Hansje Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 Ze zou van mij niet moeten winnen zolang ze in Rusland en andere Oostbloklanden een beetje normaal met dat soort zaken zouden kunnen omgaan. Dat kunnen ze nog steeds niet, dus zou het prachtig zijn om ze te zien winnen. Ten eerste voor de controverse in die landen, en ten tweede om het debat een beetje op gang te brengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 Zoals verwacht, iets wat niks met Eurovisie te maken heeft bovenaan. Waarom won Gordon een aantal jaar terug dan niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 Ze zou van mij niet moeten winnen zolang ze in Rusland en andere Oostbloklanden een beetje normaal met dat soort zaken zouden kunnen omgaan. Dat kunnen ze nog steeds niet, dus zou het prachtig zijn om ze te zien winnen. Ten eerste voor de controverse in die landen, en ten tweede om het debat een beetje op gang te brengen. Het is een vent he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 (bewerkt) Het is een vent he. Ik was al aan het twijfelen door die baard. Ik heb 'm ondertussen op Nederland gezet trouwens :D Die rapper, raap me op :-D 10 mei 2014 bewerkt door Hansje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 Beslist dus. Ach, zie je gelijk weer hoe serieus je deze prijs moet nemen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 Moet dat mens echt continue in beeld komen? ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 Niet goed voor mijn bloeddruk dit. Straks nog even Miami Heat kijken en je kan een lijk voor me graven. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 YESSSSS _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars990 Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 Nou ja eigenlijk eerste dus, als je die poppenkast niet mee telt Sent from my RM-846_eu_netherlands_300 using Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 KIJK MIJ IK BEN EEN VROUW MET EEN PIEMEL EN IK GA EEN STATEMENT MAKEN i Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 Ach, was al duidelijk. Hebben er alles gedaan om dat manwijf te laten winnen. Mooi, moet de rest ook travestieten opsturen om een statement te maken. Garantie voor winst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 Als dit met liberaal zijn te maken heeft ga ik wel naar het oostblok verhuizen hoor. Lekker een grote nichtenpartij van maken voortaan. Volgende keer moet Nederland maar die Kelly naakt het podium opsturen met een gigantische penis als microfoon en Mark Rutte op de banjo, laten we zien hoe liberaal we zijn! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 Met z'n allen naar de Coolsingel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkyh Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 Als dit met liberaal zijn te maken heeft ga ik wel naar het oostblok verhuizen hoor. Lekker een grote nichtenpartij van maken voortaan. Volgende keer moet Nederland maar die Kelly naakt het podium opsturen met een gigantische penis als microfoon en Mark Rutte op de banjo, laten we zien hoe liberaal we zijn! Hahahaha, maak je je hier nu echt druk om. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 :r :r hahahahaha die toespraak rot op doorgestoken kaart dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 Nederland erg knap zeg. 2e met een nummer dat niemand zag zitten :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 Het is elke jaar weer vriendjespolitiek met die stemming. Elk jaar weer het Oostblok wat op elkaar stemt... Doen wij toch ook met België en Duitsland? De Scandi's onderling? UK/Ierland? Duitsland met haar 100 buren? Oostenrijk/Zwitserland? Italie/San Marino? Maar Nederland liep te vaak punten mis, waar Oostenrijk, Zweden en Armenië 7-12 kregen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 2e plek is natuurlijk gewoon geweldig voor Nederland _O_ Maar jezus het is echt triest dat dit ding gaat winnen. Prima dat je wilt uiten voor homoseksualiteit maar op deze manier.. Het gedraagt zich wel enorm als een onderdrukt persoon. Nogmaals een geweldig resultaat voor Nederland :thumb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 Nederland erg knap zeg. 2e met een nummer dat niemand zag zitten :D Kijk ff wat eerste is geworden, kan je beter laatste worden dan, is een betere indicatie van smaak. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 Zo zag die Oostenrijker er vroeger uit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 Nou ja eigenlijk eerste dus, als je die poppenkast niet mee telt Sent from my RM-846_eu_netherlands_300 using Tapatalk Dit dacht ik ook. Jammer dat we de pech hebben dat iemand meedoet voor een statement en dan wint. Wvengoed wel goed nummer en alles hoor van Oostenrijk, maar waren betere. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 Allemaal mensen die Samaras feliciteren. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 Prachtige symboliek ook. Jaren van zoeken naar zichzelf, waarschijnlijk heel veel tegenkanting gekregen, en nu herrezen en aanvaard door Europa. Geweldig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 10 mei 2014 Share Geplaatst 10 mei 2014 Nou, heb gelukkig wel drie avonden lang kunnen genieten van een aantal goede nummers en lekkere wijven. Deze einduitslag zie ik maar door de vingers, niet serieus te nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten