Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eurovisie Songfestival [2024]

Acquafresca

Aanbevolen berichten

Er is niets mis met de 3 J's hoor. :cab: Wel een kut naam. Maar het liedje is zo slecht nog niet. Het is in ieder geval geen kansloos liedje als Shalalie vorig jaar.

²

Anders sturen we volgend jaar GG nog een keer :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is niets mis met de 3 J's hoor. :cab: Wel een kut naam. Maar het liedje is zo slecht nog niet. Het is in ieder geval geen kansloos liedje als Shalalie vorig jaar.

Ze zijn ook niet slecht, maar anderen zullen vinden dat het geen inhoud heeft. Het is gewoon een simpel pop liedje voor de middenmoot, anderen zullen het niet eens speciaal vinden. Die Lordie van Noorwegen of zo, die waren zooooo slecht maar ze had wel enige inhoud. Al vond ik zelf van niet, maar dat terzijde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Word.

?

Ze zijn ook niet slecht, maar anderen zullen vinden dat het geen inhoud heeft. Het is gewoon een simpel pop liedje voor de middenmoot, anderen zullen het niet eens speciaal vinden. Die Lordie van Noorwegen of zo, die waren zooooo slecht maar ze had wel enige inhoud. Al vond ik zelf van niet, maar dat terzijde

De middenmoot zou al een hele prestatie zijn voor Nederland. Vooral omdat er nauwelijks wordt gekeken naar kwaliteit tegenwoordig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In 1999 werd hij zevende. Verder:

In 2000 Dino performed for the first time at Kosevo Olympic Stadium in Sarajevo in front of 80.000 spectators, as part of the tour surrounding his album Sredinom which was one of the best selling albums in Southeastern Europe in the last decade. He performed at the same venue again in 2004 and 2008.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Komt omdat Tom geen aandachtshoer is als Lena die op tv haar deelname gaat promoten :) Had laatst trouwens ergens gelezen dat ze een naaktfoto heeft.

Het was er Duitsland ook alles aan te doen om te winnen, omdat ze zo graag een keer wilde winnen als verenigd land.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk, de mensen met een echte reputatie willen al niet en buiten dat (laten we wel wezen), mist Nederland gewoon kwaliteit in de hele "standaard" potentiele Songfestival linie.

Persoonlijk zou ik ervoor zorgen dat er een echt goed nummer komt en dan iemand uit de huidige opkomende theatergeneratie plukken.

Als voorbeeldjes:

[spoiler=Marjolein Teepen][YOUTUBE]DHXjSoTnJkg[/YOUTUBE]

[spoiler=Freek Bartels][YOUTUBE]ovf9rpvwnC4[/YOUTUBE]

Nu zeg ik natuurlijk niet dat ze dit soort nummers moeten gaan doen, maar dit zijn wel (relatief) jonge mensen die echt vocaal iets kunnen. Daarvoor kan iets onderscheidends geschreven worden in plaats van de zoveelste pop ballad of gimmick.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, als de Oostblok landen mogen stemmen morgen gaat ie sowieso door. En als Turkije ook mag stemmen morgen zullen ze daar ook massaal op Bosnië stemmen.

Idd. Maar Turkije mag donderdag niet stemmen, wel in de finale. Top3 van Turkije is toch vrijwel altijd Azerbaidjan, Armenie en Bosnie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé maar Bosna, ik snap je punt wel, al moet je wel begrijpen dat de charme van Dino's muziek niet overal zal aanslaan. Vind het ook jammer dat ie in het Engels zingt imo. Al zitten er natuurlijk wel over heel Europa genoeg Yugo's, dat is wel een voordeel. Nummer ben ik ook niet kapot van, doe mij maar "Med".

Dat had imo btw ook beter gescoord, dan luisteren mensen puur naar de melodie en dat nummer luistert goed weg.

zrpkrITwSCU

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Sebas je snapt me niet. Dino is internationaal, ik denk dat er veel mensen op hem gaan stemmen wegens zijn bekendheid, niet omdat we toevallig veel buurlanden hebben :cab: Kerel heeft ook in Duitsland een nummer gescoord genaamd 'Verletzt'.

Wel jammer dat 'ie in het Engels zingt ja. Wel krom trouwens dat je dat nummer post, aangezien dat nummer op Emina Jahovic haar album komt en niet op het zijne. Hij maakt al meer dan 30 jaar muziek, er zullen vast wel meer liedjes zijn die je tof vind.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nederland sinds 2000 in Eurovision; harde feiten. Kijk alleen al naar de artiesten. En dan lullen over vriendjespolitiek;e ja daar zal het echt aan liggen.

Ik zie geen enkele kwaliteit hier hoor, 2006 en 2004 waren nog een beetje catchy maar als niet-Nederlander ga je het toch wel slecht vinden. Nederland moet gewoon een keer komen met Marco Borsato of zo, desnoods Jan Smit aangezien die kerel ook mega-bekend is in Duitsland en omstreken.

2000 tot 2004 was best wel goed hoor, alleen toen waren het niet de popsongs die de punten kregen of de 'rustige' liedjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond Griekenland echt vet trouwens in de eerste halve finale maar heb dan ook een zwak voor Griekse muziek/taal. Vond het opzich wat hebben al zal het natuurlijk nooit winnen maar is een keer wat anders dan een dertien in een dozijn popnummer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bosnia & Herzegovina: Dino Merlin - Love In Rewind

Austria: Nadine Beiler - The Secret Is Love

The Netherlands: 3JS - Never Alone

Belgium: Witloof Bay - With Love Baby

Slovakia: TWiiNS - I'm Still Alive

Ukraine: Mika Newton - Angel

Moldova: Zdob și Zdub - So Lucky

Sweden: Eric Saade - Popular

Cyprus: Christos Mylordos - San Aggelos S’Agapisa

Bulgaria: Poli Genova - Na Inat