Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eurovisie Songfestival [2024]

Acquafresca

Aanbevolen berichten

http://www.eurovision.tv/page/results?event=1893&voter=AZ

Iets zegt me dat de jury heerlijk aan het kloten is :P

Beste landen onderaan :P

Armenië (oké dat kan ik misschien nog begrijpen, anders ben je dood als je thuiskomt)

Maar echt alles is puur politiek bij de jury geniaal :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://www.eurovision.tv/page/results?event=1893&voter=AZ

Iets zegt me dat de jury heerlijk aan het kloten is :P

Beste landen onderaan :P

Armenië (oké dat kan ik misschien nog begrijpen, anders ben je dood als je thuiskomt)

Maar echt alles is puur politiek bij de jury geniaal :P

Jury van Polen had ons op 25, kijkers thuis 2e.:r

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou het is wel weer typisch zoiets waar we ons dan als Europeanen mee op de schouder kunnen kloppen omdat we zo ontzettend tolerant hebben gestemd, om vervolgens in het echte leven weer met een grote boog om de eerstvolgende homo heen te lopen. Afijn, ze zong wel heel goed maar weet bijna zeker dat dit niet gewonnen had als het niet om een vrouw met baard ging en dat is toch jammer van een songfestival.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, de berg heeft een muis gebaard voor Nederland. Had ook echt niet verwacht dat we zouden winnen, wat dat betreft.

Ik was al gaan slapen, het duurde me veel te lang. Keek volgende ochtend op mijn telefoon, zag geen NOS melding, dus ik draaide me nog een keer om.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, de berg heeft een muis gebaard voor Nederland. Had ook echt niet verwacht dat we zouden winnen, wat dat betreft.

Ik was al gaan slapen, het duurde me veel te lang. Keek volgende ochtend op mijn telefoon, zag geen NOS melding, dus ik draaide me nog een keer om.

Allemaal leuk en aardig dat je zo een spreekwoord op internet vindt, maar plaats hem dan in ieder geval nog in de goede context :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou het is wel weer typisch zoiets waar we ons dan als Europeanen mee op de schouder kunnen kloppen omdat we zo ontzettend tolerant hebben gestemd, om vervolgens in het echte leven weer met een grote boog om de eerstvolgende homo heen te lopen. Afijn, ze zong wel heel goed maar weet bijna zeker dat dit niet gewonnen had als het niet om een vrouw met baard ging en dat is toch jammer van een songfestival.

We mogen ons zeker op de borst kloppen, onze tolerantie is iets waar we ontzettend trots op mogen zijn. Klopt dat er nog wel veel werk is, maar net dankzij dit soort gebeurtenissen barst er te tenminste een debat los.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nederland eindigde als tweede, schande voor ons land... Het liefst eindig je gewoon laatste bij deze bullshit... Gaat al jaren om de meest domme act, die win en zit het vol met vriendjespolitiek...

Inmiddels dus niet meer, want in principe had Nederland dus het beste liedje. Muziek krijgt erkenning bij dat enge showtje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Re: Eurovision Songfestival

Nederland eindigde als tweede, schande voor ons land... Het liefst eindig je gewoon laatste bij deze bullshit... Gaat al jaren om de meest domme act, die win en zit het vol met vriendjespolitiek...

Eens. Maar daar doet Nederland ook lekker aan mee hoor. We stuurden die indiaan met you and me ook alleen maar omdat ze veren op d'r kop had. Wij geven altijd(?) ook België 12 punten en die krijgen we ook weer terug. Commercieel gedoe, maar toch blijf ik er naar kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eens. Maar daar doet Nederland ook lekker aan mee hoor. We stuurden die indiaan met you and me ook alleen maar omdat ze veren op d'r kop had. Wij geven altijd(?) ook België 12 punten en die krijgen we ook weer terug. Commercieel gedoe, maar toch blijf ik er naar kijken.

jullie gaven ons 3 punten in de halve finale, schande!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Halve finale niet eens gevolgd, dus excuses als ik het fout zeg...Denk dat jullie in de finale wel twaalf gekregen zouden hebben dan. ;c

en jullie kregen van ons slechts 8 punten in de finale, dus daar zat je ook niet op te letten. :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vorig jaar was voor het eerst dat beide landen elkaar tegelijkertijd 12 punten gaven...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh, dat jullie dit nog kijken. Toen ik hoorde dat er een vrouw met een baard mee deed, wist ik alweer genoeg hoor. Dan maakt het echt niet uit wie wat zingt, dan wint de vrouw met de baard gewoon. Achteraf gaan mensen dan slap ouwehoeren over een statement of weet ik het wat, nou verrassing: Ze / hij / het had niet gewonnen zonder haar baard. Waarheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites