Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eurovisie Songfestival [2024]

Acquafresca

Aanbevolen berichten

Je mag niet op je eigen land stemmen, he. Dus inwoneraantal maakt niet uit.

Nee dat is zo. Maar stel daar stemmen maar 20 mensen en die totaal op 4 landen. Dat is toch mogelijk? Waar gaat de rest van de punten dan heen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

o ik ben de kerfts en luister sinds drie jaar muziek en jan smit die al vijftien jaar artiest is snapt er niks van en ik heb gelijk!!!

Ja leuk hoor, maar heb je wel gehoord wat die vent allemaal zegt? Komt niks nuttigs uit. Heb ik zelf niks mee te maken, want wat hij daar doet zou Emir ook gewoon kunnen bij wijze van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Re: Eurovision Songfestival

Die Jan Smit ;e

Vind het geen top 5 nummer. 'O waarom niet?' Ja vind het wel leuk maar geen top 5.

Ijzersterk argument van onze allround muziekkenner. _O_

Heb het gehoord ja. :r Kon de verleiding toch niet weerstaan om naar dat chauvinistisch gebrabbel te luisteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb het gehoord ja. :r Kon de verleiding toch niet weerstaan om naar dat chauvinistisch gebrabbel te luisteren.

Erg he. Luister hem liever ook op dn Belg mja bepaal dat niet in mn eentje hier huhu.

Kijk overigens wel uit voor Bruins want die heeft alle Jan Smit cds in zijn rek staan. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites