vinnypassy Geplaatst 15 juni 2011 Share Geplaatst 15 juni 2011 Zeg, we mogen toch kiezen op wie we stemmen zeker? :cab: Als je kunt kiezen wel ja, anders heeft het weinig zin, me dunkt. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 15 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 15 juni 2011 En wat als ik een bepaald personage nu zo tof vind dat hij sowieso mijn stem verdiend ondanks dat ik het andere personage niet ken? Zie bijvoorbeeld mijn constante nominatie voor de Heroes characters in het drama genre, ondanks het niet kennen van hun tegenstanders waren dat beide characters die het in mijn ogen zeker verdienen. En we doen nu allemaal wel heel lullig over Al Bundy, maar zijn populariteit onder de users is zo gek nog niet met een groep die het meegemaakt heeft in hun jongere jaren, en de recente boost die de serie gekregen heeft op CC. Verder is Al Bundy hoe dan ook echt wel een grote in het komedie genre. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 16 juni 2011 Share Geplaatst 16 juni 2011 Ik vind dat je dan nog niet moet stemmen, maar helaas verschillen de meningen daar dus over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 16 juni 2011 Share Geplaatst 16 juni 2011 Het is niet dat ik maar op Al Bundy heb gestemd omdat hij tegen een obekende moest. Dat is ook gewoon een held he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 17 juni 2011 Share Geplaatst 17 juni 2011 UITSLAG ‘FINALE’ Fez 2 – 18 Barney Stinson Michael Kelso 8 – 12 Joey Tribiani Charlie Harper 14 – 6 Mr. Bean Sheldon Cooper 11 – 9 Al Bundy DE FINALISTEN ACTIE ANIMATIE DRAMA KOMEDIE DE FINALE GAAT Z.S.M. BEGINNEN, IK VERWACHT MORGEN EN ALS HET MEEZIT VANAVOND ZELFS AL. EVEN GEDULD DUS NOG. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 17 juni 2011 Share Geplaatst 17 juni 2011 Sheldon gelukkig door _O_. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 17 juni 2011 Share Geplaatst 17 juni 2011 Sweet, al mijn favorieten naar de finale! :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten