Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eurovisie Songfestival [2024]

Acquafresca

Aanbevolen berichten

We zaten in de kamer zo van. Dit is het enige liedje dat slechter is dan Nederland... En toen gingen Albanië door. De rest was wel oké allemaal, had niet verwacht dat Nederland door ging en dat gebeurde dan ook niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gister ook gekeken. Best bedroevend het niveau in deze halve finale. Albanië :cab:. Echt niet normaal hoe vals die zong. Nederland was qua nummer matig, act was veruit het meest kaal. Hopeloos hoe saai dat was. Daarentegen vind ik wel dat we in dit veld gewoon door hadden moeten gaan. Vond ik van Griekenland ook trouwens.

Heb vanmorgen de nummers uit de tweede halve finale even gecheckt. Lijkt wel alsof daar alle kwalitatieve inzendingen in gedrukt zijn. IJsland, Noorwegen, Polen en Zweden bevielen me wel. IJsland vind ik het best tot nu toe.

Nummer van Australië lijkt me ook wel aardig, net als die van Spanje overigens. Maar die inzending van Engeland joh :r. Zoveel betalen, maar nemen het al jaren niet meer serieus volgens mij. Wat een bagger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is denk ik gewoon persoonlijke smaak, ik heb het altijd wel met een wat uniek stemgeluid. En dat klopt ook, zat een producer van dat nummer in het team. Het ritme komt bijna één op één overeen, en klinkt ook zowat hetzelfde (dat lage, ploefende). Maar dan met een eigen melodie d'r over heen. Ach ja, dit is dan een directe aanwijzing naar een specifiek, bekend nummer, maar laten we niet doen alsof al die powerballads en popsongs uniek zijn. Die zijn ook allemaal afgekeken van andere, eerdere producties. Dan liever iets dat nog gewoon klinkt.

EDIT: Reactie op Erwin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites