Kah Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 (bewerkt) Malta. _O_ Edit: Haha dat van Justin was ik helemaal vergeten, nou kom maar met een Maarten Ducrot-achtig filmpje. :D Haha fuck toen ik dat optreden zag had ik al spijt want t was stuk beter dan ik in zo'n korte preview had gezien van deze semifinal...stuk vloerbedekking lostrekken dan maar :cab: Ohja en donders die Lena <3 Doet me alleen fucking denken aan mn ex zou zo dr evil twinsister kunnen zijn :mrgy: 24 mei 2012 bewerkt door Kah Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
QuaLyon Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Haha fuck toen ik dat optreden zag had ik al spijt want t was stuk beter dan ik in zo'n korte preview had gezien van deze semifinal...stuk vloerbedekking lostrekken dan maar :cab: Smakelijk! (Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 7SrO6PclhEA Zij blijft echt mijn favoriete Songfestival chick, zo cute. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 25 mei 2012 Share Geplaatst 25 mei 2012 Als Zweden dit niet gaat winnen, weet ik het ook niet meer hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bokke Geplaatst 25 mei 2012 Share Geplaatst 25 mei 2012 Estland wordt een mooie tweede na Zweden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 25 mei 2012 Share Geplaatst 25 mei 2012 Servië en Roemenië zijn ook gevaarlijke outsiders denk ik, Servië helemaal nu ze als laatste mogen in de finale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
QuaLyon Geplaatst 25 mei 2012 Share Geplaatst 25 mei 2012 Servië en Roemenië zijn ook gevaarlijke outsiders denk ik, Servië helemaal nu ze als laatste mogen in de finale. IJsland ook. Malta misschien ook? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 25 mei 2012 Share Geplaatst 25 mei 2012 IJsland eventueel ook...Malta hell no dan eet ik mn hele vloedbedekking op ;D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
woutertwente Geplaatst 25 mei 2012 Share Geplaatst 25 mei 2012 Mijn 2 grote favorieten die in de finale staan: - Zweden - Roemenië Ook vind ik Cyprus en Denemarken goed klinken. Oekraïne en Noorwegen hebben wel gayliedjes, maar ik vind het niet zo slecht klinken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 25 mei 2012 Share Geplaatst 25 mei 2012 Ik vond het Nederlandse nummer best aardig. Vele malen beter dan het overgrote deel van de meuk die daar op 't podium stond. Lekker vrolijk. Accordeon had wel wat harder gemogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 25 mei 2012 Share Geplaatst 25 mei 2012 Ik vond het Nederlandse nummer best aardig. Vele malen beter dan het overgrote deel van de meuk die daar op 't podium stond. Lekker vrolijk. Accordeon had wel wat harder gemogen. Mja geef toe dat het verre van zuiver gezongen was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 25 mei 2012 Share Geplaatst 25 mei 2012 Het leek op Joanna Newsom qua stem. Dat is niet zoals een nachtegaal of operazangeres nee, maar ik vond het wel leuk, wel apart. En het was niet 'vals'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 25 mei 2012 Share Geplaatst 25 mei 2012 Het begin had ze wel een paar valse noten tussen zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 25 mei 2012 Share Geplaatst 25 mei 2012 Ik vond het Nederlandse nummer best aardig. Vele malen beter dan het overgrote deel van de meuk die daar op 't podium stond. Lekker vrolijk. Accordeon had wel wat harder gemogen. De banjo hoorde je ook amper. Had ook wel harder gemogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 25 mei 2012 Share Geplaatst 25 mei 2012 Was iig wel beter dan Turkije, maar dat kan je eigenlijk van elk nummer zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 25 mei 2012 Share Geplaatst 25 mei 2012 Wat Richard zegt is gewoon volkomen waar. Voor zangers uit andere landen is het songfestival het begin van de carriere, terwijl het in Nederland vaak je einde is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
QuaLyon Geplaatst 25 mei 2012 Share Geplaatst 25 mei 2012 Armenië, Finland, Hongarije, Nederland, Oostenrijk en Zweden hebben al aangegeven dat zij mee willen doen met Eurovisie 2013. Als Nederland het net zo aanpakt als Zweden maakt Nederland sowieso kans op een finale-ticket Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 25 mei 2012 Share Geplaatst 25 mei 2012 Ja exactly, Zweden heeft ook geen slecht lied ofzo. Want er zijn vaker trouwens winnaars op kwaliteit ipv vriendjespolitiek hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
QuaLyon Geplaatst 25 mei 2012 Share Geplaatst 25 mei 2012 Lordi gaat waarschijnlijk de Finse punten doorgeven tijdens de finale!! :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 25 mei 2012 Share Geplaatst 25 mei 2012 Is al bekend, ben benieuwd of hij ook in z'n pak zit huhu. Viviënne van de nogwattes doet het voor Nederland, niks mis mee die meid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Ik vond het Nederlandse nummer best aardig. Vele malen beter dan het overgrote deel van de meuk die daar op 't podium stond. Lekker vrolijk. Accordeon had wel wat harder gemogen. Dit dus. Beste shizzle die we sinds jaren hebben ingezonden. Maar dit is dan zeker weer té indie om te slagen bij het grote publiek. Ik zou me terugtrekken van dit hele circus. Ik zou me ook niet meer weten wie nu te sturen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 (bewerkt) Liedje is redelijk goed, maar het is geen échte show en ze zong vrij slecht. Ik kan er soms niet uithalen wat ze zegt. Sowieso blijf ik er bij dat je met een catchy liedje (refrein dat vaak herhaald word etc.) dit hele festival kan winnen. Kijk maar naar Lena of die ene violist. Alexander Rybak was dat volgens mij. Daarom vond ik het ook raar dat Frankrijk 'm in 2010 niet won. Voor zover ik weet heeft Roemenië als enigste dit jaar zo'n liedje.. Edit: Zie nu pas dat Kroatië niet door is :@ arme Nina. Mja was ook een saai liedje op het podium. Roemenië, Zweden, Hongarije, Oekraïne, Estland en Bosnië moeten het vanavond doen imo. 26 mei 2012 bewerkt door Sanel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
QuaLyon Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Mijn voorspelling van de top 10 in willekeurige volgorde: - Zweden - Servië - Italië - Cyprus - Roemenië - Estland - Turkije - Denemarken - IJsland - Rusland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 26 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 26 mei 2012 Alle goede Nederlandse artiesten willen niet, omdat ze weten dat ze zich daar alleen maar belachelijk maken. Go Back to the Zoo zou de finale sowieso halen. Zelfde geld voor Kensington, Voicst, Lola Kite, I Am Oak en The Hype. Die zul je daar (hopelijk) nooit zien. Waarom dan? Ik bedoel, ik noem wat namen van afgelopen jaren die meededen uit Turkije. Kenan Dogulu, Sertab Erener, Hadise, allemaal namen die miljoenen albums hebben/hadden verkocht voordat ze meededen. Manga wordt gezien als beste rockband van Turkije. Zal wel iets te maken hebben met iets betekenen/doen voor je vaderland denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 26 mei 2012 Share Geplaatst 26 mei 2012 Eerder met hoe er in Nederland naar het songfestival word gekeken in tegenstelling tot Turkije. Daar is het gewoon een groot evenement terwijl het hier door de meeste als nutteloze geldverspilling word gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten