Richarð. Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 Haha hoe willen ze dat met San Marino haar stemmen gaan doen? Wonen maar 30k mensen daar. Je mag niet op je eigen land stemmen, he. Dus inwoneraantal maakt niet uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 ooo bah bah deze toneelstukjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 Haha hoe willen ze dat met San Marino haar stemmen gaan doen? Wonen maar 30k mensen daar. Dan gaat toch al jaren prima? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 Die Jan Smit ;e Vind het geen top 5 nummer. 'O waarom niet?' Ja vind het wel leuk maar geen top 5. Ijzersterk argument van onze allround muziekkenner. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomas. Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 Je mag niet op je eigen land stemmen, he. Dus inwoneraantal maakt niet uit. Nee dat is zo. Maar stel daar stemmen maar 20 mensen en die totaal op 4 landen. Dat is toch mogelijk? Waar gaat de rest van de punten dan heen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 Nee dat is zo. Maar stel daar stemmen maar 20 mensen en die totaal op 4 landen. Dat is toch mogelijk? Waar gaat de rest van de punten dan heen? Vakjury 50% en 50% televoting. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 o ik ben de kerfts en luister sinds drie jaar muziek en jan smit die al vijftien jaar artiest is snapt er niks van en ik heb gelijk!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 o ik ben de kerfts en luister sinds drie jaar muziek en jan smit die al vijftien jaar artiest is snapt er niks van en ik heb gelijk!!! Ja leuk hoor, maar heb je wel gehoord wat die vent allemaal zegt? Komt niks nuttigs uit. Heb ik zelf niks mee te maken, want wat hij daar doet zou Emir ook gewoon kunnen bij wijze van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 Re: Eurovision Songfestival Die Jan Smit ;e Vind het geen top 5 nummer. 'O waarom niet?' Ja vind het wel leuk maar geen top 5. Ijzersterk argument van onze allround muziekkenner. _O_ Heb het gehoord ja. :r Kon de verleiding toch niet weerstaan om naar dat chauvinistisch gebrabbel te luisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 o ik ben de kerfts en luister sinds drie jaar muziek en jan smit die al vijftien jaar artiest is snapt er niks van en ik heb gelijk!!! Muziek maken maakt je nog geen kenner. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 Twee awards gewonnen dus, nou zeg het maar dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 Heb het gehoord ja. :r Kon de verleiding toch niet weerstaan om naar dat chauvinistisch gebrabbel te luisteren. Erg he. Luister hem liever ook op dn Belg mja bepaal dat niet in mn eentje hier huhu. Kijk overigens wel uit voor Bruins want die heeft alle Jan Smit cds in zijn rek staan. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 Voor zover ik me alles herinner: 1 Noorwegen en 2 Zweden mijn part. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 Minimaal 6 punten hier al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 KE6gOiDhSlg jaja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 vieze vuile pokkebek heeft die weylon toch he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 Maar die van de UK was toch een verschrikkelijk mainstream dertien in een dozijn nummertje :saywhat: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkyh Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 zoo.. dat meisje deed het beter dan de meeste mensen die meedoen : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 Maar ff op Azerbeidzjan stemmen. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 Maar ff op Azerbeidzjan stemmen. (d) Ook, maar vooral ook Polen. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 Maar ff op Azerbeidzjan stemmen. (d) Damn in dat filmpje na het optreden. Cuuuuute. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 Re: Eurovision Songfestival Damn in dat filmpje na het optreden. Cuuuuute. (d) Ja he, prachtige meid. Zitten dit jaar enkel lekkere chicks tussen denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 In de finale ben ik ook geen echt lelijke vrouwen gezien. Oostenrijker is een vent, dus zou niet tellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 Hou eens op met deze poppenkast :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten