Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

The Pain Game

Hyllus

Aanbevolen berichten

The Pain Game is de ultieme game show voor mensen met veel lef. 3 Teams strijden tegen elkaar door zo goed mogelijk inschattingsvragen te beantwoorden.

Zit jij met je schatting het dichtst bij het goede antwoord, dan win je geld. Maar… geeft jouw team 2 keer het slechtste antwoord dan merken jullie dat je in The Pain Game zit. Dan moet namelijk iemand uit jouw team een tegenprestatie leveren om in het spel te blijven.

De woorden ENG, VIES en PIJNLIJK worden dan werkelijkheid.

Toevallig net even teruggekeken, wat een hel joh. Met die smerige oksel met pindakaas schoonlikken;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 54
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

The Pain Game is de ultieme game show voor mensen met veel lef. 3 Teams strijden tegen elkaar door zo goed mogelijk inschattingsvragen te beantwoorden.

Zit jij met je schatting het dichtst bij het goede antwoord, dan win je geld. Maar… geeft jouw team 2 keer het slechtste antwoord dan merken jullie dat je in The Pain Game zit. Dan moet namelijk iemand uit jouw team een tegenprestatie leveren om in het spel te blijven.

De woorden ENG, VIES en PIJNLIJK worden dan werkelijkheid.

Toevallig net even teruggekeken, wat een hel joh. Met die smerige oksel met pindakaas schoonlikken;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Opzich wel grappig maar 5x per week gaat niet werken met zo'n programma denk ik. Overigens lijken mij zelf die pijnlijke dingen niet zo erg maar zoals bijv. van die beschamende dingen zoals zo'n oude vent tongzoenen zou ik dus echt niet doen zelfs niet voor geld heb ik dan toch wel iets teveel trots voor ;e En heb zelf niet zoveel met die Dennis vind ik altijd maar een beetje geforceerd grappig doen wat ie niet is.

Overigens zagen trouwens die twee meiden met dat donkere haar er niet verkeerd uit;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iedereen die hier aan mee wil doen preventief castreren. Je moet er niet aan denken dat dit volk zich voort gaat planten.

Die poffertjeskop die het presenteerd heeft inmiddels een aardig palmares kansloze programma's op z'n naam staan.

pfoe, ik zou ook niet graag willen dat er over een aantal jaar kinderen van jou rond lopen, 'presenteerd'.

Kijk eerst naar je eigen niveau :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pfoe, ik zou ook niet graag willen dat er over een aantal jaar kinderen van jou rond lopen, 'presenteerd'.

Kijk eerst naar je eigen niveau :)

Kom op zeg, een taalfout maken geeft mij nog heel wat meer hoop in iemand dan aan dit soort kansloze shit mee doen. Ãœberhaupt, de dwaas die dit verzonnen heeft moet eens goed gaan babbelen met een psycholoog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites