Badmuts Geplaatst 24 januari 2021 Share Geplaatst 24 januari 2021 Inmiddels is het nationale seizoen van 2021 onderweg! Tot nu toe 1 inzending bekend: Albanië stuurt Anxhela Peristeri met het nummer Karma, nadat ze de Albanische voorronde vlak voor kerst won. De top 3 bestond verder nog uit Sardi Strugaj en Festina Mejzini Spoiler Twee van mijn favo's van die NF waren Era Rusi en Kastro Zizo, al is die laatstgenoemde live wel heel erg slecht Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 24 januari 2021 Share Geplaatst 24 januari 2021 (bewerkt) Verder zijn de nationale voorrondes van Noorwegen en Litouwen in volle gang. Onder meer oudgediene KEiiNO (Noorwegen 2019) doet weer mee. In Litouwen zien we The Roop, die vorig jaar eigenlijk mee mochten doen, weer terug met het nummer Dicotheque Verder deze week nog de nationale finales van Israël en Frankrijk. Bij eerstgenoemde zien we Eden Alane (die ook vorig jaar mee mocht doen). Bij Frankrijk een nieuwe selectie, waarbij als we Spotify we moeten geloven Barbara Pravi mogen zien in Rotterdam, al heb ik liever een CASANOVA, een LMK of een 21 juin le duo Spoiler 24 januari 2021 bewerkt door Badmuts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 25 januari 2021 Share Geplaatst 25 januari 2021 (bewerkt) Zojuist heeft ISRAEL zijn inzending gekozen: De Israëlische voorronde bestond uit drie inzendingen van Eden Alene. Dit waren de andere 2: Spoiler STAND VAN ZAKEN Albanië - Anxhela Peristeri - Karma Israël - Eden Alene - Set Me Free 25 januari 2021 bewerkt door Badmuts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 3 februari 2021 Share Geplaatst 3 februari 2021 Als het The Roop gaat worden voor Litouwen, weet je nou al dat ze daarmee minimaal top-5 gaan scoren, met een grote kans op nog hoger of zelfs de winst. Commercieel heel slim en catchy nummer. Giet je zo als warme melk in de mainstreammondjes van het Europees volk der wanstaltige smaaklozen. Ik zie het al helemaal voor me. Met hashtags als #dancealone en filmpjes van Roemeense pubermeiden die in hun aftandse gele pyjama's vrolijk meedansen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 3 februari 2021 Share Geplaatst 3 februari 2021 Ik begrijp dat in huize Zeus de vlaggetjes nog goed opgeborgen liggen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 5 februari 2021 Share Geplaatst 5 februari 2021 (bewerkt) Op 3-2-2021 om 19:21 zei Zeus: Als het The Roop gaat worden voor Litouwen, weet je nou al dat ze daarmee minimaal top-5 gaan scoren, met een grote kans op nog hoger of zelfs de winst. Commercieel heel slim en catchy nummer. Giet je zo als warme melk in de mainstreammondjes van het Europees volk der wanstaltige smaaklozen. Ik zie het al helemaal voor me. Met hashtags als #dancealone en filmpjes van Roemeense pubermeiden die in hun aftandse gele pyjama's vrolijk meedansen. We gaan het zien morgen. Ik mag hopen dat ze voor Litouwen winnen, want ze staan mede door The Roop op dit moment bovenaan in de bookmarks met 11% winkans (al kan je met 4 bekende nummers nog niet veel zeggen). Persoonlijk heb ik hier wel een zwak voor hoor. Vond het nummer van hun vorig jaar wel goed radio-materiaal (wat dit overigens niet is), maar de act die ze erbij doen zorgt ervoor dat ze een grote kans maken 5 februari 2021 bewerkt door Badmuts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 5 februari 2021 Share Geplaatst 5 februari 2021 (bewerkt) Verder weer even een update voor alle geïnteresseerde. Afgelopen zaterdag is de Franse nationale finale geweest, daarbij heeft de favoriet Barbara Pravi gewonnen met een Franse chanson. Ook heeft Oekraïne haar nummer gisteren bekend gemaakt. Go_A gaat compleet in coronapakken het nummer "Shum" vertonen in Rotterdam. Let u vooral op de "uithaal" op 3:46.. STAND VAN ZAKEN Albanië - Anxhela Peristeri - Karma Frankrijk - Barbara Pravi - Voilà Israël - Eden Alene - Set Me Free Oekraïne - Go_A - Shum 5 februari 2021 bewerkt door Badmuts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 februari 2021 Share Geplaatst 5 februari 2021 Ben van beide inzendingen niet ondersteboven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 5 februari 2021 Share Geplaatst 5 februari 2021 Franse inzending wel heel pathetisch, maar voorlopig de minst slechte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 11 maart 2021 Share Geplaatst 11 maart 2021 Goh, dit is nog niet eens zo slecht. Italië dus, vanaf 1:15 ergens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 maart 2021 Share Geplaatst 11 maart 2021 Staan er bij de bookies ook redelijk voor (5e). Nederland, niet geheel verrassend, helemaal weggezakt naar plek 24. Ook maar goed dat je als gastland direct geplaatst bent voor de finale, anders had je het denk ik niet eens gehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 5 april 2021 Share Geplaatst 5 april 2021 Ja kutnummer. Deze zijn kwalitatief ook nog te pruimen, rest van wat ik gehoord heb is echt niks. Ouderwets laag niveau. En veel te veel po(e)pnummertjes. België en Zwitserland, dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 april 2021 Share Geplaatst 5 april 2021 Zwitserland ben ik ook positief over, inderdaad. Vorig jaar al goed nummer en hebben vastgehouden aan dezelfde artiest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 28 april 2021 Share Geplaatst 28 april 2021 (bewerkt) Vorig jaar een forumeditie georganiseerd (MU's Eurovisie Songfestival) waarbij we een stemming hielden aangaande de twee halve finales (en daaruit voortvloeiend een uiteindelijke finale) van het Songfestival. Toen was er de roep om dit in 2021 weer te doen. Op 26-4-2020 om 17:04 zei Grote Ree: Wat niet in de stemlijst stond maar waar ik wel voorstander ben is om sowieso in 2021 dit spel weer te spelen met de inzendingen van dan. Op 26-4-2020 om 17:31 zei 007mark: Mee eens. Zie hierin best een mogelijkheid om dit jaarlijks terug te laten keren. Wanneer er minimaal tien mensen (dmv een reactie of een like) aangeven daarin te willen participeren, wil ik dat wel weer organiseren. Dit omdat ik niet iets wil organiseren voor slechts zeven personen, zeker met een stemming is het wel leuk als er wat meer meedoen dan enkel Johannes en z'n moeder. Mentions overgenomen van vorig jaar (deden mee neem ik dus aan): @bas2204 @QuaLyon @Erwin. @ivago @Jeroen. @komodo25 @chrisje1993 @Chiemel @Titan @007mark @Hwb @KayDeManaager @Tamara84 @Grote Ree @Fabian. @Rogier. @Chimpa @nasje92 @Vilhena @Regis (Geen idee of de mention het doet, zeg het even wanneer dit niet het geval is). Mogelijke andere/nieuwe deelnemers:@Badmuts @Laki @Roprop @Tim' @himan enz 28 april 2021 bewerkt door Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 april 2021 Share Geplaatst 28 april 2021 Mentions doen het maar je mag mij er gelijk uithalen. Ik doe dit jaar niet mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 april 2021 Share Geplaatst 28 april 2021 Dacht er toevallig vanochtend aan, omdat ik wat nummers aan het luisteren was. I'm in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 28 april 2021 Share Geplaatst 28 april 2021 Ik doe wel mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 28 april 2021 Share Geplaatst 28 april 2021 Ik doe ook wel mee, ik pijnig graag mijn oren en ingewanden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 28 april 2021 Share Geplaatst 28 april 2021 Leuk! I'm in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 28 april 2021 Share Geplaatst 28 april 2021 Count me in! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 april 2021 Share Geplaatst 28 april 2021 Ik doe mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 28 april 2021 Share Geplaatst 28 april 2021 I'm in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 28 april 2021 Share Geplaatst 28 april 2021 Topics zijn er, stemmen kan voor beide halve finales tot vrijdag 7 mei 23:59. Hoe meer stemmers, des te meer vreugd! Ook als je niks met Eurovisie hebt (wie wel?). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 8 mei 2021 Share Geplaatst 8 mei 2021 Nog mensen met tickets hier? Ga zelf naar de eerste halve finale (onder druk van mijn vriendin, mocht mijn mannelijkheid in twijfel getrokken worden), dus ben heel benieuwd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 15 mei 2021 Share Geplaatst 15 mei 2021 Dit ziet er wel baas uit. En die stem, allejezus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten