Monk Geplaatst 11 mei 2011 Share Geplaatst 11 mei 2011 http://animal.discovery.com/tv/river-monsters/ http://en.wikipedia.org/wiki/River_Monsters nWmfYDkayMY QQHK95IvxvI JharT0XcAxM EEOZ3VyBbg0 l1VxDZ10B5I Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monk Geplaatst 11 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 11 mei 2011 http://animal.discovery.com/tv/river-monsters/ http://en.wikipedia.org/wiki/River_Monsters nWmfYDkayMY QQHK95IvxvI JharT0XcAxM EEOZ3VyBbg0 l1VxDZ10B5I Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monk Geplaatst 11 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 11 mei 2011 Ik volg dit nu sinds een paar dagen, ben nog bij seizoen 1, maar is wel erg interessant. Meer mensen die dit volgen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 11 mei 2011 Share Geplaatst 11 mei 2011 Die gast heeft wel lef zeg @eerste filmpje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 11 mei 2011 Share Geplaatst 11 mei 2011 Piranha's eten toch alleen kadavers ? Wel toffe serie inderdaad, kijk het regelmatig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 11 mei 2011 Share Geplaatst 11 mei 2011 Heb het een aantal keer gezien ja, wel gruwelijk om te zien allemaal :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steef91 Geplaatst 11 mei 2011 Share Geplaatst 11 mei 2011 Jep, alles gezien. Ook als ik op zondag niet kon slapen deed ik om 2 uur 's nachts de tv aan en ging ik dit nog even kijken:). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 11 mei 2011 Share Geplaatst 11 mei 2011 Wel eens gezien op youtube. Wel lachen wat voor vieze of grote dingen er allemaal wel niet daar zwemmen. En dat eerste filmpje: wat was nou de reden dat ze hem in dat bad niet aanvielen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 In werkelijkheid voeden de (vermeend) carnivore piranha's zich voornamelijk met vis en met fruit dat in het water terecht komt. Enkel in het droge seizoen, wanneer voedsel schaars, de waterstand hinderlijk laag en het water troebel wordt, raken piranha's bijzonder snel geagiteerd en agressief. In die periode eten ze wel degelijk alles op wat hun voor de tanden komt, inclusief soortgenoten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Quote dan ook het stukje over dat er eigenlijk nog nooit een aanval van een piranha groep tegen een aantal mensen is echt geweest, en dat er in de Zuid-Amerikaanse landen er zonder probleem tussen de piranha's word gezwommen. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monk Geplaatst 12 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 12 mei 2011 Zijn wel echte aanvallen, maar niet omdat ze mensen eten. Bedreiging van de broedplek waar de eitjes liggen, of als je spastisch en paniekerig in het water licht te trappen dan kan dat wel resulteren in een aanval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Toch zou ik er niet snel bij in gaan zwemmen :cab: die tanden maken me niet zo vrolijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monk Geplaatst 12 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 12 mei 2011 Ik zou er ook niet naast gaan zwemmen. Maar wel een reden minder om in paniek te raken mocht je ooit in zo een situatie terecht komen. Niet dat dat ooit zou gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 Er wordt wel beweerd dat piranha's een mens of dier in enkele ogenblikken tot het bot kunnen wegvreten, maar dat is niet waar. Piranha's vormen voor de mens weinig tot geen bedreiging. In hun thuisgebied zwemmen mensen regelmatig in water waarin zich piranha's bevinden, zonder aangevallen te worden en zelfs zonder toevallige ongelukken. Er zijn wel gevallen van beten bekend maar nog nooit van mensen die werden gedood. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monk Geplaatst 13 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 13 mei 2011 In aflevering 1 gaat hij dat dus onderzoeken en komt tot ontdekking dat er wel mensen zijn gedood door Piranha's. Maar dat aantal is verwaarloosbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten