eagles Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 9 finalisten goed voorspeld. Als ik het had geweten van die jurkjes van Servie had ik er 10 gehad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Gelukkig zijn ruimtestation ISS en K3 niet door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jimmyy Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Jan Smit mongool idd. ;e Verder mag je van geluk spreken dat je met zo'n waardeloos 13 in een dozijn nummer doorbent mja. 13 in een dozijn was het niet. Ik denk dat dat maar beter ook was. Juist doordat het zo saai was, was het tenminste nog wat anders dan die andere nummers en er zijn blijkbaar toch mensen die dit mooi vinden, al ben ik meer gecharmeerd van andere nummers van Anouk dan deze zeikerige meuk. Maar ik ben blij dat we eindelijk weer eens de finale gehaald hebben. Kan heel homoseksueel Nederland zaterdag weer een feestje vieren :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Ik denk trouwens dat Wit-Rusland ook wel kan gaan verrasen. En die chick is ook niet bepaald leleijk ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 JAA WE ZIJN DOOR GEKKEHUISSSSS Nee, leuk natuurlijk, ben benieuwd hoe ver we gaan komen. Wel terecht dat we door zijn. Sommige nummers weer :r die Sloveense bijvoorbeeld was echt zo vals als een kraai Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frisian Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Zaterdag met chips en cola op de bank hoor :< not Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Gelukkig werken zaterdagavond ;c Net wel een epic opmerking van Beau Erven Dorens (ofzo haha). Op de persconferentie vroeg een Belgische journalist aan Anouk: 'je bent populair in België en Nederland, en vooral bij de gay doelgroep. Het songfestival wordt nogal geassocieerd met de gays, representeer je die mensen?'. Anouk antwoordde dat ze alle mensen representeert. Daarna schakelde ze terug naar Beau en zijn directe opmerking: 'dit is echt een typische Belgenvraag, zo slecht' :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Charizard Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 We mogen Van Gaal wel bedanken voor dit succes1!11 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Ik heb echt genoten op Den Belg :P Hoe zij hun eigen liedje afkraakten... en dan super verbaasd dat ze toch doorgaan :P En op de NL-televisie lieten ze Litouwen zien en iedereen zei: Die vliegt eruit. En toen ik zeggen: die gaan door. En ja hoor :P Die kenners snappen er echt niets van XD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Ik heb echt genoten op Den Belg :P Hoe zij hun eigen liedje afkraakten... en dan super verbaasd dat ze toch doorgaan :P En op de NL-televisie lieten ze Litouwen zien en iedereen zei: Die vliegt eruit. En toen ik zeggen: die gaan door. En ja hoor :P Die kenners snappen er echt niets van XD Zit Peter van de Veire er weer? Zo ja, dan kijk ik hem zaterdag ook op de Belg hoor. Nice dresses from d'n Aldi. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 15 mei 2013 Share Geplaatst 15 mei 2013 (d) Geen fratsen, gewoon zingen en doorgaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 15 mei 2013 Share Geplaatst 15 mei 2013 Wel goed voor het imago van het festival zoals Cornald bij P&W zei, laten zien dat als je gewoon iets stuurt wat muzikaal goed in elkaar ziet je gewoon door kan gaan en dat het niet één grote Balkan party is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 mei 2013 Share Geplaatst 15 mei 2013 Ben ik de enige die het nummer van Belgie ook gewoon echt goed vind? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 15 mei 2013 Share Geplaatst 15 mei 2013 Ik vond Rusland stiekem wel leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 15 mei 2013 Share Geplaatst 15 mei 2013 Ben ik de enige die het nummer van Belgie ook gewoon echt goed vind? M'n ma vond het ook geweldig ;c Ik vond het zelf maar matig, dat van Litouwen helemaal trouwens, kon niet eens fatsoenlijk zingen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 15 mei 2013 Share Geplaatst 15 mei 2013 Rusland met een Engelstalig liedje :nuts:? Het Songfestival heeft z'n limiet bereikt, dit kan niet. Zij moet communistisch Russisch zingen :evil: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Charizard Geplaatst 15 mei 2013 Share Geplaatst 15 mei 2013 Rusland met een Engelstalig liedje :nuts:? Het Songfestival heeft z'n limiet bereikt, dit kan niet. Zij moet communistisch Russisch zingen :evil: Ja of gewoon lekker over hoe geweldig hun land wel niet is, net zo als dat ene propoganda liedje voor Wit-Rusland van een paar jaar geleden, en catchy dat 't was. 9T2d_woxdLQ Belgie was gewoon goed, radio-vriendelijk pop nummer, en leuke jongen. Jammer dat Denemarken toch wel gaat winnen, vind het nummer echt niet ZO goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 mei 2013 Share Geplaatst 15 mei 2013 Jammer dat Denemarken toch wel gaat winnen, vind het nummer echt niet ZO goed. Maar dat soort nummers winnen wel vaak het Songfestival ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Charizard Geplaatst 15 mei 2013 Share Geplaatst 15 mei 2013 Maar dat soort nummers winnen wel vaak het Songfestival ;) Ja maar de winnaars van voorgaande jaren vond ik allemaal wel goed hoor, behalve Azerbaijan. Mijn favoriete nummer ooit btw van songfesti: tst217JdWH8 <3333 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 15 mei 2013 Share Geplaatst 15 mei 2013 Vanavond Malta, gaan deze lelijk editie ook winnen. Top 3 Malta, Denemarken en Rusland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Charizard Geplaatst 15 mei 2013 Share Geplaatst 15 mei 2013 Vanavond Malta, gaan deze lelijk editie ook winnen. Top 3 Malta, Denemarken en Rusland. Huh dat is toch donderdag... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 15 mei 2013 Share Geplaatst 15 mei 2013 Huh dat is toch donderdag... Ook goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 mei 2013 Share Geplaatst 15 mei 2013 Manga _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 15 mei 2013 Share Geplaatst 15 mei 2013 M'n ma vond het ook geweldig ;c Ik vond het zelf maar matig, dat van Litouwen helemaal trouwens, kon niet eens fatsoenlijk zingen :cab: Wat dacht je van Ierland. Zag gister alleen even de uitslag en de nummers van de mensen die door zijn. Wat kan die gozer janken zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 15 mei 2013 Share Geplaatst 15 mei 2013 Toch mooi dat Anouk door is, stiekem ff in de reclame van Flodder in Amerika gezapt om de uitslag te kijken. Hadden wel wat minder prominent met de vlag van Suriname mogen shinen. Ohjah, gaan er altijd zoveel landen door naar de finale ?!!?!? Er vallen slechts zes landen af :S En toch de afgelopen jaren niet tot de finale gekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten