Ivoo Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 Nee joh, al die oostblokkers stemmen op elkaar. Kansloos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 Elina Born is de naam jongens. Zie dat ze een stuk is afgevallen voor dit toernooi, zou dr nog steeds kneiterhard doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 Nee joh, al die oostblokkers stemmen op elkaar. Kansloos. Kut oostblok, hoop dat ze allemaal doodgaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 Kut oostblok, hoop dat ze allemaal doodgaan Jij ook al? Wel jammer van al die talenten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robertoow Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 Zat toevallig ff beneden en mijn moeder zat met mijn zusje te kijken maar vond dat nummer van Estland echt wel een lekker nummer hoor! Zou ik zomaar in mijn spotify playlist kunnen zetten (Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 België, Estland en Georgië waren lekkere nummers. Denemarken was wel geinig, en Traincha was prima ondankt haar Roy Donders huispakske. Voor de rest zat er heel veel bagger bij zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 Trijntje kan naar huis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 :( :( :( :( :( :( Balen jongens. Jan Smit. :( :( :( :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 Toch jammer, maar van de laatste 3 Nederlandse inzendingen vond ik het ook wel de minste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 :r stop ermee. Nou hup Montenegro morgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 Wie zijn er door? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 Oostblok + België Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 Wie zijn er door? Armenië, België, Griekenland, Estland, Servië, Hongarije, Rusland, Roemenië, Georgië en Albanië Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 Belgie en Georgie met afstand de beste. En lekkerste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 We zaten in de kamer zo van. Dit is het enige liedje dat slechter is dan Nederland... En toen gingen Albanië door. De rest was wel oké allemaal, had niet verwacht dat Nederland door ging en dat gebeurde dan ook niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 Gewoon tinus tulp sturen volgend jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 Stond lekker op het voetbalveld. Niks van meegekregen. Net de Twitter van Dijkshoorn gelezen, heerlijk :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 Hehe die tweets over die donkere vrouw en dan de hele tijd refereren aan Sylvana Simons. :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 Hehe die tweets over die donkere vrouw en dan de hele tijd refereren aan Sylvana Simons. :r :-D tranen toen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 20 mei 2015 Share Geplaatst 20 mei 2015 België heeft wel een uitstekend liedje vind ik, die kerel z'n stem is geweldig. Lang geleden dat België zo'n goede inzending heeft gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 20 mei 2015 Share Geplaatst 20 mei 2015 België heeft wel een uitstekend liedje vind ik, die kerel z'n stem is geweldig. Lang geleden dat België zo'n goede inzending heeft gehad. Mee eens. Sterker nog, ik vond zijn live performance qua zang nog beter dan de zang in de officiële videoclip. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 20 mei 2015 Share Geplaatst 20 mei 2015 Leuke performance ook wel, en je ziet toch iets van overgebleven eigen karakter bij hem. Toch best uitzonderlijk tussen al die ordinaire en goedkope figuranten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 20 mei 2015 Share Geplaatst 20 mei 2015 Ik vond zijn stem juist heel kut al wende je er tijdens het nummer wel meer aan en het nummer had heel veel weg van Lorde - Royals Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 20 mei 2015 Share Geplaatst 20 mei 2015 Gister ook gekeken. Best bedroevend het niveau in deze halve finale. Albanië :cab:. Echt niet normaal hoe vals die zong. Nederland was qua nummer matig, act was veruit het meest kaal. Hopeloos hoe saai dat was. Daarentegen vind ik wel dat we in dit veld gewoon door hadden moeten gaan. Vond ik van Griekenland ook trouwens. Heb vanmorgen de nummers uit de tweede halve finale even gecheckt. Lijkt wel alsof daar alle kwalitatieve inzendingen in gedrukt zijn. IJsland, Noorwegen, Polen en Zweden bevielen me wel. IJsland vind ik het best tot nu toe. Nummer van Australië lijkt me ook wel aardig, net als die van Spanje overigens. Maar die inzending van Engeland joh :r. Zoveel betalen, maar nemen het al jaren niet meer serieus volgens mij. Wat een bagger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 20 mei 2015 Share Geplaatst 20 mei 2015 Dat is denk ik gewoon persoonlijke smaak, ik heb het altijd wel met een wat uniek stemgeluid. En dat klopt ook, zat een producer van dat nummer in het team. Het ritme komt bijna één op één overeen, en klinkt ook zowat hetzelfde (dat lage, ploefende). Maar dan met een eigen melodie d'r over heen. Ach ja, dit is dan een directe aanwijzing naar een specifiek, bekend nummer, maar laten we niet doen alsof al die powerballads en popsongs uniek zijn. Die zijn ook allemaal afgekeken van andere, eerdere producties. Dan liever iets dat nog gewoon klinkt. EDIT: Reactie op Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten