Pino Geplaatst 17 mei 2019 Share Geplaatst 17 mei 2019 12 minuten geleden zei Grote Ree: 17 minuten geleden zei Pino: Je weet toch wat ze zeggen van mannen die het song festival volgen zeggen he.... Voor iemand die niet kijkt hou je je er wel behoorlijk mee bezig, getuige het recente aantal reacties in dit topic Je hoeft songfestival niet te kijken om er iets over te weten te komen natuurlijk. Op de radio en tv hebben ze het er genoeg over, zelfs bij VI. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 17 mei 2019 Share Geplaatst 17 mei 2019 Harm Edens volgen op Twitter(aanrader) en je bent helemaal op de hoogte aangaande het songfestival. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 17 mei 2019 Share Geplaatst 17 mei 2019 Waardeloos niveau zeg en waar zijn alle mooie vrouwen ipv allemaal homoseksuele mannen? (no offense btw) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 mei 2019 Share Geplaatst 17 mei 2019 4 uur geleden zei TeamWesil: Zwitserland vond ik de beste van de avond. Malta vond ik ook echt wel goed, dus verschiet er wel van dat je deze bij je niet zet net als Moldavië trouwens. Roemenië en Macedonië vond ik dan weer te slecht voor de top tien. Gemiddeld gezongen met een aantal valse noten en niet kunnen dansen (of gewoon niet doen) bij een dansbaar nummer vind ik niet bepaald goed. Noord Macedonië is niet mijn type nummer, maar gewoon goed gezongen. Roemenië was niet geheel overtuigend, maar wel flitsend en best goed gezongen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 17 mei 2019 Share Geplaatst 17 mei 2019 (bewerkt) IJsland en Noorwegen mijn favorieten. Mijn vriendin is geobsedeerd door Eurosong dus dat vloeit af naar mij. 17 mei 2019 bewerkt door Rexcoder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 mei 2019 Share Geplaatst 17 mei 2019 IJsland en Noorwegen vond ik beide vreselijk haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 mei 2019 Share Geplaatst 17 mei 2019 18 uur geleden zei Chiemel: Op het begin nog mwoah mwoah (niet extra bijzonder en maakte de zinnen niet altijd goed af) maar op een gegeven moment echt heel erg goed. Zeker door en zeker kans op winst. Inmiddels gezien, ben het hier volledig mee eens inderdaad. 5 uur geleden zei Jespresso: Waardeloos niveau zeg en waar zijn alle mooie vrouwen ipv allemaal homoseksuele mannen? (no offense btw) Vond die vrouw van Servië best prima eigenlijk, om er dan toch maar op in te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 17 mei 2019 Share Geplaatst 17 mei 2019 Mijn vooraf samengestelde top vijf voor ons (bier)spel: 1. Nederland 2. Italië 3. Rusland 4. Zwitserland 5. Griekenland Alleen Griekenland heb ik nu spijt van want die was niet erg sterk afgelopen dinsdag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 mei 2019 Share Geplaatst 18 mei 2019 1. Nederland 2. Rusland 3. Australië 4. Zwitserland 5. Zweden Overigens kom ik er net achter dat die van Frankrijk blijkbaar een man is... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 18 mei 2019 Share Geplaatst 18 mei 2019 Moet die van de hoofdlanden en gastland eerst nog ff horen voordat ik een top 5 kan maken. Israël zelf was ook goed geloof ik, of ik dacht dat ie van Israël zelf was. Nederland en Zweden sowieso. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 18 mei 2019 Share Geplaatst 18 mei 2019 Top 5 wat mij betreft: 1. Nederland 2. Zweden 3. Rusland 4. Azerbeidjan 5. Israel Maar dat gaat nooit gebeuren, want dat zijn alleen maar mannen. Sowieso dat de mannen het dit jaar beter doen dan de vrouwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 18 mei 2019 Share Geplaatst 18 mei 2019 Israël is natuurlijk wel het gastland dus die hebben de schijn tegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 18 mei 2019 Share Geplaatst 18 mei 2019 Nederland zal wel weer typische 2e worden. Wat ik denk dat de top 5 gaat worden: 1. Australie 2. Nederland 3. Zweden 4. IJsland 5. Rusland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 18 mei 2019 Share Geplaatst 18 mei 2019 Winnaar moet het volgend jaar toch organiseren? Dit hele circus hoeft van mij niet naar Nederland te komen. Lekker een ander land de eer geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 18 mei 2019 Share Geplaatst 18 mei 2019 Hmm, was nog steeds goed maar niet geheel foutloos. Die van Zweden gelukkig ook niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 18 mei 2019 Share Geplaatst 18 mei 2019 Op 17-5-2019 om 19:31 zei Chimpa: Alleen Griekenland heb ik nu spijt van want die was niet erg sterk afgelopen dinsdag. Nu ook niet echt nee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 mei 2019 Share Geplaatst 18 mei 2019 Sterk optreden van Duncan weer. Toch wel bang dat Australie wint.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 mei 2019 Share Geplaatst 18 mei 2019 1 Spanje 2 Cyprus 3 Noorwegen 4 Servië 5 Zwitserland Rest is gewoon bagger Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 18 mei 2019 Share Geplaatst 18 mei 2019 Haha en dan Spanje op één zetten. Vond zelf Noord Macedonie één van de sterkste qua zang. Denk dat Australië gaat winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 mei 2019 Share Geplaatst 18 mei 2019 Vind die van Spanje wel lekker ja. Australie is kattegejank Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 mei 2019 Share Geplaatst 18 mei 2019 Waarom doet Australie mee aan Eurosong? Genoeg gelul zeg, wanneer gaan ze beginnen met de uitslag haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 18 mei 2019 Share Geplaatst 18 mei 2019 (bewerkt) Mijn klassement 1. Malta 2. Spanje 3. Zwitserland 4. Tsjechië 5. Australie 6. Zweden 7. Noorwegen 8. Estland 9. Nederland 10. Wit-Rusland 11. Azerbeidzjan 12. Griekenland 13. Rusland 14. Denemarken 15. Duitsland 16. Cyprus 17. Servië 18. Ijsland 19. Verenigd Koninkrijk 20. Italië 21. Frankrijk 22. Slovenië 23. Noord-Macedonië 24. Israël 25. Albanië 26. San Marino 18 mei 2019 bewerkt door TeamWesil Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 18 mei 2019 Share Geplaatst 18 mei 2019 (bewerkt) Zo, Madonna die ken ook niet zingen @TeamWesilduidelijk een lijst op basis van muzieksmaak (genre) ipv kwaliteit zang neem ik aan? 18 mei 2019 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 mei 2019 Share Geplaatst 18 mei 2019 Muziek moet je toch meteen aanspreken.. Tenminste wel bij mij. Als de muziek niets is interesseert mij niet hoe goed het gezongen is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 18 mei 2019 Share Geplaatst 18 mei 2019 Noord-Macedonië for real? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten