is nog niks officieels gemeld over Heesen, maar dat zou een prima aanvulling zijn, dan hopen dat Kahya zijn spullen kan pakken.

Als we niet degraderen en er wat ruimte is mbt financiën kunnen we Van As pas echt beoordelen. Het is alleen niet te hopen dat hij uit hetzelfde netwerk blijft putten, want ik heb zo'n idee dat de nu aangetrokken spelers: Fernandez, Tamata en Gorter daar ook uit komen. Apart vind ik het aantrekken van El Khayati en nu de naam van Heesen, die hebben bij QPR namelijk samengewerkt. Is hier dan toch al eerder over gesproken en daarop ingespeeld?

Het worden in ieder geval spannende maanden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeetje hier is al lang niks gepost. Kreeg net deze pushmelding van voetbalzone.

Danny Bakker, door velen verguisd en soms ook terecht, maar tijdens zijn blessure merkte je toch wel hoe zeer hij gemist wordt. Het is een tamelijk onzichtbare kracht op het middenveld en zie hem graag blijven. Liever dat spelers als Meijers, Beugelsdijk en Malone vertrekken.

Maar goed, ik kan Danny geen ongelijk geven. Hij kan prima mee bij een subtop club hier in Nederland of misschien Vormer vervangen bij Brugge. Veel hoger moet hij niet op mikken.

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=344987

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waardeloze pot. Supersterk begin tot aan de 1-0. Daarna was het weer gas terug nemen en vervolgens geef je de wedstrijd weg. De 1-1 was een geluksgoal van Joosten, maar zijn tweede was schitterend. Dan hoop je nog een punt te behalen na de 2-2, alleen gooit de scheids (en op zich logisch) roet in het eten. Havekotte zat nog wel in de goede hoek. Denk al met al een gelijkspel eerlijker was geweest maar dat mocht niet zo zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 21-1-2019 om 07:24 zei cimbomcu:

Wat is er met Groothuizen?

Groothuizen is een tijd geleden al gepasseerd door een aantal fouten. Nu krijgt hij dit weekend weer een kans wegens de schorsing van Zwinkels. Ik hoop dat Groothuizen zich herpakt, is in potentie toch een meer dan prima Eredivisiekeeper, alleen zonde van die tattoo op zijn arm. Hij heeft zijn foutjes gemaakt en nu hopen dat hij er van heeft geleerd. Zwinkels vind ik namelijk ook niet altijd even betrouwbaar. M'n geheugen laat mij nu in de steek maar ik meen NAC thuis. Daar stond Zwinkels achter de doellijn te keepen, waardoor een redding een goal was...

Edit: Ik zie dat ze straks spelen, ik dacht morgen?

bewerkt door Rossi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meijers: "Achteraf blij met een punt". Schaam de ogen uit je kop man. Waarom steeds als je voor komt achteruit gaan lopen om de voorsprong vast te houden. Net als vorige week verlies je de wedstrijd(nu een punt) door jezelf, als je na de 1-0 doordrukt loop je gewoon uit naar 2 of 3-0. Kap eens met dat schijt voetbal of degradeer anders lekker en donder allemaal op met je dikke salaris.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is er met die tattoo?
Amsterdam...

Gelukkig keepte hij weer zeer goed. Zo keepte hij eind vorig seizoen ook. Als hij niet meer door de ondergrens gaat hebben we voor ons clubje echt een goede keeper.

Oke bij de 1-1 zet hij een stapje maar goed, hij had waarschijnlijk geen goed zicht. Kanon had daar moeten ingrijpen.

Al met al slechte tweede helft maar Indy was een lichtpunt. Hoop hij deze lijn doortrekt en mag blijven staan.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei cimbomcu:

Ja ik wist wel dat Groothuizen was gepasseerd maar vorige week viel die Havekotte in, dat vond ik vreemd. Of was die geblesseerd toen?

Durf ik niet te zeggen. Laatste maanden kijk ik nog wel de wedstrijden, maar de randzaken volg ik minder intensief.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tijd dat Groenendijk eens oprot. Al maanden een waardeloos wisselbeleid wat je gewoon punten kost. Het steeds achteruit lopen bij een voorsprong, of zoals tegen Emmen na terugkomst tot 2-2, nekt je ook vaak en dat verwijt ik toch Groenedijk. Ik geloof niet dat het elftal dit keer op keer uit zichzelf doet. Je hebt ons er prima ingehouden na Petrovic, ons naar de play-offs gebracht (al had je het geluk van eendagsvlieg Johnson) maar nu lijkt de chemie toch een tijdje uitgewerkt. Denk aan de club en teken geen nieuw contract...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 2-3-2019 om 00:11 zei Rossi:

Tijd dat Groenendijk eens oprot. Al maanden een waardeloos wisselbeleid wat je gewoon punten kost. Het steeds achteruit lopen bij een voorsprong, of zoals tegen Emmen na terugkomst tot 2-2, nekt je ook vaak en dat verwijt ik toch Groenedijk. Ik geloof niet dat het elftal dit keer op keer uit zichzelf doet. Je hebt ons er prima ingehouden na Petrovic, ons naar de play-offs gebracht (al had je het geluk van eendagsvlieg Johnson) maar nu lijkt de chemie toch een tijdje uitgewerkt. Denk aan de club en teken geen nieuw contract...

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=346282

:-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha wat een kut besluit zeg. Dan ben je ook echt blind voor het spel he als bestuur.
Ik kan dit echt niet begrijpen. Niks persoonlijks tegen Groenendijk want hij heeft ons er keurig in gehouden en vorig jaar (met veel geluk door een eendagsvlieg in de spits) zelfs PO gehaald. Maar dit jaar lijkt, of beter gezegd is, de chemie tussen spelers en groep gewoon uitgewerkt. Of er moeten binnen de selectie de nodige dingen veranderen. Bijv een verkoop van Khayati en/of Becker.

Khayati zou ik niet eens rouwig om zijn. Geweldige tijd gehad maar vooral bepalend tegen de kleinere clubs. Doorgaans komt hij (handelings)snelheid tekort tegen top 6/8 teams.

Hoop ook op wat meer doorbraak vanuit de jeugd. En dan niet de Goppeltjes van deze wereld maar laat jongens als Asmelash(VR/DMC)en Amatkarijo(Rechts-/linksbuiten) serieuze minuten maken. Of Chromek of Van Kins op het middenveld. Gooi Boussakou eens erin ipv Hooi of Lorenzen. Maar nee, wachten tot ze 8 maanden voor einde contract doorbreken en daarna gratis vertrekken.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een wereldwedstrijd, wat een wereldtrainer. Volgend jaar Europa in.

Man man man, je gooit nog bijna een gestolen drie punter weg door wederom dramatisch wisselen. Zitten nog twee jaar met jan doedel opgescheept. Maar gelukkig wil hij de selectie komende zomer opschudden. Dus we mogen ons verheugen op meer Beugelsdijkjes, Malonetjes, Lorenzentjes en Gortertjes(wonder dat hij niet inviel). Wat een genot!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

https://adodenhaag.nl/nl/nieuws/laatste-nieuws/1e-elftal/7828-zeven-spelers-vertrekken-definitief-bij-ado-den-haag

En weer spelers met potentie die mogen vertrekken. Had Fikkert en Chromek nog graag zien blijven en meer bij één betrokken zien worden. Maar nee laten we lekker verlengen met de Gortertjes van deze wereld. Minder kwaliteit en 5x zoveel salaris. Top beleid!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

ADO DEN HAAG 2 MAAKT STAP NAAR DERDE DIVISIE ZONDAG

d8fa1e5ead41113433ad90f378daecba_w835.jp

Het tweede elftal van ADO Den Haag zal volgend seizoen haar opwachting maken in de Derde Divisie Zondag. De club was hier achter de schermen al een tijdje mee bezig en kan met blijdschap melden dat het doel bereikt is.

Manager Voetbalzaken Jeffrey van As vindt het mooi dat het gelukt is om ADO Den Haag 2 met ingang van komend seizoen in de Derde Divisie te laten spelen. “Voor de ontwikkeling van de spelers is het goed om in een zo sterk mogelijke competitie uit te komen. Ons doel is om op termijn met de beloftenploeg naar de Tweede Divisie te gaan, maar op dit moment is het wennen aan het ‘mannenvoetbal’ nog het belangrijkst. Dankzij deze stap kunnen wij onze talenten nog beter klaarstomen voor ADO Den Haag 1.”

ADO Den Haag 2 kwam afgelopen seizoen nog uit in de Reservecompetitie, waarin het zich in het najaar plaatste voor de kampioenspoule in het voorjaar, maar daarin vervolgens geen direct ticket pakte voor de Derde Divisie. Desondanks krijgen de Haagse beloften van de KNVB dus alsnog de kans om in te stromen in de Reservecompetitie en de voetbalpiramide.

In een later stadium volgt er meer informatie over de competitie-indeling en de selectie van ADO Den Haag 2 voor het komende seizoen.

Weinig nieuws over transfers te melden, maar dit is wel een goede stap. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites