Sick Blik Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 Ga mijn hond volgend jaar eens opgeven voor dit, verkleed ik hem als kat en kan die mooi winnen want politiek statement. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 Nederland had overigens de eerste halve finale gewonnen. Oostenrijk, verrassend, de tweede. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 Prachtige symboliek ook. Jaren van zoeken naar zichzelf, waarschijnlijk heel veel tegenkanting gekregen, en nu herrezen en aanvaard door Europa. Geweldig. Net op de wc er ook even prachtige symboliek uitgedrukt. Drol die zo groot was als een cavia. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 Het nummer was niet echt slecht maar hij/zijn heeft stemmen gekregen voor de statement. Jammer, anders win je gewoon het festival vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 Rise Like a Penis gewonnen? Verrassend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 Ik vind dat de beste liedjes moeten winnen. De vakjuries hebben mijn inziens hun werk niet echt goed gedaan, zodat Oostenrijk kon winnen. Helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 Ook typisch dat San Marino, het enige land met alleen een vakjury er 12 aan Azerbeidjan gaf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 Ik vind net een haar in mijn Wienerschnitzel, iemand enig idee van wie die komt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 Volgend jaar moeten we gewoon Samson en Gert sturen, een zingende hond daar kan niemand tegenop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 Net op de wc er ook even prachtige symboliek uitgedrukt. Drol die zo groot was als een cavia.:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 Volgend jaar moeten we gewoon Samson en Gert sturen, een zingende hond daar kan niemand tegenop. Sturen wij Meneer de Uil in en worden jullie alsnog (maximaal) 2e. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 Eurovision þ@Eurovision We can now reveal that the Netherlands won the first Semi-Final and Austria won the second Semi-Final. #Eurovision Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 Rise My Penis gewonnen? Verrassend. Nee, Polen heeft niet gewonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bokke Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 België toch mooi Albanië en Moldavie achter zich gehouden _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 Ook typisch dat San Marino, het enige land met alleen een vakjury er 12 aan Azerbeidjan gaf. Die hebben geld gezien :o In de halve finale gingen 12 naar Nederland 10 naar Armenië 8 naar Hongarije 7 naar IJsland en 6 naar Azerbeidzjan, kan me haast niet voorstellen dat dat nu compleet is omgeslagen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 Wel opvallend. In het verleden kregen we jarenlang constant de 12 punten van België, hoe slecht het nummer ook was. Nu dingen we mee in de eindstrijd met een goed nummer en krijgen we 8 punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars990 Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 België heeft ook geen smaak Sent from my RM-846_eu_netherlands_300 using Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 Volgend jaar gaat mijn geld op de Moldavier met 5 armen en 3 lullen hoor :cab: Wat een trieste freakshow zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 Zie de Poolse stemmen in Nederland :D http://www.eurovision.tv/page/results?event=1893&voter=NL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars990 Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 Bij de televoting 2de en bij de jury laaste:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 Iemand de volledige uitslag van de finale? Ah, gevonden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 Kennelijk deden zij mee in Spanje. Hadden zij daar niet kunnen winnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 Oostenrijk ook op 1 bij de vakjury in Nederland. :mrgy: Nee tis duidelijk hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 Nooit gedacht dat ik ooit een mening zou vormen over het songfestival maar UK op 1 en Armenië op 2 wat mij betreft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 11 mei 2014 Share Geplaatst 11 mei 2014 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten