Kah Geplaatst 15 mei 2013 Share Geplaatst 15 mei 2013 Zijn veel landen weggevallen, deels wegens onvrede over de regels (Turkije) en veel wegens financiële problemen (Portugal, Bosnië en Polen), dus daarom dat er nu minder afvallers zijn dan voorheen. [MENTION=6236]Sophomore[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 15 mei 2013 Share Geplaatst 15 mei 2013 Zit even wat liedjes van de afgelopen jaren terug te kijken, enkele allang weer vergeten. [YOUTUBE]ph3Ax3scn6U[/YOUTUBE] Volgend jaar gewoon weer dit nummer sturen :checkit: Gewoon lekker Nederlands op de grond zitten :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 15 mei 2013 Share Geplaatst 15 mei 2013 Zijn veel landen weggevallen, deels wegens onvrede over de regels (Turkije) en veel wegens financiële problemen (Portugal, Bosnië en Polen), dus daarom dat er nu minder afvallers zijn dan voorheen. [MENTION=6236]Sophomore[/MENTION]; Wegens welke regels? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 15 mei 2013 Share Geplaatst 15 mei 2013 [MENTION=3933]Bruins[/MENTION]; Turkije was het niet met de nieuwe regels eens die bepalen dat de productie van het songfestival bepaald in welke volgorde er wordt opgetreden, voorheen werd dit gewoon door middel van loting gedaan. Maar nu mag het productieteam achter het Songfestival bepalen wie wanneer zingt omdat ze dan iedereen een eerlijke kans kunnen geven zeggen ze en omdat er dan meer afwisseling is. Maar goed ik zit dan gisteren te kijken en oké ze hebben dan het meest 'harde nummer' (Montenegro) na het meest rustige nummer gedaan (Anouk dus) maar verder slaat het nergens op. Turkije vond dat ze hiermee sommige landen kunnen benadelen en ze waren geloof ik al vrij pissed na het veranderen van het stemsysteem dat ze nu dus besloten een stap terug te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Charizard Geplaatst 15 mei 2013 Share Geplaatst 15 mei 2013 Turkije gaat meestal ook gewoon door omdat er overal Turken zijn die op Turkije kunnen stemmen, dus. Niet om te zeggen dat al hun nummers prut waren, Manga is geweldig en ik vond het nummer van vorig jaar ook wel leuk (en die zanger was echt omg lekker). en dat nummer van Belgie zit al de hele dag in me hoofd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jimmyy Geplaatst 16 mei 2013 Share Geplaatst 16 mei 2013 M'n ma vond het ook geweldig ;c Ik vond het zelf maar matig, dat van Litouwen helemaal trouwens, kon niet eens fatsoenlijk zingen :cab: De singleversie vind ik op zich wel goed, maar ik vond hem dinsdag toch vrij matig zingen. EDIT: Gaat over België natuurlijk. Die van Litouwen was helemaal een drama :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jimmyy Geplaatst 16 mei 2013 Share Geplaatst 16 mei 2013 Zit even wat liedjes van de afgelopen jaren terug te kijken, enkele allang weer vergeten. [YOUTUBE]ph3Ax3scn6U[/YOUTUBE] Volgend jaar gewoon weer dit nummer sturen :checkit: Gewoon lekker Nederlands op de grond zitten :-D Eigenlijk is dit meisje de inspirator van Loreen en die Deense die dit jaar waarschijnlijk gaat winnen :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 16 mei 2013 Share Geplaatst 16 mei 2013 Dat nummer van Duitsland met die al bekende zangeres (Cascada) lijkt pas veel op het nummer van Loreen. En Jimmy, jij bent ook overal <3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 16 mei 2013 Share Geplaatst 16 mei 2013 Turkije gaat meestal ook gewoon door omdat er overal Turken zijn die op Turkije kunnen stemmen, dus. Niet om te zeggen dat al hun nummers prut waren, Manga is geweldig en ik vond het nummer van vorig jaar ook wel leuk (en die zanger was echt omg lekker). en dat nummer van Belgie zit al de hele dag in me hoofd. Haha ja en het mooie is dat iemand van de TRT kritiek had op Zweden die te makkelijk zouden hebben gewonnen dankzij vriendjespolitiek :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 16 mei 2013 Share Geplaatst 16 mei 2013 Malta door. Nice. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Supermario Geplaatst 16 mei 2013 Share Geplaatst 16 mei 2013 YES MALTA DOOR Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 16 mei 2013 Share Geplaatst 16 mei 2013 IJsland vond ik goed :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 16 mei 2013 Share Geplaatst 16 mei 2013 Top 5 zal wel denk ik Denemarken - Estland - Malta - Wit-Rusland - Rusland en dan Nederland er ergens achter. Blijkbaar vinden heel veel mensen Denemarken goed.. Zweden komt ook voor het eerst in de finale, is een goed liedje maar die gozer zingt vals. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 16 mei 2013 Share Geplaatst 16 mei 2013 Roemenië ook door :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 17 mei 2013 Share Geplaatst 17 mei 2013 De top vijf hoe ik hem morgen verwacht: 1. Denemarken 2. Noorwegen 3. Nederland 4. Azerbeidjan 5. Georgië Ik vind zelf Noorwegen, Oekraïne, Malta en met name Hongarije de leukste nummers. Denemarken vind ik eigenlijk niks dus hoop niet dat die gaan winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 17 mei 2013 Share Geplaatst 17 mei 2013 Semi Final 2 winner Malta gekozen, die is toch gister al geweest? Nog steeds geen resultaat iig :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 17 mei 2013 Share Geplaatst 17 mei 2013 Och god ik zie dat Yohio de stemmen voor Zweden gaat doen, die naam ken ik toevallig. Dat is een dude die zich kleedt als een meid omdat hij geïnspireerd is door de Japanse visual kei movement waar ze zich dus veelal als vrouwen kleden. Die kerel is ziek populair in Japan en dus ook in Zweden, ik vind het maar eng. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 17 mei 2013 Share Geplaatst 17 mei 2013 Semi Final 2 winner Malta gekozen, die is toch gister al geweest? Nog steeds geen resultaat iig :cab: Punten nog niet berekend. http://www.eurovision.tv/page/malmo-2013/about/shows/semi-final-2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 mei 2013 Share Geplaatst 17 mei 2013 We gaan winnennnnnnnnnnnnnnn! (d) : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 17 mei 2013 Share Geplaatst 17 mei 2013 Punten nog niet berekend. http://www.eurovision.tv/page/malmo-2013/about/shows/semi-final-2 Wat gay, laat ze eens opschieten met deze flauwekul. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Supermario Geplaatst 17 mei 2013 Share Geplaatst 17 mei 2013 mijn top5: 1. Malta 2. Azerbedjan 3. Hongarije 4. Noorwegen 5. Georgië Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 17 mei 2013 Share Geplaatst 17 mei 2013 Wat gay, laat ze eens opschieten met deze flauwekul. Vorig jaar was 't pas na de finale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Wat een verschrikkelijk kutnummer dat Birds zeg gadver :cab: En dan dat van "ons" :r :r Ik heb er dinsdag letterlijk één zin van verstaan. "Love kills over and over", en voor de rest gewoon niets kunnen opmaken uit dat gemompel :-D Wat een grap Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Wat een verschrikkelijk kutnummer dat Birds zeg gadver :cab: En dan dat van "ons" :r :r Ik heb er dinsdag letterlijk één zin van verstaan. "Love kills over and over", en voor de rest gewoon niets kunnen opmaken uit dat gemompel :-D Wat een grap Pure jaloezie, niets anders dan dat :huhu: Vind de inzending van Belgie eerder een grap :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 [YOUTUBE]qoMERcNOCbQ[/YOUTUBE] Die Surinaamse vlag er ook bij :r en dat commentaar. Stuk hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten