himan Geplaatst 11 mei 2014 Share Geplaatst 11 mei 2014 http://www.eurovision.tv/page/results?event=1893&voter=AZ Iets zegt me dat de jury heerlijk aan het kloten is :P Beste landen onderaan :P Armenië (oké dat kan ik misschien nog begrijpen, anders ben je dood als je thuiskomt) Maar echt alles is puur politiek bij de jury geniaal :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 11 mei 2014 Share Geplaatst 11 mei 2014 Apart dat een baas als Sander Lantinga ook gewoon Oostenrijk op 2 zet, die heeft ook geld gehad. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 11 mei 2014 Share Geplaatst 11 mei 2014 (bewerkt) - 11 mei 2014 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 11 mei 2014 Share Geplaatst 11 mei 2014 Als iedereen in de wereld geaccepteerd zou worden waren dit soort freak shows niet nodig. Ik kijk het daarom ook nooit, dit hele commerciële gebeuren is echt minimaal mijn ding. Wel leuk dat Nederland twee is geworden, knappe prestatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 11 mei 2014 Share Geplaatst 11 mei 2014 http://www.eurovision.tv/page/results?event=1893&voter=AZ Iets zegt me dat de jury heerlijk aan het kloten is :P Beste landen onderaan :P Armenië (oké dat kan ik misschien nog begrijpen, anders ben je dood als je thuiskomt) Maar echt alles is puur politiek bij de jury geniaal :P Jury van Polen had ons op 25, kijkers thuis 2e.:r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 11 mei 2014 Share Geplaatst 11 mei 2014 Nou het is wel weer typisch zoiets waar we ons dan als Europeanen mee op de schouder kunnen kloppen omdat we zo ontzettend tolerant hebben gestemd, om vervolgens in het echte leven weer met een grote boog om de eerstvolgende homo heen te lopen. Afijn, ze zong wel heel goed maar weet bijna zeker dat dit niet gewonnen had als het niet om een vrouw met baard ging en dat is toch jammer van een songfestival. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars990 Geplaatst 11 mei 2014 Share Geplaatst 11 mei 2014 Ach ja, Het is allemaal doorgestoken baard geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 11 mei 2014 Share Geplaatst 11 mei 2014 Ja dat is toch iets dat mij zorgen baard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 11 mei 2014 Share Geplaatst 11 mei 2014 Het was vooraf zo duidelijk dat Oostenrijk zou winnen, dat de rest eigenlijk streed 'om des keizers baard' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 11 mei 2014 Share Geplaatst 11 mei 2014 Jammer dat die travestiet gewonnen heeft puur vanwege dat statement. Nederland was er zo dichtbij. Van mij had Noorwegen mogen winnen, prachtig nummer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 11 mei 2014 Share Geplaatst 11 mei 2014 spijtige uitslag. had niet moeten wakker blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 11 mei 2014 Share Geplaatst 11 mei 2014 Tja, de berg heeft een muis gebaard voor Nederland. Had ook echt niet verwacht dat we zouden winnen, wat dat betreft. Ik was al gaan slapen, het duurde me veel te lang. Keek volgende ochtend op mijn telefoon, zag geen NOS melding, dus ik draaide me nog een keer om. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 11 mei 2014 Share Geplaatst 11 mei 2014 Tja, de berg heeft een muis gebaard voor Nederland. Had ook echt niet verwacht dat we zouden winnen, wat dat betreft. Ik was al gaan slapen, het duurde me veel te lang. Keek volgende ochtend op mijn telefoon, zag geen NOS melding, dus ik draaide me nog een keer om. Allemaal leuk en aardig dat je zo een spreekwoord op internet vindt, maar plaats hem dan in ieder geval nog in de goede context :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 11 mei 2014 Share Geplaatst 11 mei 2014 Het gaat om het idee dat ik even een spreekwoordje met een baard erbij gooi hè. :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 11 mei 2014 Share Geplaatst 11 mei 2014 Maak dat soort woordgrappen maar als je de baard in de keel hebt gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 11 mei 2014 Share Geplaatst 11 mei 2014 Nou het is wel weer typisch zoiets waar we ons dan als Europeanen mee op de schouder kunnen kloppen omdat we zo ontzettend tolerant hebben gestemd, om vervolgens in het echte leven weer met een grote boog om de eerstvolgende homo heen te lopen. Afijn, ze zong wel heel goed maar weet bijna zeker dat dit niet gewonnen had als het niet om een vrouw met baard ging en dat is toch jammer van een songfestival. We mogen ons zeker op de borst kloppen, onze tolerantie is iets waar we ontzettend trots op mogen zijn. Klopt dat er nog wel veel werk is, maar net dankzij dit soort gebeurtenissen barst er te tenminste een debat los. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 12 mei 2014 Share Geplaatst 12 mei 2014 Nederland eindigde als tweede, schande voor ons land... Het liefst eindig je gewoon laatste bij deze bullshit... Gaat al jaren om de meest domme act, die win en zit het vol met vriendjespolitiek... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 12 mei 2014 Share Geplaatst 12 mei 2014 Nederland eindigde als tweede, schande voor ons land... Het liefst eindig je gewoon laatste bij deze bullshit... Gaat al jaren om de meest domme act, die win en zit het vol met vriendjespolitiek... Inmiddels dus niet meer, want in principe had Nederland dus het beste liedje. Muziek krijgt erkenning bij dat enge showtje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 12 mei 2014 Share Geplaatst 12 mei 2014 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 12 mei 2014 Share Geplaatst 12 mei 2014 Re: Eurovision Songfestival Nederland eindigde als tweede, schande voor ons land... Het liefst eindig je gewoon laatste bij deze bullshit... Gaat al jaren om de meest domme act, die win en zit het vol met vriendjespolitiek... Eens. Maar daar doet Nederland ook lekker aan mee hoor. We stuurden die indiaan met you and me ook alleen maar omdat ze veren op d'r kop had. Wij geven altijd(?) ook België 12 punten en die krijgen we ook weer terug. Commercieel gedoe, maar toch blijf ik er naar kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 12 mei 2014 Share Geplaatst 12 mei 2014 Eens. Maar daar doet Nederland ook lekker aan mee hoor. We stuurden die indiaan met you and me ook alleen maar omdat ze veren op d'r kop had. Wij geven altijd(?) ook België 12 punten en die krijgen we ook weer terug. Commercieel gedoe, maar toch blijf ik er naar kijken. jullie gaven ons 3 punten in de halve finale, schande! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 12 mei 2014 Share Geplaatst 12 mei 2014 jullie gaven ons 3 punten in de halve finale, schande! Halve finale niet eens gevolgd, dus excuses als ik het fout zeg...Denk dat jullie in de finale wel twaalf gekregen zouden hebben dan. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 12 mei 2014 Share Geplaatst 12 mei 2014 Halve finale niet eens gevolgd, dus excuses als ik het fout zeg...Denk dat jullie in de finale wel twaalf gekregen zouden hebben dan. ;c en jullie kregen van ons slechts 8 punten in de finale, dus daar zat je ook niet op te letten. :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 12 mei 2014 Share Geplaatst 12 mei 2014 Eens. Maar daar doet Nederland ook lekker aan mee hoor. We stuurden die indiaan met you and me ook alleen maar omdat ze veren op d'r kop had. Wij geven altijd(?) ook België 12 punten en die krijgen we ook weer terug. Commercieel gedoe, maar toch blijf ik er naar kijken. Vorig jaar was voor het eerst dat beide landen elkaar tegelijkertijd 12 punten gaven... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 12 mei 2014 Share Geplaatst 12 mei 2014 Goh, dat jullie dit nog kijken. Toen ik hoorde dat er een vrouw met een baard mee deed, wist ik alweer genoeg hoor. Dan maakt het echt niet uit wie wat zingt, dan wint de vrouw met de baard gewoon. Achteraf gaan mensen dan slap ouwehoeren over een statement of weet ik het wat, nou verrassing: Ze / hij / het had niet gewonnen zonder haar baard. Waarheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten