KN Geplaatst 11 mei 2011 Share Geplaatst 11 mei 2011 Er is niets mis met de 3 J's hoor. :cab: Wel een kut naam. Maar het liedje is zo slecht nog niet. Het is in ieder geval geen kansloos liedje als Shalalie vorig jaar. ² Anders sturen we volgend jaar GG nog een keer :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 11 mei 2011 Share Geplaatst 11 mei 2011 Er is niets mis met de 3 J's hoor. :cab: Wel een kut naam. Maar het liedje is zo slecht nog niet. Het is in ieder geval geen kansloos liedje als Shalalie vorig jaar. Word. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 11 mei 2011 Share Geplaatst 11 mei 2011 Er is niets mis met de 3 J's hoor. :cab: Wel een kut naam. Maar het liedje is zo slecht nog niet. Het is in ieder geval geen kansloos liedje als Shalalie vorig jaar. Ze zijn ook niet slecht, maar anderen zullen vinden dat het geen inhoud heeft. Het is gewoon een simpel pop liedje voor de middenmoot, anderen zullen het niet eens speciaal vinden. Die Lordie van Noorwegen of zo, die waren zooooo slecht maar ze had wel enige inhoud. Al vond ik zelf van niet, maar dat terzijde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 11 mei 2011 Share Geplaatst 11 mei 2011 Word. ? Ze zijn ook niet slecht, maar anderen zullen vinden dat het geen inhoud heeft. Het is gewoon een simpel pop liedje voor de middenmoot, anderen zullen het niet eens speciaal vinden. Die Lordie van Noorwegen of zo, die waren zooooo slecht maar ze had wel enige inhoud. Al vond ik zelf van niet, maar dat terzijde De middenmoot zou al een hele prestatie zijn voor Nederland. Vooral omdat er nauwelijks wordt gekeken naar kwaliteit tegenwoordig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 11 mei 2011 Share Geplaatst 11 mei 2011 Iedereen die met een volendams muziekprogramma heeft meegedaan is kansloos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 11 mei 2011 Share Geplaatst 11 mei 2011 Donderdag SF2 toch? Als Bosnië niet door gaat scheer ik me kaal. Beloofd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 11 mei 2011 Share Geplaatst 11 mei 2011 [YOUTUBE]sPyVQCmGsYo[/YOUTUBE] Met dit lied? Maak maar alvast een afspraak bij de kapper dan. ;c En het is donderdagavond ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 11 mei 2011 Share Geplaatst 11 mei 2011 In 1999 werd hij zevende. Verder: In 2000 Dino performed for the first time at Kosevo Olympic Stadium in Sarajevo in front of 80.000 spectators, as part of the tour surrounding his album Sredinom which was one of the best selling albums in Southeastern Europe in the last decade. He performed at the same venue again in 2004 and 2008. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 11 mei 2011 Share Geplaatst 11 mei 2011 Ja, als de Oostblok landen mogen stemmen morgen gaat ie sowieso door. En als Turkije ook mag stemmen morgen zullen ze daar ook massaal op Bosnië stemmen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 11 mei 2011 Share Geplaatst 11 mei 2011 Komt omdat Tom geen aandachtshoer is als Lena die op tv haar deelname gaat promoten :) Had laatst trouwens ergens gelezen dat ze een naaktfoto heeft. Het was er Duitsland ook alles aan te doen om te winnen, omdat ze zo graag een keer wilde winnen als verenigd land. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Slashydutchie Geplaatst 11 mei 2011 Share Geplaatst 11 mei 2011 Kijk, de mensen met een echte reputatie willen al niet en buiten dat (laten we wel wezen), mist Nederland gewoon kwaliteit in de hele "standaard" potentiele Songfestival linie. Persoonlijk zou ik ervoor zorgen dat er een echt goed nummer komt en dan iemand uit de huidige opkomende theatergeneratie plukken. Als voorbeeldjes: [spoiler=Marjolein Teepen][YOUTUBE]DHXjSoTnJkg[/YOUTUBE] [spoiler=Freek Bartels][YOUTUBE]ovf9rpvwnC4[/YOUTUBE] Nu zeg ik natuurlijk niet dat ze dit soort nummers moeten gaan doen, maar dit zijn wel (relatief) jonge mensen die echt vocaal iets kunnen. Daarvoor kan iets onderscheidends geschreven worden in plaats van de zoveelste pop ballad of gimmick. