Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eurovisie Songfestival [2024]

Acquafresca

Aanbevolen berichten

EBU laat zich wel echt van haar slechtste kant zien hoor. Ook gebruik makende van dictatoriale middelen om e.e.a. te censureren tijdens het optreden van Israel. Bijvoorbeeld anti boo technieken, zodat niet hoorbaar is. En gesimuleerde juich geluiden. Terwijl dat bij geen enkel ander land het geval is. 

Zou het ermee te maken hebben dat Moroccanoil, een van oorsprong Israelisch merk, een van de hoodsponsoren is van Eurovision?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei 007mark:

EBU laat zich wel echt van haar slechtste kant zien hoor. Ook gebruik makende van dictatoriale middelen om e.e.a. te censureren tijdens het optreden van Israel. Bijvoorbeeld anti boo technieken, zodat niet hoorbaar is. En gesimuleerde juich geluiden. Terwijl dat bij geen enkel ander land het geval is. 

Zou het ermee te maken hebben dat Moroccanoil, een van oorsprong Israelisch merk, een van de hoodsponsoren is van Eurovision?

Kan me niet heugen dat er een act vooraf aan de finale ooit is geschorst ook toch? Dan is dit al vrij rigoureus inderdaad.

Weet nu iig wel dat ik thuis een huilende dochter aantref mocht hij morgen niet mee mogen doen :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeker belachelijk, maar ik vrees dat de EBU zichzelf in een onmogelijke positie heeft gebracht, je positioneert Nederand nu als tegenstander van Israel. Met deze actie hebben ze de deelname van Nederland politiek gemaakt.

Als dat de reden is, want er zijn ook geruchten over ruzie met de technische leiding. Dat noemen we een Merijn Zeemannetje

bewerkt door Kelvin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan me niet voorstellen dat dat de reden kan zijn. Al ben je natuurlijk wel gewoon een kneus als je je zo gedraagt. Als je dan zo tegen Israël bent spreek je dan van te voren uit.

Filmpje van die Griekse zangeres ook best jammer, maar goed zal straks wel meer bekend worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zat in de Lowlands show tijdens Florida 1991 ook met een vlag over zijn hoofd. Maar nu is het ineens politiek.

Overigens gaat er nu ook geruchten op X dat hij iemand van Israelische delegatie heeft geslagen, nadat er grappen werden gemaakt over zijn overleden ouders :cab:

Goed, we wachten het maar af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei 007mark:

Zat in de Lowlands show tijdens Florida 1991 ook met een vlag over zijn hoofd. Maar nu is het ineens politiek.

Overigens gaat er nu ook geruchten op X dat hij iemand van Israelische delegatie heeft geslagen, nadat er grappen werden gemaakt over zijn overleden ouders :cab:

Goed, we wachten het maar af.

Als dat zo is dan hoop ik dat Joost zo hard geslagen heeft dat die persoon in Israël zijn tandjes moet gaan zoeken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei PJHoutman:

Correct.

Bijzonder wel. Hoeveel geweld om precies te zijn dan? Twee tanden eruit? Gebitje total loss? Voor altijd drinken door een rietje. Of gewoon zo hard mogelijk rammen en dan kijken wat het resultaat is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met de kanttekening dat mijn Zweeds niet feilloos is lijkt Aftonbladet (grote krant) te melden dat het volgens hun informatie niet om de persconferentie of het weigeren van een foto met Eden Golan gaat. Het zou een ander incident betreffen dat plaatsvond na de halve finale. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei Urbeto:

Met de kanttekening dat mijn Zweeds niet feilloos is lijkt Aftonbladet (grote krant) te melden dat het volgens hun informatie niet om de persconferentie of het weigeren van een foto met Eden Golan gaat. Het zou een ander incident betreffen dat plaatsvond na de halve finale. 

Als het om het interview zou gaan hadden ze die Griekse ook moeten weigeren, Dat was ook weer zo belachelijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites