Ruben. Geplaatst 7 januari 2014 Auteur Share Geplaatst 7 januari 2014 Supusepa wilt weg, eventueel op huurbasis, omdat ie aan spelen toe wilt komen. Zal waarschijnlijk ook vertrekken, er is interesse van clubs uit Nederland en buitenland. Jammer, vond 'm altijd wel redelijk spelen in de verdediging. Als hij vertrekt wordt waarschijnlijk Donny Gorter (AZ) gehaald als vervanger, of dat op huurbasis is of definitief moet dan nog blijken, maar ik denk het eerste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 15 januari 2014 Auteur Share Geplaatst 15 januari 2014 Belangrijke wedstrijd zondag. Heb m'n kaartje vandaag gehaald, ben erbij in het uitvak :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 15 januari 2014 Share Geplaatst 15 januari 2014 Terecht! (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 16 januari 2014 Share Geplaatst 16 januari 2014 Ben benieuwd naar de wedstrijd. De scouts/spionnen van NEC wilden een oefenwedstrijd van ADO bekijken maar konden het niet vinden omdat de TomTom totaal niet overeen kwam met de werkelijkheid :mrg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 16 januari 2014 Auteur Share Geplaatst 16 januari 2014 Haha had 't ook gelezen ja. Komt ook omdat dat veld echt ergens in een afgelegen gebied lag tussen de bergen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 20 januari 2014 Auteur Share Geplaatst 20 januari 2014 Ga er maar geen woorden aan vuil maken. Eerste helft beetje pech gehad, tweede helft dramatisch gespeeld. Leukste moment was nog Tommie die z'n eigen dug-out kapot trapte, waarop het hele vak begon te zingen ''En hij is klaar met Maurice Steijn'' :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 24 januari 2014 Auteur Share Geplaatst 24 januari 2014 Geruchten gaan dat Holla niet goed in de spelersgroep zou liggen, de rest zou wel een beetje klaar met 'm zijn. Lijkt me niet echt handig, een aanvoerder die niet geliefd is bij de rest van de spelers, juist in deze periode. Ben benieuwd naar morgen, maar verwacht er niet veel van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De_Kromme Geplaatst 24 januari 2014 Share Geplaatst 24 januari 2014 Is Gouriye nog geschorst en kan Wormgoor spelen nadat hij geblesseerd uitviel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 24 januari 2014 Auteur Share Geplaatst 24 januari 2014 Is Gouriye nog geschorst en kan Wormgoor spelen nadat hij geblesseerd uitviel? Gouriye is niet geschorst en Wormgoor kan waarschijnlijk gewoon spelen. Gehrt is wel nog steeds een twijfelgeval, vrees dat hij morgen niet gaat halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 26 januari 2014 Auteur Share Geplaatst 26 januari 2014 Heerlijke overwinning gister zeg, totaal niet verwacht. Ook wel het nodige geluk gehad, maar ben er niet minder blij om :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 27 januari 2014 Share Geplaatst 27 januari 2014 Ik kan niet zeggen dat jullie echt geweldig spelen, maarja tegen zo'n zwak Feyenoord is het niet zo lastig om te winnen. Desalniettemin mijn (welgemeende :mrg:) felicitatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 1 februari 2014 Auteur Share Geplaatst 1 februari 2014 Janssen stond weer heerlijk te fluiten ;e Met dat moment bij de openingsgoal als hoogtepunt. Erg zonde, want tot aan die 1-0 was er eigenlijk niets aan de hand. H'veen creëerde uit zichzelf nauwelijks noemenswaardige kansen, denk dat we anders zeker minstens een punt hadden gehaald. Maar goed, wel een redelijk ADO gezien. Verdedigend niets weggeven, en in balbezit meestal ook goed, m.u.v. de afrondende fase. Beugelsdijk en Bakker stonden weer heerlijk te spelen. Malone vond ik eigenlijk, buiten Van Duinen, de enige die minder speelde, maar Mikey is al weken hopeloos uit vorm. Misschien tegen Heracles maar is met Kramer beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Witte Condor Geplaatst 4 februari 2014 Share Geplaatst 4 februari 2014 Vanavond voor het eerst naar een wedstrijd van ADO. Via via kaarten voor de business seats weten te regelen voor 20 euro. Wordt wel een mooi avondje denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 5 februari 2014 Auteur Share Geplaatst 5 februari 2014 Mooi avondje was het zeker. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Witte Condor Geplaatst 5 februari 2014 Share Geplaatst 5 februari 2014 Mooi avondje was het zeker. :cab: Nog nooit zo'n slechte wedstrijd gezien. Ben benieuwd of er iemand is die nog een beetje leven in die groep kan krijgen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 5 februari 2014 Share Geplaatst 5 februari 2014 Steijn zojuist ontslagen. Snap het wel, na zo'n blamage. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 februari 2014 Share Geplaatst 5 februari 2014 https://www.facebook.com/photo.php?v=251319421715458&set=vb.125837880930280&type=2&theater Blijft geinig. Eerst stoer doen en daarna huilend op de grond liggen. Gure praktijken daar in Den Haag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 februari 2014 Share Geplaatst 5 februari 2014 Mijn god de reacties ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 5 februari 2014 Share Geplaatst 5 februari 2014 Ha. Daar was ik bij ADO - Roda al bang voor, na de 0-4 maar snel naar de auto gelopen en naar huis gereden toen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 5 februari 2014 Share Geplaatst 5 februari 2014 Zou btw heel heel jammer vinden, mocht Ado degraderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 5 februari 2014 Auteur Share Geplaatst 5 februari 2014 https://www.facebook.com/photo.php?v=251319421715458&set=vb.125837880930280&type=2&theater Blijft geinig. Eerst stoer doen en daarna huilend op de grond liggen. Gure praktijken daar in Den Haag. Deze inhoud is momenteel niet beschikbaar Deze pagina kan nu niet worden weergegeven. Mogelijk is deze tijdelijk niet beschikbaar, is de link verlopen, of heb je geen toestemming om deze pagina te bekijken. Wat voor filmpje is 't? Denk niet dat het ontslag van Steijn nou zoveel gaat helpen, al hoop ik het natuurlijk wel. Het lag niet aan de tactiek gister. In de tweede helft wel, maar in de eerste helft wordt je gewoon puur op inzet en wilskracht afgetroefd. Daar heeft een trainer imo weinig invloed op, dat ligt toch echt aan de spelers zelf. Ik zie het dan ook somber in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freek Geplaatst 5 februari 2014 Share Geplaatst 5 februari 2014 Deze inhoud is momenteel niet beschikbaar Deze pagina kan nu niet worden weergegeven. Mogelijk is deze tijdelijk niet beschikbaar, is de link verlopen, of heb je geen toestemming om deze pagina te bekijken. Wat voor filmpje is 't? Hij moet het gewoon doen. In het filmpje zie je ADO-fans wegrennen en twee worden er gepakt. ''Auw, ik heb niks gedaan'' roept de één meerdere keren. En de andere, die door drie hele stoere agenten wordt gepakt, zegt ''auw meneer, ik heb niks gedaan''. Ik kom zelf ook uit Den Haag, volg ADO sporadisch, maar het is inderdaad niet aan de trainer te wijten. Het is in de voetbalwereld normaal aan het worden, terwijl de gehele selectie geen inzet toont (tegen de toppers niet meegerekend). Het is veelzeggend dat de materiaalman na meer dan dertig jaar op straat gezet wordt. Ik denk dat het bestuur schoon schip moet gaan maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 5 februari 2014 Auteur Share Geplaatst 5 februari 2014 Ah, dat filmpje had ik inderdaad ook al gezien, van Regio15. Die twee (er zijn uiteindelijk vier meegenomen) zullen vast niet zomaar meegenomen zijn. Wel vreemd dat de ME het nodig vond het supportershome binnen te vallen, terwijl daar juist de 'normale' supporters (onder wie vrouwen en kinderen) binnen zaten, en alle mensen die uit waren op rellen juist buiten voor het stadion stonden. :cab: Ga er trouwens zelf vanuit dat Fraser het seizoen zal afmaken als trainer. Jol en Advocaat worden genoemd, maar die gaan het echt niet gratis doen, en we hebben geen geld om een nieuwe trainer aan te stellen. Ben sowieso geen voorstander van Jol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 6 februari 2014 Share Geplaatst 6 februari 2014 Solidair gedrag van Fraser.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 6 februari 2014 Share Geplaatst 6 februari 2014 Solidair gedrag van Fraser.. Waarom moet een assistent ook altijd mee ontslag nemen dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten