Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eurovisie Songfestival [2024]

Acquafresca

Aanbevolen berichten

Malta. _O_

Edit: Haha dat van Justin was ik helemaal vergeten, nou kom maar met een Maarten Ducrot-achtig filmpje. :D

Haha fuck toen ik dat optreden zag had ik al spijt want t was stuk beter dan ik in zo'n korte preview had gezien van deze semifinal...stuk vloerbedekking lostrekken dan maar :cab:

Ohja en donders die Lena <3 Doet me alleen fucking denken aan mn ex zou zo dr evil twinsister kunnen zijn :mrgy:

bewerkt door Kah
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Armenië, Finland, Hongarije, Nederland, Oostenrijk en Zweden hebben al aangegeven dat zij mee willen doen met Eurovisie 2013.

Als Nederland het net zo aanpakt als Zweden maakt Nederland sowieso kans op een finale-ticket

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond het Nederlandse nummer best aardig. Vele malen beter dan het overgrote deel van de meuk die daar op 't podium stond. Lekker vrolijk. Accordeon had wel wat harder gemogen.

Dit dus. Beste shizzle die we sinds jaren hebben ingezonden. Maar dit is dan zeker weer té indie om te slagen bij het grote publiek. Ik zou me terugtrekken van dit hele circus. Ik zou me ook niet meer weten wie nu te sturen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Liedje is redelijk goed, maar het is geen échte show en ze zong vrij slecht. Ik kan er soms niet uithalen wat ze zegt. Sowieso blijf ik er bij dat je met een catchy liedje (refrein dat vaak herhaald word etc.) dit hele festival kan winnen. Kijk maar naar Lena of die ene violist. Alexander Rybak was dat volgens mij. Daarom vond ik het ook raar dat Frankrijk 'm in 2010 niet won. Voor zover ik weet heeft Roemenië als enigste dit jaar zo'n liedje..

Edit: Zie nu pas dat Kroatië niet door is :@ arme Nina. Mja was ook een saai liedje op het podium. Roemenië, Zweden, Hongarije, Oekraïne, Estland en Bosnië moeten het vanavond doen imo.

bewerkt door Sanel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alle goede Nederlandse artiesten willen niet, omdat ze weten dat ze zich daar alleen maar belachelijk maken. Go Back to the Zoo zou de finale sowieso halen. Zelfde geld voor Kensington, Voicst, Lola Kite, I Am Oak en The Hype. Die zul je daar (hopelijk) nooit zien.

Waarom dan? Ik bedoel, ik noem wat namen van afgelopen jaren die meededen uit Turkije. Kenan Dogulu, Sertab Erener, Hadise, allemaal namen die miljoenen albums hebben/hadden verkocht voordat ze meededen. Manga wordt gezien als beste rockband van Turkije. Zal wel iets te maken hebben met iets betekenen/doen voor je vaderland denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites