Sanel Geplaatst 10 mei 2011 Share Geplaatst 10 mei 2011 Frankrijk was vorig jaar ZO goed, maar werden 5e dacht ik. Werd helemaal gek. Al vond ik Lena ook wel écht goed. IX2pxtkhx-M Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 10 mei 2011 Share Geplaatst 10 mei 2011 Inderdaad, vorig jaar had Frankrijk zo zwaar moeten winnen. Vanaf de eerste keer dat ik het hoorde was ik fan! Ik was echt verbaasd dat ze niet wonnen... Al dacht ik van Tom Dice ook dat ie zou winnen. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 10 mei 2011 Share Geplaatst 10 mei 2011 Komt omdat Tom geen aandachtshoer is als Lena die op tv haar deelname gaat promoten :) Had laatst trouwens ergens gelezen dat ze een naaktfoto heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 10 mei 2011 Share Geplaatst 10 mei 2011 Lena heeft wel billen Pics Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 10 mei 2011 Share Geplaatst 10 mei 2011 Haha heb ik niet, zag het net op tv. Kijk maar op youtube naar het liedje van vorig jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 10 mei 2011 Share Geplaatst 10 mei 2011 [spoiler=18+]http://www.showbiznewz.nl/artikelen/album/33375.jpg In die clip van Satellite wel, ik vind het maar een goedkoop sletje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 10 mei 2011 Share Geplaatst 10 mei 2011 Lena (L) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 10 mei 2011 Share Geplaatst 10 mei 2011 Tering, ik wist dat je weinig ervaring had, maar je weet toch wel hoe billen eruit zien. :( Het is maar goed dat jij als casanova dat wel weet :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 10 mei 2011 Share Geplaatst 10 mei 2011 Gebaseerd op die foto zeg ik, nee doe maar niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 10 mei 2011 Share Geplaatst 10 mei 2011 Kijk dat fimpje nou maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monk Geplaatst 10 mei 2011 Share Geplaatst 10 mei 2011 Denemarken heeft ook wel gefaald. Sturen ze dit: O-Ghz1Fml28 (Lijkt overigens op welcome to the black parade van My Chemical Romance) In plaats van dit: NsYrHOHI1a8 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 10 mei 2011 Share Geplaatst 10 mei 2011 Mooie vrouwen die slechte popliedjes zingen, zijn dit jaar eindelijk afgestraft XD jammer voor de mannen :P Het is wel goed zo De eerste 4, Malta, San Marino en Portugal waren gewoon matig XD Kroatië ligt er ook terecht uit. Had alleen liever Turkije erin gezien ipv Griekenland :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 11 mei 2011 Share Geplaatst 11 mei 2011 Idd ook al vond ik Litouwen bijv. niks alles beter dan van die slappe popnummers, Polen bijvoorbeeld wat een rotzooi was dat en Armenië ;e IJsland wel tof dat die door zijn vooral vanwege het verhaal achter die band. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 11 mei 2011 Share Geplaatst 11 mei 2011 Voor mij de beste liedjes tot nu toe: [YOUTUBE]Tp15pvLxDNs[/YOUTUBE] Vooral het refrein is leuk. [YOUTUBE]NbKNKfePCrs[/YOUTUBE] Hongarije. [YOUTUBE]z2JYc_jWIDQ[/YOUTUBE] En voor het sinds jaren een goed liedje van Verenigd Koninkrijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 11 mei 2011 Share Geplaatst 11 mei 2011 Mag hopen dat je een grap maakt, dat liedje is zwak van Blue. Ze kunnen beter. Zul je weer gaan zien dat mensen op Blue gaan stemmen omdat ze zo bekend zijn ;e Maar jullie moeten echt oppassen voor mijn Bosnië, die man is goed heur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 11 mei 2011 Share Geplaatst 11 mei 2011 Dat nummer van Hongarije vond ik echt helemaal niets. Azerbeidzjan was wel catchy, maar het niveau was over het algemeen niet echt hoog. Als de tweede halve finale qua niveau net zo is, moeten de 3J's op basis van kwaliteit lachend de finale kunnen halen. En als dat niet gebeurt, zegt dat wel genoeg over het festival. Overigens vind ik net als Daanpsv het nummer van de 3J's in het Nederlands een stuk toffer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 11 mei 2011 Share Geplaatst 11 mei 2011 Mag hopen dat je een grap maakt, dat liedje is zwak van Blue. Ze kunnen beter. Zul je weer gaan zien dat mensen op Blue gaan stemmen omdat ze zo bekend zijn ;e Maar jullie moeten echt oppassen voor mijn Bosnië, die man is goed heur Het niveau was sowieso niet erg hoog in de eerste halve finale. Ik ken die hele Blue-band niet eens maar het klinkt gewoon beter dan de meeste van gisteravond. Ik weet natuurlijk niet of het niveau in de tweede halve finale veel hoger ligt dan in de eerste. Maar Nederland hoort, als mensen op kwaliteit stemmen de finale te bereiken. Maar helaas is dit al heel lang niet meer het geval. De Scandinavische landen stemmen onderling op elkaar. De oud-Joegoslavische landen idem dito. En daarnaast natuurlijk de stemmen op buurlanden zoals Spanje-Portugal etc. Om ook stemmen van die landen te krijgen moet je een geweldig liedje hebben zoals bijvoorbeeld Alexander Rybak had twee jaar geleden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 11 mei 2011 Share Geplaatst 11 mei 2011 Wat maakt de 3 J's beter dan anderen hier? Nederland zeikt altijd om vriendjespolitiek maar de laatste jaren komen we niet met serieuze artiesten :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 11 mei 2011 Share Geplaatst 11 mei 2011 Dit jaar wel toch. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 11 mei 2011 Share Geplaatst 11 mei 2011 Nee, de de 3J's zijn ook niet serieus te nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
feyenoorder14 Geplaatst 11 mei 2011 Share Geplaatst 11 mei 2011 [YOUTUBE]b6BHEylwYIk[/YOUTUBE] Azerbaijan doet het altijd goed zie 2009 en dan vooral dat lekkere wijf _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 11 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 11 mei 2011 RgE3bDH647M Vote or die Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 11 mei 2011 Share Geplaatst 11 mei 2011 Nederland sinds 2000 in Eurovision; harde feiten. Kijk alleen al naar de artiesten. En dan lullen over vriendjespolitiek;e ja daar zal het echt aan liggen. 2000 Linda - No Goodbyes 2001 Michelle - Out On My Own 2002 deden niet mee omdat 2001 dramatisch was 2003 Esther Hart - One More Night 2004 Re-Union - Without You 2005 Glennis Grace - My Impossible Dream 2006 Treble (Caroline Hoffman, Niña van Dijk, Djem van Dijk) - Amambanda 2007 Edsilia Rombley - On Top of the world 2008 Hind (Hind Laroussi) - Your heart belongs to me 2009 De Toppers (Gordon Heuckeroth, René Froger, Jeroen van der Boom) - Shine 2010 Sieneke (Sieneke Peeters) - Ik ben verliefd (Sha-la-lie) (I'm in love (Sha-la-lie)) 2011 3 J's Ik zie geen enkele kwaliteit hier hoor, 2006 en 2004 waren nog een beetje catchy maar als niet-Nederlander ga je het toch wel slecht vinden. Nederland moet gewoon een keer komen met Marco Borsato of zo, desnoods Jan Smit aangezien die kerel ook mega-bekend is in Duitsland en omstreken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 11 mei 2011 Share Geplaatst 11 mei 2011 De beste Nederlanders willen niet omdat niemand dit serieus neemt. Daarnaast is het ook afbreuk van reputatie als je de finale niet haalt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 11 mei 2011 Share Geplaatst 11 mei 2011 Er is niets mis met de 3 J's hoor. :cab: Wel een kut naam. Maar het liedje is zo slecht nog niet. Het is in ieder geval geen kansloos liedje als Shalalie vorig jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten