Chiemel Geplaatst 5 maart 2022 Share Geplaatst 5 maart 2022 Eens. Alles lijkt er al over gezegd te zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 6 maart 2022 Share Geplaatst 6 maart 2022 Ik kom toch wat terug op mijn voorspelling. Denk dat ze het beter gaat doen dan we verwachten. Ten eerste is dit nummer niet voor dit forum, wat ook niet representatief is voor de samenleving. Denk dat het nummer vooral aanslaat bij vrouwen. En ik denk ook dat die ongeveer 70% van de stemmen hebben van het publiek. En het is ook niet qua niveau iets als Sieneke, de Toppers of Trijntje Oosterhuis. Ik heb het gevoel dat het toch wel wat beter is dan dat, dus top 10 is toch wel mogelijk. Eerste plek is dit jaar nooit mogelijk, want die gaat natuurlijk naar Oekraïne. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 6 maart 2022 Share Geplaatst 6 maart 2022 (bewerkt) Oh ja, het Eurovisie-publiek is over het algemeen toondoof, smaakloos en muzikaal stupide. Het nummer is ook wel catchy. Zit ook weinig bijzonders in, alles staat in het teken van het refreintje, de "oehoe" en de "aaha". Dus ik sluit ook niet uit dat het (redelijk) goed gaat scoren, al zal bij dat nummer veel afhangen van de staging. Overigens, dit is wel een bazige - en op z'n minst erg bijzondere - nieuwe inzending. Servië. Iets met kritiek op het gebrekkige zorgsysyeem in Servië en dat de nadruk bij gezondheid altijd ligt op het uiterlijke ipv het mentale. Het is erg cynisch, net niet bitter. Servische publiek vond het geweldig, kreeg tweemaal zoveel stemmen als de rest van het deelnemersveld. Of dit het goed gaat doen weet ik niet - er zit natuurlijk helemaal niet echt een melodie in en als je de inhoud/context niet weet denk je alleen maar: what the f - maar ik vind het in elk geval wel authentiek en vermakelijk. 6 maart 2022 bewerkt door Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 maart 2022 Share Geplaatst 7 maart 2022 (bewerkt) Nederland gaat zeker weten bij de eerste 5 eindigen. Nummer is online en bij veel artiesten echt wel goed ontvangen en de inzending is stijgende bij de bookies. Stem is ook gewoon steengoed, maar ik ben dan misschien niet helemaal objectief in mijn mening. En de rest hier sowieso wel wat te bitter Verder wel eens met himan. Oorlog in Oekraine zal hun ook de gunfactor geven voor eventuele winst. Italië zit er bij de bookies niet ver achter. Die hebben met Mahmood weer een prima inzending. Kwalitatief ook echt wel beter dan Oekraine. 7 maart 2022 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 8 maart 2022 Share Geplaatst 8 maart 2022 Ik had een stukje gehoord wat ze bij Matthijs had gedaan, maar daar vond ik haar stem echt niet goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 maart 2022 Share Geplaatst 8 maart 2022 17 uur geleden zei 007mark: Stem is ook gewoon steengoed Ik wil het je meegeven dat ze wel een eigen klankkleur heeft. Maar een steengoede stem, neen, echt niet. Anouk en Waylon hadden (of hebben nog steeds) een steengoede stem. Heb een tijd geleden meerdere live-uitvoeringen van haar gezien en dan was het toch echt wel duidelijk dat ze een vrije dunne en fragiele stem heeft. Soms is het meer praten dan zingen, lijkt ze ook meer uit de keel te zingen en een groot bereik heeft ze sowieso al niet. Het nummer dat ze nu gaat zingen vraagt vocaal niet heel erg veel, dus dat komt goed uit. 17 uur geleden zei 007mark: Die hebben met Mahmood weer een prima inzending. Kwalitatief ook echt wel beter dan Oekraine. Want? Misschien qua zang, live. Maar zeker niet qua nummer als je het mij vraagt. Nummer van Italië is gewoon een generieke Italiaanse ballad waar je er wel duizenden van hebt. Zit ook nul dynamiek in. Ik zou haast zeggen dat de productie van "De Diepte" nog meer lagen kent. Nummer van Oekraïne vind ik echt veel creatiever en authentieker, al blijft het allemaal mijn ding niet zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 Ligt het aan mij of hebben meerdere nummers wel érg bekende deuntjes die gelijkenissen trekken met bekende liedjes uit de huidige hitlijsten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 Wat een begin (Zo ongelofelijk slecht) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 Waar zit ik naar te kijken johhhh hahahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 Heel eerlijk, het Songfestival stelt nooit teleur. Je verwacht een eindeloze stroom meuk en dat is dan ook exact wat je wordt voorgeschoteld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 Mijn nummer 3 Litouwen was mwoah. Miste wat, maar nog steeds wel een oké nummertje. Huidige Zwitserland zat niet bij Socrates zijn top 25, die vind ik ook niet heel slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 Die Jan Smit is ook wel geschikt hiervoor... dat lijkt op Calimero alleen dan met een zwart dopje... gooi mij maar weg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 5 minuten geleden zei Tim': Heel eerlijk, het Songfestival stelt nooit teleur. Je verwacht een eindeloze stroom meuk en dat is dan ook exact wat je wordt voorgeschoteld Zeg maar gerust waanzin.... als mensen gaan zingen over een seksuele aantrekkingskracht van groenten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 Wachten op Portugal. Griekenland wel benieuwd naar visueel. IJsland. Rest kan mij gestolen worden. Litouwen was nog wel smaakvol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 Portugal is wel nice ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 Prachtig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 Portugal is muzikaal gezien één van de betere nummers, maar is wel vrij saai. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 Jan Smit was niet zo'n fan volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 Ben ik de enige die S10 niet heel best vond? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 Zojuist zei Vitesse88: Ben ik de enige die S10 niet heel best vond? Nee zeker niet, ik heb der ook regelmatig beter horen zingen moet ik zeggen. Was een beetje alsof ze zenuwachtig was of zich een beetje in hield. Maar met vlagen klonk het prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 7 minuten geleden zei timpy00: Jan Smit was niet zo'n fan volgens mij. Jan Smit is nu ook niet echt het toonbeeld van smaak. Aanrader om op de Belg te luisteren. Betere smaak en nog wat humor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 WTF waren die Denen slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 Ik ben fan van Moldavië... daar komt een mix van Brainpower, Eminem en een clown op het podium... en wat komt er dan voor muziek uit, de Moldavische Snollebolleke ofzo... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 3 minuten geleden zei MNie: Ik ben fan van Moldavië... daar komt een mix van Brainpower, Eminem en een clown op het podium... en wat komt er dan voor muziek uit, de Moldavische Snollebolleke ofzo... Lekker laagdrempelig, vond hem ook wel grappig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 mei 2022 Share Geplaatst 10 mei 2022 4 minuten geleden zei MNie: Ik ben fan van Moldavië... daar komt een mix van Brainpower, Eminem en een clown op het podium... en wat komt er dan voor muziek uit, de Moldavische Snollebolleke ofzo... Same here, kon daar wel van genieten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten