Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst
1305902374-350.png

MANUTD Eurovisiesongfestival

Heb jij altijd al eens willen kiezen wie Belgie vertegenwoordigt op het Eurovisiesongfestival of heb jij liever dat Nederland zich niet meer belachelijk maakt met Sieneke. Heb jij graag een mooie vrouw met ballen aan haar lijf op het podium of ben je meer te vinden voor een rockband. Misschien is Reggae wel iets voor jou of ligt een schlagerliedje je beter ? Je kan je eigen wensen inwilligen door maar één ding te doen. Niets dat simpeler is dan je gewoon in te schrijven voor het Eurovisiesongfestival en beslis wie jouw land vertegenwoordigt. Je hebt trouwens de luxe om te kiezen welk land je wilt als je er tenminste snel bijbent. Bij succes komt er eventueel een vervolg. Inschrijven kan je door je onderstaande formulier te invullen. Informatie,Landen die beschikbaar zijn & co zijn te vinden in de post die hier onder volgen.

Land (1):

Land (2):

Land (3):

Land (4):

Land (5):

Inzending Liedje (1):

Inzending Liedje (2):

Inhoudstafel

1. Inleiding

2. Deelnemers

3. Informatie & FAQ

4. Uitslagen

Geplaatst
  • Auteur
1305902374-350.png

MANUTD Eurovisiesongfestival

Heb jij altijd al eens willen kiezen wie Belgie vertegenwoordigt op het Eurovisiesongfestival of heb jij liever dat Nederland zich niet meer belachelijk maakt met Sieneke. Heb jij graag een mooie vrouw met ballen aan haar lijf op het podium of ben je meer te vinden voor een rockband. Misschien is Reggae wel iets voor jou of ligt een schlagerliedje je beter ? Je kan je eigen wensen inwilligen door maar één ding te doen. Niets dat simpeler is dan je gewoon in te schrijven voor het Eurovisiesongfestival en beslis wie jouw land vertegenwoordigt. Je hebt trouwens de luxe om te kiezen welk land je wilt als je er tenminste snel bijbent. Bij succes komt er eventueel een vervolg. Inschrijven kan je door je onderstaande formulier te invullen. Informatie,Landen die beschikbaar zijn & co zijn te vinden in de post die hier onder volgen.

Land (1):

Land (2):

Land (3):

Land (4):

Land (5):

Inzending Liedje (1):

Inzending Liedje (2):

Inhoudstafel

1. Inleiding

2. Deelnemers

3. Informatie & FAQ

4. Uitslagen

Geplaatst
  • Auteur

1305902374-350.png

Deelnemers

be.png Belgie - Bm

dk.png Denemarken - Kloppie

de.png Duitsland - King XVI

fi.png Finland - Mathi

fr.png Frankrijk - Steviioo

Calogero - En Apesanteur

gr.png Griekenland - Jury

ie.png Ierland - RickV

is.png IJsland - Richard

it.gif Italie - Christian.

lu.gif Luxemburg - Remkoo

md.gif Moldavie - Cerebral

Zdob si Zdub - So Lucky

mc.gif Monaco - Jury

nl.gif Nederland - Timrussel

no.gif Noorwegen - Jury

pl.gif Polen - Jury

pt.gif Portugal - DePrikkelFM

ru.gif Rusland - Jury

es.gif Spanje - Kerftminister

gb.gif Verenigd Koninkrijk - Erwino

se.gif Zweden - Justin'

Geplaatst
  • Auteur

1305902374-350.png

Informatie

Hoe kies je het liedje ? (je inzending)

Je mag zelf kiezen welk liedje je kiest maar gelieve ook rekening te houden met de realiteit (Er worden zelden rockliedjes gestuurd naar het Songfestival),het land (Belgie brengt zelden folk,rock,),taal (Grieken moeten geen noors zingen). Het kan je nog een voordeel opleveren (zie hieronder)

Vrijstelling voor finale

Als er genoeg landen zijn voor een halve finale, ga ik 5 liedjes kiezen die vrijgesteld worden voor de halve finales. Ik zal deze voornamelijk kiezen op basis van passen. Als je een typisch songfestivalliedje nam heb je een kans dat je vrijgesteld word voor de halve finales en direct naar de finale mag.

Loting

Ik zal loten op basis van random.org. 01, 02, 03 zal dan de eerste halve finale zijn. 17,18,enz... de Tweede halve finale. Er wordt dus eerlijk geloot. De Grote finale wordt op dezelfde manier geloot als de halve finales maar zal van minder belang zijn. Als er genoeg inschrijvingen zijn voor halve finales natuurlijk.

FAQ

Moet het liedje uit het land zelf komen ?

Als je Moldavie bent is het moeilijk om een liedje uit je eigen land te sturen maar in het geval van de UK vind ik wel dat je daarmee rekening moet houden. De 5 meest realistische liedjes worden beloond door mij met een rechtstreeks finale-ticket.

Wat doen we met de halve finales als we te weinig deelnemers hebben ?

De Halve Finales is nog twijfelachtig maar als je op 2 uur (niet-spitsuur) al 10 deelnemers krijgt is het al een gunstig voorteken desnoods komt het ook op een ander forum.

Geplaatst

Ff duidelijk maken. Dus ik kies Frankriijk, dan moet ik een youtubelink hier plaatsen van een Franse pappie, die ik zgn inzend? Vat ik het goed?

Geplaatst

Denk het maar waarom staan Algerije en Marokko er tussen en geen Azerbeidzjan/Armenië o.i.d. Snap dat het dan wel ziek veel is maar die eerste twee staan er dan ook een beetje raar tussen.

Geplaatst

Hoezo staan Bosnië en Kroatië er niet bij maar Algerije en Marokko wel dan? :cab: Ik stuur wel iets in voor heel yugo

Geplaatst

Ontbreken idd ook wat Yugo landen, maarja heb wat voor Zweden ingestuurd.

Geplaatst
  • Auteur

Niet op het vorige bericht letten, gewòn verderdoen met inschrijven, omdat ik op mijn gsm zit kan ik het nog niet verwijderen.

p.s: je mag gerust èn europès land kiezen dat nie op de lijst staat hoor ik heb die lijst mÃ*r snel gemÃ*kt

Geplaatst

Kan een leuk spel worden als je het net zo organiseert zoals het op dat andere forum werd gedaan. Succes met organiseren.

Geplaatst
  • Auteur

Voila, ben net thuis en zie dat ik al 9 inschrijvingen heb. Jullie zuleen binnen hier en een half uur een bericht krijgen over jullie keuze.

Geplaatst
  • Auteur
Voila, ben net thuis en zie dat ik al 9 inschrijvingen heb. Jullie zuleen binnen hier en een half uur een bericht krijgen over jullie keuze.

Voila ook informatie en FAQ zijn ingevuld, ik hoop zo om een allereerste editie te hebben met ongeveer 15 inschrijvingen. BLijven inschrijven is de boodschap.

Geplaatst
Als je Moldavie bent is het moeilijk om een liedje uit je eigen land
Dat zijn wel pluspunten voor mij dan helemaal nu het filmpje erbij ook nog live is;c Zou wel leuk zijn als de inzendingen realistisch blijven, niet dat je Duitsland - Rammstein krijgt:-D
Geplaatst

Leuk concept, zal nog even brainen over mijn inzending aangezien IJsland, the UK en Zweden al bezet zijn ;c

Geplaatst

Lol mag je gewoon oude esc liedjes sturen haha? Had ik dat wel gedaan.

Geplaatst

Heb me ingeschreven. Als ik het land krijg dat ik wou met de daarbijhorende muziek, dan win ik! :p

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.