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 11 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 11 mei 2011 Ja, als de Oostblok landen mogen stemmen morgen gaat ie sowieso door. En als Turkije ook mag stemmen morgen zullen ze daar ook massaal op Bosnië stemmen. Idd. Maar Turkije mag donderdag niet stemmen, wel in de finale. Top3 van Turkije is toch vrijwel altijd Azerbaidjan, Armenie en Bosnie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 11 mei 2011 Share Geplaatst 11 mei 2011 Dat gaat dan lastig worden voor Bosnië want in dat geval kunnen Servië, Kroatië en Albanië ook niet stemmen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 11 mei 2011 Share Geplaatst 11 mei 2011 Hé maar Bosna, ik snap je punt wel, al moet je wel begrijpen dat de charme van Dino's muziek niet overal zal aanslaan. Vind het ook jammer dat ie in het Engels zingt imo. Al zitten er natuurlijk wel over heel Europa genoeg Yugo's, dat is wel een voordeel. Nummer ben ik ook niet kapot van, doe mij maar "Med". Dat had imo btw ook beter gescoord, dan luisteren mensen puur naar de melodie en dat nummer luistert goed weg. zrpkrITwSCU Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 11 mei 2011 Share Geplaatst 11 mei 2011 Nu niet meer (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 11 mei 2011 Share Geplaatst 11 mei 2011 Dankje, kan je meteen even mijn voetbalban weghalen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 11 mei 2011 Share Geplaatst 11 mei 2011 Neuh kunnen alleen admins. Hoeveel gaan er nou door van de halve finale morgen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 11 mei 2011 Share Geplaatst 11 mei 2011 Hopelijk geen :cab: Maar denk 10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 11 mei 2011 Share Geplaatst 11 mei 2011 Nee Sebas je snapt me niet. Dino is internationaal, ik denk dat er veel mensen op hem gaan stemmen wegens zijn bekendheid, niet omdat we toevallig veel buurlanden hebben :cab: Kerel heeft ook in Duitsland een nummer gescoord genaamd 'Verletzt'. Wel jammer dat 'ie in het Engels zingt ja. Wel krom trouwens dat je dat nummer post, aangezien dat nummer op Emina Jahovic haar album komt en niet op het zijne. Hij maakt al meer dan 30 jaar muziek, er zullen vast wel meer liedjes zijn die je tof vind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 11 mei 2011 Share Geplaatst 11 mei 2011 Nederland sinds 2000 in Eurovision; harde feiten. Kijk alleen al naar de artiesten. En dan lullen over vriendjespolitiek;e ja daar zal het echt aan liggen. Ik zie geen enkele kwaliteit hier hoor, 2006 en 2004 waren nog een beetje catchy maar als niet-Nederlander ga je het toch wel slecht vinden. Nederland moet gewoon een keer komen met Marco Borsato of zo, desnoods Jan Smit aangezien die kerel ook mega-bekend is in Duitsland en omstreken. 2000 tot 2004 was best wel goed hoor, alleen toen waren het niet de popsongs die de punten kregen of de 'rustige' liedjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Vond Griekenland echt vet trouwens in de eerste halve finale maar heb dan ook een zwak voor Griekse muziek/taal. Vond het opzich wat hebben al zal het natuurlijk nooit winnen maar is een keer wat anders dan een dertien in een dozijn popnummer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Weet iemand de volgorde voor vanavond? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 12 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 12 mei 2011 Bosnia & Herzegovina: Dino Merlin - Love In Rewind Austria: Nadine Beiler - The Secret Is Love The Netherlands: 3JS - Never Alone Belgium: Witloof Bay - With Love Baby Slovakia: TWiiNS - I'm Still Alive Ukraine: Mika Newton - Angel Moldova: Zdob și Zdub - So Lucky Sweden: Eric Saade - Popular Cyprus: Christos Mylordos - San Aggelos S’Agapisa Bulgaria: Poli Genova - Na Inat F.Y.R. Macedonia: Vlatko Ilievski - Rusinka Israel: Dana International - Ding Dong Slovenia: Maja Keuc - No One Romania: Hotel FM - Change Estonia: Getter Jaani - Rockefeller Street Belarus: Anastasiya Vinnikova - I Love Belarus Latvia: Musiqq - Angel In Disguise Denmark: A Friend In London - New Tomorrow Ireland: Jedward - Lipstick Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 12 mei 2011 Share Geplaatst 12 mei 2011 Kan iemand mij vertellen welke nummers allemaal kanshebber zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 12 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 12 mei 2011 Dinsdag vond ik Azerbaidjan en Hongarije echt goed. Ijsland was ook wel aardig. Die van vandaag moet ik eerst zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten