King XVI Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 Israel krijgt mijn stem hoor, rest is weer brol as usual :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 Sowieso een shemale die van Cyprus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 wtf :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 Dit kun je niet menen.;e;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FRNiels Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 T lijkt verdomme wel carnaval.. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 What the fuck :-D :-D :-D :-D :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 Het ergste is nog dat ze sowieso wel doorgaan. Kan gewoon niet anders... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trecka Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 Die Russen neem ik aan? Ik Youtube 'm nu. Prachtig. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
QuaLyon Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 (bewerkt) Zometeen Jedward!! :D Sowieso een shemale die van Cyprus Dacht ik eerst ook aan :-D 22 mei 2012 bewerkt door QuaLyon Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 Valt vooralsnog tegen, op 'n paar leuke acts na. Hoop dat Nederland voor het eerst sinds lange tijd doorgaat op donderdag. Rusland moet er wel gelijk uit flikkeren. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 Zien alléé horen naah. België is ondanks zo af en toe een valse noot best wel goed stiekem ;p Onderschat het niet... Ze heeft echt een schitterende stem hoor. Vorige zomer op reis ze leren kennen, toevallig op zelfde camping. En die keren ze toen voor ons zong, echt genieten hoor. Wel lachen om ze nu daar te zien :D Het is rap gegaan voor haar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 Heb je ze nog geneukt of...? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 Haha nee nee, beetje te jong voor mij :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 Kon het maar vragen he ;c Heeft Ierland de grootste homo's van hun eiland even naar Bakoe opgestuurd ofzo :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 (bewerkt) Sta trouwens wel te kijken van de pracht van Baku en Azerbeidzjan, als ik zo naar die tussenfilmpjes kijk. 22 mei 2012 bewerkt door Hurricane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 Schakel nu pas in, zit er iets leuks bij? Zoals die presentatrice. :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 Griekenland is niet slecht vind ik. Oostenrijk was ook best lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 Moldavië gewoon door :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 Stiekem hoop ik toch dat Rusland nog langs de boot gaat pissen :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 Giekenland door : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 Griekenland, mooi. :mrgy: Nu Oostenrijk nog. Puta madreee Rusland?? ;e;e:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 Jajajajaja Rusland :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
QuaLyon Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 Dit was mijn voorspelling: - IJsland - Griekenland - Roemenië - Zwitserland - Finland - Cyprus - Denemarken - Rusland - Hongarije - Ierland Toch 8 goed.. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 Bah die Ieren alweer. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 Ierland. Zuur voor Oostenrijk zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten