Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eurovisie Songfestival [2024]

Acquafresca

Aanbevolen berichten

Ik heb niet zoveel met het Songfestival. 90% van de nummers vind ik gewoon erg slecht, althans, slecht is niet het juiste woord, saai en mat. Heb gisteren een stukje gekeken en vond Estland erg leuk, leuk grietje ook. Verder was Denemarken erg goed, niet mijn muziek maar gewoon een voorbeeld van een catchy poprocknummertje. Beste nummer vond ik dat van Ierland, waanzinnig vet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denemarken en in iets mindere mate Ierland konden mij ook bekoren. Denemarken omdat het wel een goed popnummer is (ik heb er al veel slechte gehoord deze editie) en Ierland omdat het een leuk nummertje is om eens te horen. Trouwens props voor de knappe videobeelden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nigel je gedraagt je echt als iemand met te veel vaderlandsliefde, een pure Nederlandse act die in jouw ogen goed is bescherm je en alles wat niet Nederlands is vind jij slecht. Ik heb jou dit hele topic geen een keer kritiek zien geven op de 3 J's. Blijkbaar heb je er ook geen verstand van aangezien je muziekkennis nog steeds is blijven hangen bij Nederlandstalig :cab:

Je kijkt ook alleen maar naar de 3 J's, voor de rest interesseert het je geen bal. Of ze nou goed of slecht zijn, jij blijft toch wel positief over ze.

Nigel is een autist en woont in een incestdorp. Nuff said.

Verder ben ik wel benieuwd wie er vanavond gaat winnen. Het kan alle kanten op. Of één van de vijf landen die we nog niet echt gezien hebben gaat winnen, een andere favoriet zoals Denenmarken of zo of een land uit het oostblok. We gaan het zien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mwah die Katy Perry kloon uit Estland mag opzich wel winnen, Azerbeidzjan ook wel enige twee nummers die winnaar waardig zijn imo. Letland was trouwens ook wel chill nummer zeg jammer dat zulke nummers nooit doorgaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap niet waarom Ierland zoveel getipt wordt. Die twee klojo's lijken toch helemaal nergens op, evenals hun lied.

Als het van mij afhangt, en dat is niet het geval want geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt om te stemmen, wint Denemarken, Zwitserland of Engeland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie de beelden van de tweede halve finale nu op Ned 1. Ik snap niet hoe Nederland niet door is gegaan hoor. Met al die slechte nummers. :cab: Mja, nooit meer serieus nemen dit. Stuur maar Sieneke volgend jaar weer.

Wat de 3j's ook al zeiden. De 1e 3 landen waren een totale verassing die eigenlijk niet door mochten gaan. Dan ben je al snel de lul(Denk dat Nederland rond de 12e plek oid is geeindigd in de 2e halve finale)

Link naar opmerking
Deel via andere websites