Hyllus Geplaatst 11 mei 2011 Share Geplaatst 11 mei 2011 The Middle is een Amerikaanse komische televisieserie uit 2009 van ABC. Oorspronkelijk werd de show in 2006 bedacht voor comédienne Ricki Lake, maar die plannen werden (tijdelijk) opgeborgen. In 2009 kwam de reeks dan toch op televisie, maar nu met Patricia Heaton in de hoofdrol. Al na 2 uitgezonden afleveringen werd een volledig seizoen besteld van 24 afleveringen.[1] De serie werd redelijk positief onthaald door de pers en behaalt een gemiddelde score van 70 op Metacritic.[2] Begin 2010 kondigde ABC dan aan om al een tweede seizoen van de reeks te bestellen.[3] Op 10 januari 2011 kondigde ABC dan aan om ook een derde seizoen van de reeks te bestellen.[4] In Nederland is de reeks te bekijken sinds 3 januari 2011 op Comedy Central. In België is de reeks nog niet te bekijken. [YOUTUBE]_j2po1y6tvE[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 11 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 11 mei 2011 The Middle is een Amerikaanse komische televisieserie uit 2009 van ABC. Oorspronkelijk werd de show in 2006 bedacht voor comédienne Ricki Lake, maar die plannen werden (tijdelijk) opgeborgen. In 2009 kwam de reeks dan toch op televisie, maar nu met Patricia Heaton in de hoofdrol. Al na 2 uitgezonden afleveringen werd een volledig seizoen besteld van 24 afleveringen.[1] De serie werd redelijk positief onthaald door de pers en behaalt een gemiddelde score van 70 op Metacritic.[2] Begin 2010 kondigde ABC dan aan om al een tweede seizoen van de reeks te bestellen.[3] Op 10 januari 2011 kondigde ABC dan aan om ook een derde seizoen van de reeks te bestellen.[4] In Nederland is de reeks te bekijken sinds 3 januari 2011 op Comedy Central. In België is de reeks nog niet te bekijken. [YOUTUBE]_j2po1y6tvE[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 11 mei 2011 Share Geplaatst 11 mei 2011 Wel vermakelijk om te kijken. Eens wat anders dan herhalingen van Malcolm in the Middle. ;e Vind vooral die vader (Janitor van Scrubs hehe) een baas. En Axl. Brick ook wel trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 11 mei 2011 Share Geplaatst 11 mei 2011 Serieus, ik dacht dat dit dus gewoon een oude allang gestopte serie was in Amerika. Ziet er ook niet echt 2010 uit moet ik heel eerlijk zijn. Maar wel een leuke serie, dat zeker. Beetje Malcolm in the Middle (toevallig) achtig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 11 mei 2011 Share Geplaatst 11 mei 2011 Dacht inderdaad ook dat het al ouder was, en dacht óók dat het alweer gecanceld was hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 11 mei 2011 Share Geplaatst 11 mei 2011 Klopt wel dat de mannen de serie dragen ja, vind de moeder en die dochter echt totaal :m::m::cab::cab::m::m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 11 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 11 mei 2011 Ik vind Brick echt te grappig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 11 mei 2011 Share Geplaatst 11 mei 2011 Ik vind die Axl het grappigste, maar die pa en Brick zijn ook leuk ja. Lekkere droge humor, heerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 11 mei 2011 Share Geplaatst 11 mei 2011 Klopt wel dat de mannen de serie dragen ja, vind de moeder en die dochter echt totaal :m::m::cab::cab::m::m: Die moeder is iig beter dan die moeder van MitM, daar kreeg ik hoofdpijn van en ik nam dat gestress zowat over van d'r bij het kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten