Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eurovisie Songfestival [2024]

Acquafresca

Aanbevolen berichten

Jan Smit mongool idd. ;e

Verder mag je van geluk spreken dat je met zo'n waardeloos 13 in een dozijn nummer doorbent mja.

13 in een dozijn was het niet. Ik denk dat dat maar beter ook was. Juist doordat het zo saai was, was het tenminste nog wat anders dan die andere nummers en er zijn blijkbaar toch mensen die dit mooi vinden, al ben ik meer gecharmeerd van andere nummers van Anouk dan deze zeikerige meuk.

Maar ik ben blij dat we eindelijk weer eens de finale gehaald hebben. Kan heel homoseksueel Nederland zaterdag weer een feestje vieren :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig werken zaterdagavond ;c

Net wel een epic opmerking van Beau Erven Dorens (ofzo haha). Op de persconferentie vroeg een Belgische journalist aan Anouk: 'je bent populair in België en Nederland, en vooral bij de gay doelgroep. Het songfestival wordt nogal geassocieerd met de gays, representeer je die mensen?'. Anouk antwoordde dat ze alle mensen representeert. Daarna schakelde ze terug naar Beau en zijn directe opmerking: 'dit is echt een typische Belgenvraag, zo slecht' :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb echt genoten op Den Belg :P Hoe zij hun eigen liedje afkraakten... en dan super verbaasd dat ze toch doorgaan :P En op de NL-televisie lieten ze Litouwen zien en iedereen zei: Die vliegt eruit. En toen ik zeggen: die gaan door. En ja hoor :P Die kenners snappen er echt niets van XD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb echt genoten op Den Belg :P Hoe zij hun eigen liedje afkraakten... en dan super verbaasd dat ze toch doorgaan :P En op de NL-televisie lieten ze Litouwen zien en iedereen zei: Die vliegt eruit. En toen ik zeggen: die gaan door. En ja hoor :P Die kenners snappen er echt niets van XD

Zit Peter van de Veire er weer? Zo ja, dan kijk ik hem zaterdag ook op de Belg hoor. Nice dresses from d'n Aldi. _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rusland met een Engelstalig liedje :nuts:? Het Songfestival heeft z'n limiet bereikt, dit kan niet. Zij moet communistisch Russisch zingen :evil:

Ja of gewoon lekker over hoe geweldig hun land wel niet is, net zo als dat ene propoganda liedje voor Wit-Rusland van een paar jaar geleden, en catchy dat 't was.

9T2d_woxdLQ

Belgie was gewoon goed, radio-vriendelijk pop nummer, en leuke jongen. Jammer dat Denemarken toch wel gaat winnen, vind het nummer echt niet ZO goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

M'n ma vond het ook geweldig ;c

Ik vond het zelf maar matig, dat van Litouwen helemaal trouwens, kon niet eens fatsoenlijk zingen :cab:

Wat dacht je van Ierland. Zag gister alleen even de uitslag en de nummers van de mensen die door zijn.

Wat kan die gozer janken zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch mooi dat Anouk door is, stiekem ff in de reclame van Flodder in Amerika gezapt om de uitslag te kijken. Hadden wel wat minder prominent met de vlag van Suriname mogen shinen.

Ohjah, gaan er altijd zoveel landen door naar de finale ?!!?!? Er vallen slechts zes landen af :S En toch de afgelopen jaren niet tot de finale gekomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites