Starálfur Geplaatst 12 juni 2011 Share Geplaatst 12 juni 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 12 juni 2011 Share Geplaatst 12 juni 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 12 juni 2011 Share Geplaatst 12 juni 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 12 juni 2011 Share Geplaatst 12 juni 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 12 juni 2011 Share Geplaatst 12 juni 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 12 juni 2011 Share Geplaatst 12 juni 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 12 juni 2011 Share Geplaatst 12 juni 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Broeus Geplaatst 13 juni 2011 Share Geplaatst 13 juni 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 13 juni 2011 Share Geplaatst 13 juni 2011 No fucking way dus he dat die gozer ook nog 'ns Jim Parsons eruit kickt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 13 juni 2011 Share Geplaatst 13 juni 2011 Kom dit topic een beetje te laat tegen. :G Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 14 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 14 juni 2011 Bedankt Lange voor het nomineren van Al Bundy, bedankt de rest voor het wegstemmen van een echte opperbaas. Al is tof, maar by far niet zo tof als Ari Gold. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 14 juni 2011 Share Geplaatst 14 juni 2011 Ari Gold en Geoffrey Butler eruit. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 14 juni 2011 Share Geplaatst 14 juni 2011 Bedankt Lange voor het nomineren van Al Bundy, bedankt de rest voor het wegstemmen van een echte opperbaas. Al is tof, maar by far niet zo tof als Ari Gold. Dus stiekem ben jij de schuldige. :( :nee: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 14 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 14 juni 2011 Achter de nominatie sta ik wel, want die verdiend Al wel, alleen een overwinning tegen Ari is net teveel van het goede. Maarja groter publiek he. Daarom gaat hij Jim Parson (bitches, de beste comedy acteur in het rijtje nu by far) ook eruit gooien zo te zien ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 14 juni 2011 Share Geplaatst 14 juni 2011 Met Ari Gold ligt de gedoodverfde winnaar (voor mij) eruit :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 15 juni 2011 Share Geplaatst 15 juni 2011 Hoezo heeft Sheldon het zo moeilijk ? :S Oh en ik heb ook tegen Ari Gold gestemt, puur omdat ik die serie niet kijk. Wil wer wel aan gaan beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 15 juni 2011 Share Geplaatst 15 juni 2011 Hoezo heeft Sheldon het zo moeilijk ? :S Oh en ik heb ook tegen Ari Gold gestemt, puur omdat ik die serie niet kijk. Wil wer wel aan gaan beginnen. SCHAAM JE². Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 15 juni 2011 Share Geplaatst 15 juni 2011 Zeg, we mogen toch kiezen op wie we stemmen zeker? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 15 juni 2011 Share Geplaatst 15 juni 2011 Hoezo heeft Sheldon het zo moeilijk ? :S Oh en ik heb ook tegen Ari Gold gestemt, puur omdat ik die serie niet kijk. Wil wer wel aan gaan beginnen. Stem dan niet :cab: Mede dankzij jouw stem gaat één van de tofste karakters eruit, terwijl je niet eens weet hoe tof hij is. Eén van de grootste nadelen van zo'n toernooi hosten, volgende keer moeten we gewoon eisen dat er alleen gestemd wordt als beide karakters bekend zijn, net als bij filmtoernooien alleen gestemd mag worden als je beide films hebt gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 15 juni 2011 Share Geplaatst 15 juni 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 15 juni 2011 Share Geplaatst 15 juni 2011 Wat zeg ik trouwens? Eén van de tofste karakters? (Bijna) iedereen die Ari Gold in actie heeft gezien zegt dat hij het tofste karakters is. Punt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 15 juni 2011 Share Geplaatst 15 juni 2011 Ik heb hem gezien, maar ik heb Phil Dunphy, Barney en Sheldon alledrie hoger zitten.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 15 juni 2011 Share Geplaatst 15 juni 2011 Ja maarja, jij bent dan ook Pieter en ik dekte mezelf al in door bijna iedereen te zeggen ;) Al zijn vooral Phil Dunphy en Sheldon ook twee enorme helden, dus ik neem het je niet kwalijk. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 15 juni 2011 Share Geplaatst 15 juni 2011 Ik heb hem gezien, maar ik heb Phil Dunphy, Barney en Sheldon alledrie hoger zitten.. Phil en Sheldon komen in de buurt bij Ari inderdaad. Maar eens met Vinny z'n eerdere post, stem gewoon alleen als je beide characters kent/volgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 15 juni 2011 Share Geplaatst 15 juni 2011 Zeg, we mogen toch kiezen op wie we stemmen zeker? :cab: Het is gestemd. En niet gestemt. :checkit: Al mag hij zich inderdaad ook schamen voor het feit dat hij Al Bundy verkoos boven Ari Gold :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten