Baddoo Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 Ja, nee, logisch natuurlijk. Gaan we lekker kijken uiteraard. Stiekem. Lekker Maik, ik had niks anders verwacht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 Ja, nee, logisch natuurlijk. Gaan we lekker kijken uiteraard. Stiekem. Ach, iedereen mag meedoen, zolang er maar wordt betaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 Ik zit er klaar voor : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 Laat die vreselijke troep maar komen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 De commentatoren zijn verder gelukkig niet zo chauvinistisch :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 Woeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Kampioenen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 Ik ga stuk wat is dit:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 Prihihihiihih, wat is dit :-D Stuur dan deze 2UDIe7Ah_s4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 Die act van Finland en dat irritante schijtwijf met die baard. Keihard zuchten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 Sooooooooooo die chick van Estland. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 Dat ja :< Die meid net was al wel prima maar deze :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 Tot zover het vermijden van de act dus, Gio? Dit is niet de finale toch? Kijk die altijd wel. Wel geinig, vaak is er toch niks anders op tv. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 (bewerkt) Tot zover het vermijden van de act dus, Gio? Zet hem bij de uitslag wel uit want die slaat nergens op nee. Liedjes zijn wel leuk om te luisteren en zo af en toe een lekkere meid ertussendoor is ook niks mis mee :) Edit: Zie dat de dikke zeug van de Plus ook mee mag doen :cab: 19 mei 2015 bewerkt door JanVertonghen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 gvd stuk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 :-D Goh ook wel een leuke meid dit. Vermaak me prima tot nu toe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 :-D Goh ook wel een leuke meid dit. Vermaak me prima tot nu toe En Rusland moet nog komen :love: Karim Rekiki :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 (bewerkt) Goh deze meid was ook wel leuk. Rusland nu. Ben benieuwd Edit: Jezus :< Leuk die oostbloklanden. Wel jammer dat ze zo plat is 19 mei 2015 bewerkt door JanVertonghen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 Rekiki :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 Die tweets van Nico. Janken. Toch maar ff aangezet. Rusland was wel een leuke meid ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 Prihihihiihih, wat is dit :-D Stuur dan deze 2UDIe7Ah_s4 Ga stuk. ''She lives on the fifth floor'' :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 Andre Agassi kon beter blijven tennissen want dit is 3x niks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 -nvm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 Kijk niet echt, maar dit nummer van Georgië is volgens mij het eerste nummer dat een beetje degelijk klinkt. inb4 het de finale niet bereikt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 (bewerkt) Eurovision Songfestival Zo die van Georgië. Dat is ff schrikken Goeiemorgen. Griekenland en Estland. Ik ben fan. 19 mei 2015 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 mei 2015 Share Geplaatst 19 mei 2015 Moldavie, Armenië, België, Nederland, Griekenland, Estland, Servië, Hongarije, Rusland en Roemenië door naar de finale denk ik. Finland, Macedonië, Wit-Rusland, Denenmarken, Georgië en Albanië out. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten