Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

ADO Den Haag

Ruben.

Aanbevolen berichten

Supusepa wilt weg, eventueel op huurbasis, omdat ie aan spelen toe wilt komen. Zal waarschijnlijk ook vertrekken, er is interesse van clubs uit Nederland en buitenland. Jammer, vond 'm altijd wel redelijk spelen in de verdediging. Als hij vertrekt wordt waarschijnlijk Donny Gorter (AZ) gehaald als vervanger, of dat op huurbasis is of definitief moet dan nog blijken, maar ik denk het eerste.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geruchten gaan dat Holla niet goed in de spelersgroep zou liggen, de rest zou wel een beetje klaar met 'm zijn. Lijkt me niet echt handig, een aanvoerder die niet geliefd is bij de rest van de spelers, juist in deze periode. Ben benieuwd naar morgen, maar verwacht er niet veel van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Janssen stond weer heerlijk te fluiten ;e Met dat moment bij de openingsgoal als hoogtepunt. Erg zonde, want tot aan die 1-0 was er eigenlijk niets aan de hand. H'veen creëerde uit zichzelf nauwelijks noemenswaardige kansen, denk dat we anders zeker minstens een punt hadden gehaald. Maar goed, wel een redelijk ADO gezien. Verdedigend niets weggeven, en in balbezit meestal ook goed, m.u.v. de afrondende fase. Beugelsdijk en Bakker stonden weer heerlijk te spelen. Malone vond ik eigenlijk, buiten Van Duinen, de enige die minder speelde, maar Mikey is al weken hopeloos uit vorm. Misschien tegen Heracles maar is met Kramer beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

https://www.facebook.com/photo.php?v=251319421715458&set=vb.125837880930280&type=2&theater

Blijft geinig. Eerst stoer doen en daarna huilend op de grond liggen. Gure praktijken daar in Den Haag.

Deze inhoud is momenteel niet beschikbaar

Deze pagina kan nu niet worden weergegeven. Mogelijk is deze tijdelijk niet beschikbaar, is de link verlopen, of heb je geen toestemming om deze pagina te bekijken.

Wat voor filmpje is 't?

Denk niet dat het ontslag van Steijn nou zoveel gaat helpen, al hoop ik het natuurlijk wel. Het lag niet aan de tactiek gister. In de tweede helft wel, maar in de eerste helft wordt je gewoon puur op inzet en wilskracht afgetroefd. Daar heeft een trainer imo weinig invloed op, dat ligt toch echt aan de spelers zelf. Ik zie het dan ook somber in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze inhoud is momenteel niet beschikbaar

Deze pagina kan nu niet worden weergegeven. Mogelijk is deze tijdelijk niet beschikbaar, is de link verlopen, of heb je geen toestemming om deze pagina te bekijken.

Wat voor filmpje is 't?

Hij moet het gewoon doen. In het filmpje zie je ADO-fans wegrennen en twee worden er gepakt. ''Auw, ik heb niks gedaan'' roept de één meerdere keren. En de andere, die door drie hele stoere agenten wordt gepakt, zegt ''auw meneer, ik heb niks gedaan''.

Ik kom zelf ook uit Den Haag, volg ADO sporadisch, maar het is inderdaad niet aan de trainer te wijten. Het is in de voetbalwereld normaal aan het worden, terwijl de gehele selectie geen inzet toont (tegen de toppers niet meegerekend). Het is veelzeggend dat de materiaalman na meer dan dertig jaar op straat gezet wordt. Ik denk dat het bestuur schoon schip moet gaan maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah, dat filmpje had ik inderdaad ook al gezien, van Regio15. Die twee (er zijn uiteindelijk vier meegenomen) zullen vast niet zomaar meegenomen zijn. Wel vreemd dat de ME het nodig vond het supportershome binnen te vallen, terwijl daar juist de 'normale' supporters (onder wie vrouwen en kinderen) binnen zaten, en alle mensen die uit waren op rellen juist buiten voor het stadion stonden. :cab:

Ga er trouwens zelf vanuit dat Fraser het seizoen zal afmaken als trainer. Jol en Advocaat worden genoemd, maar die gaan het echt niet gratis doen, en we hebben geen geld om een nieuwe trainer aan te stellen. Ben sowieso geen voorstander van Jol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites