Hyllus Geplaatst 17 mei 2011 Share Geplaatst 17 mei 2011 The Pain Game is de ultieme game show voor mensen met veel lef. 3 Teams strijden tegen elkaar door zo goed mogelijk inschattingsvragen te beantwoorden. Zit jij met je schatting het dichtst bij het goede antwoord, dan win je geld. Maar… geeft jouw team 2 keer het slechtste antwoord dan merken jullie dat je in The Pain Game zit. Dan moet namelijk iemand uit jouw team een tegenprestatie leveren om in het spel te blijven. De woorden ENG, VIES en PIJNLIJK worden dan werkelijkheid. Toevallig net even teruggekeken, wat een hel joh. Met die smerige oksel met pindakaas schoonlikken;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 17 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 17 mei 2011 The Pain Game is de ultieme game show voor mensen met veel lef. 3 Teams strijden tegen elkaar door zo goed mogelijk inschattingsvragen te beantwoorden. Zit jij met je schatting het dichtst bij het goede antwoord, dan win je geld. Maar… geeft jouw team 2 keer het slechtste antwoord dan merken jullie dat je in The Pain Game zit. Dan moet namelijk iemand uit jouw team een tegenprestatie leveren om in het spel te blijven. De woorden ENG, VIES en PIJNLIJK worden dan werkelijkheid. Toevallig net even teruggekeken, wat een hel joh. Met die smerige oksel met pindakaas schoonlikken;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkyh Geplaatst 17 mei 2011 Share Geplaatst 17 mei 2011 [YOUTUBE]h2iiQjdcV_I&feature=related[/YOUTUBE] [YOUTUBE]Iuf9BQtRJqg&feature=related[/YOUTUBE] ik vind het maar ranzig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 17 mei 2011 Share Geplaatst 17 mei 2011 Opzich wel grappig maar 5x per week gaat niet werken met zo'n programma denk ik. Overigens lijken mij zelf die pijnlijke dingen niet zo erg maar zoals bijv. van die beschamende dingen zoals zo'n oude vent tongzoenen zou ik dus echt niet doen zelfs niet voor geld heb ik dan toch wel iets teveel trots voor ;e En heb zelf niet zoveel met die Dennis vind ik altijd maar een beetje geforceerd grappig doen wat ie niet is. Overigens zagen trouwens die twee meiden met dat donkere haar er niet verkeerd uit;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 17 mei 2011 Share Geplaatst 17 mei 2011 Wanhopige tv, lijkt me totaal niet leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 17 mei 2011 Share Geplaatst 17 mei 2011 Eens met Stefan. Echt zo'n faalprogramma wat in een kwartiertje is verzonnen. Het enige leuke van dit soort programma's is dat ze er meestal snel weer af worden geflikkerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkyh Geplaatst 17 mei 2011 Share Geplaatst 17 mei 2011 Eens met Stefan. Echt zo'n faalprogramma wat in een kwartiertje is verzonnen. Het enige leuke van dit soort programma's is dat ze er meestal snel weer af worden geflikkerd. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 17 mei 2011 Share Geplaatst 17 mei 2011 Net de eerste twee afleveringen gezien. Best grappig nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 18 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 18 mei 2011 ach jawel, niet hoogstaande televisie ofzo. Mag je ook niet verwachten met die Dennis als presentator. Wel grappig dat hij wel dingen meedoet zoals dat met die tennisbal. Hij liever dan ik;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril Geplaatst 18 mei 2011 Share Geplaatst 18 mei 2011 Vanaf gisteren eens gekeken. Best leuk programma hoor, alleen kort. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 18 mei 2011 Share Geplaatst 18 mei 2011 Vandaag weer gezien. Dat tongen met die gast was echt smerig. ;e Maar ook een wenkbrauw weg laten harsen of dat met die verf is ook geinig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 19 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 19 mei 2011 Ik had die dikke negert echt laten zoenen hoor, met zijn 0 teveel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 19 mei 2011 Share Geplaatst 19 mei 2011 Hehe inderdaad. Best matig dat je dan iemand anders laat. Naja hij had waarschijnlijk zoiets van ik heb ook al die tennisservice gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 20 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 20 mei 2011 Die opdrachten. Lekker overdrijven ;e eet 5 aardbeien op in 45 sec, met 5000 volt op je vingers. 5000, uhuh. Ligt aan de amps mein freund. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dyllanw Geplaatst 24 mei 2011 Share Geplaatst 24 mei 2011 Iedereen die hier aan mee wil doen preventief castreren. Je moet er niet aan denken dat dit volk zich voort gaat planten. Die poffertjeskop die het presenteerd heeft inmiddels een aardig palmares kansloze programma's op z'n naam staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefan_helmond Geplaatst 24 mei 2011 Share Geplaatst 24 mei 2011 Echt vet programma ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 25 mei 2011 Share Geplaatst 25 mei 2011 Moet eerlijk zeggen dat ik tot nu toe elke aflevering heb gezien. ;c Gewoon leuk vermaak als ik ff niks te doen heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 25 mei 2011 Share Geplaatst 25 mei 2011 Lachen programma joh, morgen komt Leatherboy weer ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 25 mei 2011 Share Geplaatst 25 mei 2011 Hoe weet je dat dan? :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 25 mei 2011 Share Geplaatst 25 mei 2011 Ik vind het jammer dat mijn naam te grabbel wordt gegooid door zulke vunzige acties. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril Geplaatst 25 mei 2011 Share Geplaatst 25 mei 2011 Lachen programma joh, morgen komt Leatherboy weer ;c Wel lache dat ie weer komt, maar ze moeten niet alles gaan herhalen dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 25 mei 2011 Share Geplaatst 25 mei 2011 Iedereen die hier aan mee wil doen preventief castreren. Je moet er niet aan denken dat dit volk zich voort gaat planten. Die poffertjeskop die het presenteerd heeft inmiddels een aardig palmares kansloze programma's op z'n naam staan. pfoe, ik zou ook niet graag willen dat er over een aantal jaar kinderen van jou rond lopen, 'presenteerd'. Kijk eerst naar je eigen niveau :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 25 mei 2011 Share Geplaatst 25 mei 2011 pfoe, ik zou ook niet graag willen dat er over een aantal jaar kinderen van jou rond lopen, 'presenteerd'. Kijk eerst naar je eigen niveau :) Kom op zeg, een taalfout maken geeft mij nog heel wat meer hoop in iemand dan aan dit soort kansloze shit mee doen. Ãœberhaupt, de dwaas die dit verzonnen heeft moet eens goed gaan babbelen met een psycholoog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 25 mei 2011 Share Geplaatst 25 mei 2011 En daar was Leatherboy weer. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkyh Geplaatst 26 mei 2011 Share Geplaatst 26 mei 2011 hehe,ik ging echt helemaal stuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten