Sanel Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Liedje van Anouk is te eentonig. Bosnië doet niet mee dit jaar, ik ga niet kijken. Kroatië is te slecht en Servië heeft 3 geile wijven. Voor de rest kan het me niet interesseren, of Lena moet weer meedoen (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 We gaan gewoon winnen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
QuaLyon Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Liedje van Anouk is te eentonig. Bosnië doet niet mee dit jaar, ik ga niet kijken. Kroatië is te slecht en Servië heeft 3 geile wijven. Voor de rest kan het me niet interesseren, of Lena moet weer meedoen (d) Lena gaat zaterdag wel de Duitse punten geven ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 We gaan gewoon winnen hoor. Nee joh dan moet Rusland dit jaar ook hoog eindigen, zelfs de Duitsers hebben 't groter uitgepakt met Cascada ;c deze editie is echt ZIEKsaai. Outsiders: Malta, Slovenië, Montenegro, Ierland. Montenegro heeft dubstep ofzo, zullen wel veel mensen op stemmen. De rest van de outsiders zijn niet saai. Vooral Malta is goed. [YOUTUBE]8WmJXIR9xtw[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JorisvdMeer Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 [MENTION=3816]Sanel[/MENTION]; waarom weet jij zoveel van het Eurovisie Songfestival?:oops: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 [MENTION=3816]Sanel[/MENTION]; waarom weet jij zoveel van het Eurovisie Songfestival?:oops: Ik kijk gewoon op die site gek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JorisvdMeer Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Ik kijk gewoon op die site gek. Oh jammer, had wel zin in een date Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Balkanland wint. Maar da's logisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Zoals de laatste 5 jaar? Oh wacht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Ik ga er weer voor zitten hoor, traditie hiero ;c Denemarken gaat het hopelijk allemaal winnen, die hebben echt een nice nummer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Gek genoeg staat het hier thuis ook altijd aan, iig beneden bij mijn ouders :cab: Maar kleine voorspelling voor vanavond, we gaan niet door :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JorisvdMeer Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Dit keer zouden we toch juist doorgaan? Zag in ieder geval vanochtend in de krant al een kopje staan met dat we door zijn. Leuk dat het altijd zo onvoorspelbaar is in ieder geval. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Het ligt wel in de lijn der verwachting dat we er uit vliegen, immers dat zijn we van de afgelopen jaren gewend :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JorisvdMeer Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Ja op die manier wel. Maar nu in ieder geval een fatsoenlijke zangeres in plaats van een valszingende mislukte indiaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Mwah bij de bookmakers staat Anouk er heel goed voor, geloof zelfs top 10 van alle landen momenteel, dus dat komt denk ik wel goed aangezien ze met haar stem wel veel jurystemmen zal vergaren. Vorig jaar deed dat NL de das om, omdat geen enkele jury die Joan serieus nam maar ze wel vrij veel televoters achter zich had staan :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Kan me niet voorstellen dat Anouk wint. Vind het ook niet een heel bijzonder lied. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Lekker wijf zeg, die Oekraïnse. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Denenmarken _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Rusland was ook best goed. Ik verwacht niet dat Anouk gaat winnen, maar ze zal wel doorgaan naar de finale denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Pff wat een saai nummer zeg van Anouk. Vind het niet goed. Jammer, ze is normaal zo tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Wat een vreselijk nummer zeg. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars990 Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Wel goed gezongen, maar echt saai ja:moop: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Je hebt het nummer toch al wel eens eerder gehoord? Vind het wel een mooi nummer, alleen ja niet Songfestival waardig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Haha die ruimtepakken, wat slecht zeg :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Die astronauten :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten