RobertPSV040 Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 Nee joh, 100 p NL is gewoon Guus Meeuwis, Harco Sorbato, H6 enzo joh kwaliteitje dus. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 Ik heb niet zoveel met het Songfestival. 90% van de nummers vind ik gewoon erg slecht, althans, slecht is niet het juiste woord, saai en mat. Heb gisteren een stukje gekeken en vond Estland erg leuk, leuk grietje ook. Verder was Denemarken erg goed, niet mijn muziek maar gewoon een voorbeeld van een catchy poprocknummertje. Beste nummer vond ik dat van Ierland, waanzinnig vet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 Denemarken en in iets mindere mate Ierland konden mij ook bekoren. Denemarken omdat het wel een goed popnummer is (ik heb er al veel slechte gehoord deze editie) en Ierland omdat het een leuk nummertje is om eens te horen. Trouwens props voor de knappe videobeelden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 [YOUTUBE]AL2wLRYnNs8&[/YOUTUBE] Dit nummer vind ik zo onwijs gaaf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Nigel je gedraagt je echt als iemand met te veel vaderlandsliefde, een pure Nederlandse act die in jouw ogen goed is bescherm je en alles wat niet Nederlands is vind jij slecht. Ik heb jou dit hele topic geen een keer kritiek zien geven op de 3 J's. Blijkbaar heb je er ook geen verstand van aangezien je muziekkennis nog steeds is blijven hangen bij Nederlandstalig :cab: Je kijkt ook alleen maar naar de 3 J's, voor de rest interesseert het je geen bal. Of ze nou goed of slecht zijn, jij blijft toch wel positief over ze. Nigel is een autist en woont in een incestdorp. Nuff said. Verder ben ik wel benieuwd wie er vanavond gaat winnen. Het kan alle kanten op. Of één van de vijf landen die we nog niet echt gezien hebben gaat winnen, een andere favoriet zoals Denenmarken of zo of een land uit het oostblok. We gaan het zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Ik hoop op Azerbajdzjan Dit nummer vind ik zo onwijs gaaf. Echt hé Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Mwah die Katy Perry kloon uit Estland mag opzich wel winnen, Azerbeidzjan ook wel enige twee nummers die winnaar waardig zijn imo. Letland was trouwens ook wel chill nummer zeg jammer dat zulke nummers nooit doorgaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Van wat ik heb gehoord in de halve finale was Denemarken toch het beste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkyh Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 eens. maar dan zal je zien dat 1 van die landen die al rechtreeks geplaatst waren gaat winnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Haha Tim, liefde voor jou! Vanavond finale. Ik denk/hoop Bosnië in de top 5. Voor de mensen die gaan kijken: Let op het mooie meisje achter de piano/keyboard :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Heb je je Bosnië-shirt al aan Bosna? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Nee wel een pyjama Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Ik snap niet waarom Ierland zoveel getipt wordt. Die twee klojo's lijken toch helemaal nergens op, evenals hun lied. Als het van mij afhangt, en dat is niet het geval want geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt om te stemmen, wint Denemarken, Zwitserland of Engeland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
feyenoorder14 Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Ik hoop op Azerbajdzjan Echt hé Hoop ook op Azerbajdzjan hebben leuk liedje (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Ik hoop in ieder geval niet dat het Frankrijk wordt. Azerbeidzjan zou onwijs tof zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefanos Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Nee joh, laat het lekker in west-europa zijn. Denemarken of Engeland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Ik zie de beelden van de tweede halve finale nu op Ned 1. Ik snap niet hoe Nederland niet door is gegaan hoor. Met al die slechte nummers. :cab: Mja, nooit meer serieus nemen dit. Stuur maar Sieneke volgend jaar weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefanos Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Ik zie de beelden van de tweede halve finale nu op Ned 1. Ik snap niet hoe Nederland niet door is gegaan hoor. Met al die slechte nummers. :cab: Mja, nooit meer serieus nemen dit. Stuur maar Sieneke volgend jaar weer. Wat de 3j's ook al zeiden. De 1e 3 landen waren een totale verassing die eigenlijk niet door mochten gaan. Dan ben je al snel de lul(Denk dat Nederland rond de 12e plek oid is geeindigd in de 2e halve finale) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Vorig jaar kregen we de resultaten toch te zien? Hopelijk wordt het dit jaar ook bekend gemaakt. Go Azerbeidzjan! (d) Of Bosnië. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joa Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Denemarken :< _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Beter skippen deze gekke Duitsers hun intro Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Die presentator. :cab: De grappigste thuis denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Engeland of Slovenië please. Nja Simon Webbe is wel de enige baas die daar rondloopt, schat hun kansen zeer hoog in omdat ze wereldwijd bekend zijn. Zo, die Lena is in een jaar ook een stuk lekkerder geworden zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Dat was Lena niet, volgens mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Degene die zong op het eind echt wel hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten