Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

[Tournament] MU's TV Personage Toernooi [KOMEDIE]

Big Mike

Aanbevolen berichten

Staat in mijn ogen net onder Ari, en aangezien ook Al Bundy en Kelso van T70S in dezelfde groep zitten, word het lootjes trekken tussen Drama en Fez/Hyde/Red. ;) Valt te winnen hoor, al zijn het wel 3 hele sterke tegenstanders voor Johnny!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 179
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

GROEP 1

Marshall Eriksen, HIMYM

Barney Stinson, HIMYM

Charlie Harper, Two and a Half Men

Joey Tribbiani, Friends

GROEP 2

Kelso, That 70s show

Steven Hyde, That 70s show

Red, That 70s Show

Al Bundy, Married... With Childeren

GROEP 3

Rajesh Koothrappali, The Big Bang Theory

John Dorian, Scrubs

Dr Cox, Scrubs

Mr. Bean, Mr Bean

GROEP 4

Carlton Banks, The Fresh Prince of Bel-Air

Will Smith, Fresh Prince of Bel-Air

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GROEP 1

Jake Harper, Two and a Half Men

Chandler Bing, Friends

Joey Tribbiani, Friends

GROEP 2

-

GROEP 3

Dr. Sheldon Cooper, The Big Bang Theory

John Dorian, Scrubs

Dr Cox, Scrubs

Turk, Scrubs

GROEP 4

Jim, According To Jim

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GROEP 1

Jake Harper, Two and a Half Men

Chandler Bing, Friends

Joey Tribbiani, Friends

GROEP 2

Fez, That 70s show

Kelso, That 70s show

Steven Hyde, That 70s show

Red, That 70s Show

GROEP 3

Dr. Sheldon Cooper, The Big Bang Theory

Charlie Runkle, Californication

Hank Moody, Californication

Mr. Bean, Mr Bean

GROEP 4

Carlton Banks, The Fresh Prince of Bel-Air

Will Smith, Fresh Prince of Bel-Air

Geoffrey Butler, The Fresh Prince Of Bel-Air

Phil Dunphy, Modern Family

Link naar opmerking
Deel via andere websites

MUSTVKOMEDIE.png

Kwartfinale

Ronde 2 zit erop, we weten wie er doorgaan naar de volgende ronde, maar om het jullie toch maar even te laten zien.

CharlieSheen.jpgBarneyStinson.jpgAriGold.jpgWillSmith.jpg

SheldonCooper.jpgJoeyTribbiani.jpgJakeHarper.jpgRajKoothrappali.jpg

MichaelKelso.jpgFez.jpgHankMoody.jpgCarltonBanks.jpg

GeoffreyButler.jpgJim.jpgMrBean.jpgAlBundy.jpg

16 personages over, maar er mogen er maar 4 over blijven. De volgers snappen het al, we gaan verder met de afvalrondes. Ik vroeg een van mijn collega's een mooie loting te maken, en zonder verdere tegenstribbeling prestenteer ik jullie de kwartfinale.

CharlieSheen.jpg vs. CarltonBanks.jpg

MrBean.jpg vs. Jim.jpg

AlBundy.jpg vs. AriGold.jpg

BarneyStinson.jpg vs. RajKoothrappali.jpg

WillSmith.jpg vs. SheldonCooper.jpg

MichaelKelso.jpg vs. HankMoody.jpg

Fez.jpg vs. JakeHarper.jpg

GeoffreyButler.jpg vs. JoeyTribbiani.jpg

Wat een loting, wat een loting, maar met zoveel helden is dat ook niet zo gek. Het stemmen is weer uiterst simpel, het plaatje van diegene die je door wilt van de 2 in je posts, 8 plaatjes in totaal.

[spoiler=voorbeeld om te stemmen]CharlieSheen.jpgJim.jpgAriGold.jpgBarneyStinson.jpg

SheldonCooper.jpgMichaelKelso.jpgJakeHarper.jpgGeoffreyButler.jpg

Deadline 6-6-2011, 23.59

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou het echt doodzonde vinden als Hank Moody eruit zou vliegen ten koste van Kelso. Hank Moody is nl. één van de weinige komediepersonages met diepgang en waarschijnlijk één van de beste castings van de op dit moment draaiende komedieseries, die ook nog eens grappig en oprecht is. Hoewel Kelso erg grappig is, is dit natuurlijk wel een veel vaker voorkomend karakter (Joey Tribiani, Jake Harper en Carlton Banks zijn bv. vergelijkbare, niet al te snuggere personages).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind Hank Moody beter passen in het Drama genre dan in het Komedie, vandaar ook dat mijn stem richting Kelso ging. Verder vind ik dat ook gewoon een echt tof personage en heeft de hele serie Californication me nooit echt kunnen grijpen. Verder heb je wel gelijk, maar zullen er sowieso 2 van die 4 al af gaan vallen. En ja, T70S heeft natuurlijk een groter publiek dan Californication.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind Hank Moody beter passen in het Drama genre dan in het Komedie, vandaar ook dat mijn stem richting Kelso ging. Verder vind ik dat ook gewoon een echt tof personage en heeft de hele serie Californication me nooit echt kunnen grijpen. Verder heb je wel gelijk, maar zullen er sowieso 2 van die 4 al af gaan vallen. En ja, T70S heeft natuurlijk een groter publiek dan Californication.

Ik weet niet, maar Hank Moody is denk ik minimaal 65% komedie en maximaal 35% drama (ik denk echter dat 25% reëler is, want Californication blijft overduidelijk komedie). Zijn onverschilligheid, gehele houding en zijn opmerkingen maken hem in mijn ogen een uniek karakter. Maar je hebt wel helemaal gelijk dat T70S een groter publiek heeft, daarom zit er ook niemand van Modern Family in deze ronde (:() omdat die serie nog ontdekt moet worden door het grote publiek in NL. Maar dat komt nog wel, daar ben ik van overtuigd. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Qua stijl denk ik dat de serie Californication mensen gewoon niet zo snel aanspreekt als Comedy serie. Het is allemaal een beetje luguber, en ja, de humor zit er wel in, maar het is niet de humor die je in veel andere series ziet, en daar moet je echt van houden. Dat ik Hank Moody meer een grappig drama personage vind komt denk ik vanwege de hoeveelheid afleveringen die ik gezien heb, waarin de drama toch de overhand had. Maar misschien, het is zomer, ga ik het volgen om de tijd de doden en praat ik dan heel anders. De eerste blik op Entourage beviel mij namelijk ook niet, idem met Weeds :oops: En geen mensen van Modern Family is in mijn ogen ook zeer jammer, net zoals het uitgeschakeld worden van de personages van Community in ronde 1 echt heel erg zonde was. En nu ik Spin City bekijk, vind ik ook dat daar personages verder van hadden moeten komen. Maarja, eigenlijk is dit genre ook gewoon te vol met goede personages. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik bedacht me inderdaad ook dat ik het eigenlijk niet zo erg zou vinden als Raj van Barney wint, omdat TBBT i.t.t. HIMYM wel op een continu niveau zit en Barney inderdaad ook veel minder is geworden dan in seizoen 1-4.

En inderdaad Lange, er zijn ook eigenlijk teveel toffe komediepersonages. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet, maar Hank Moody is denk ik minimaal 65% komedie en maximaal 35% drama (ik denk echter dat 25% reëler is, want Californication blijft overduidelijk komedie). Zijn onverschilligheid, gehele houding en zijn opmerkingen maken hem in mijn ogen een uniek karakter. Maar je hebt wel helemaal gelijk dat T70S een groter publiek heeft, daarom zit er ook niemand van Modern Family in deze ronde (:() omdat die serie nog ontdekt moet worden door het grote publiek in NL. Maar dat komt nog wel, daar ben ik van overtuigd. :)

Enigszins mee eens. Met name in het laatste seizoen vind ik drama toch wel degelijk de overhand hebben over komedie bij Californication. Neemt niet weg dat David Duchovny & Evan Handler zo ontiegelijk goed gecast zijn voor deze rollen dat ze het voor mij makkelijk winnen van wie dan ook in het genre komedie (Ari Gold ff buiten beschouwing gelaten ;)). Hoe David Hank Moody neerzet is zo sterk, zowel op het gebied van drama, maar ook qua komedie. En ja, ik ben het eens met Lange dat de humor in Californication anders is dan in bijvoorbeeld een T70S.

Waar Californication juist zo sterk in is is de balans tussen komedie & drama te vinden en die zodanig neer te zetten dat je de ene keer vreselijk kunt meeleven, meelachen of zelfs meejanken [spoiler=S04](die brief aan Becca in s04 was heel touching)

Aan de andere kant heb ik vaak op de grond gelegen van het lachen door Charlie, maar nog vaker als Hank & Charlie samen waren. Geniale scenes.

Sowieso moet ik bekennen dat Showtime me heel erg aanspreek qua series. Weeds vind ik net zo'n topper qua mixen van drama & komedie.

Qua stijl denk ik dat de serie Californication mensen gewoon niet zo snel aanspreekt als Comedy serie. Het is allemaal een beetje luguber, en ja, de humor zit er wel in, maar het is niet de humor die je in veel andere series ziet, en daar moet je echt van houden. Dat ik Hank Moody meer een grappig drama personage vind komt denk ik vanwege de hoeveelheid afleveringen die ik gezien heb, waarin de drama toch de overhand had. Maar misschien, het is zomer, ga ik het volgen om de tijd de doden en praat ik dan heel anders. De eerste blik op Entourage beviel mij namelijk ook niet, idem met Weeds :oops: En geen mensen van Modern Family is in mijn ogen ook zeer jammer, net zoals het uitgeschakeld worden van de personages van Community in ronde 1 echt heel erg zonde was. En nu ik Spin City bekijk, vind ik ook dat daar personages verder van hadden moeten komen. Maarja, eigenlijk is dit genre ook gewoon te vol met goede personages. :)

Het is spijtig inderdaad, het genre komedie heeft teveel talenten en geweldige acteurs/actrices. Maar er stijgen er voor mij gewoon een paar absoluut boven uit. Zo trekt de humor uit T70S mij absoluut niet, waar series als Entourage/Californication en Modern Family (maar ook Weeds) me wel weer weten te bekoren.

Spijtig dat Modern Family een relatief klein publiek trekt (net als Glee overigens, heerst er dan toch een taboe?), zeker een serie met veel potentie. Cam & Phil zijn nog 2 voorbeelden van uitstekende casting.

Link naar opmerking
Deel via andere websites