Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eurovisie Songfestival [2024]

Acquafresca

Aanbevolen berichten

Ze zou van mij niet moeten winnen zolang ze in Rusland en andere Oostbloklanden een beetje normaal met dat soort zaken zouden kunnen omgaan. Dat kunnen ze nog steeds niet, dus zou het prachtig zijn om ze te zien winnen. Ten eerste voor de controverse in die landen, en ten tweede om het debat een beetje op gang te brengen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze zou van mij niet moeten winnen zolang ze in Rusland en andere Oostbloklanden een beetje normaal met dat soort zaken zouden kunnen omgaan. Dat kunnen ze nog steeds niet, dus zou het prachtig zijn om ze te zien winnen. Ten eerste voor de controverse in die landen, en ten tweede om het debat een beetje op gang te brengen.

Het is een vent he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als dit met liberaal zijn te maken heeft ga ik wel naar het oostblok verhuizen hoor. Lekker een grote nichtenpartij van maken voortaan. Volgende keer moet Nederland maar die Kelly naakt het podium opsturen met een gigantische penis als microfoon en Mark Rutte op de banjo, laten we zien hoe liberaal we zijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als dit met liberaal zijn te maken heeft ga ik wel naar het oostblok verhuizen hoor. Lekker een grote nichtenpartij van maken voortaan. Volgende keer moet Nederland maar die Kelly naakt het podium opsturen met een gigantische penis als microfoon en Mark Rutte op de banjo, laten we zien hoe liberaal we zijn!

Hahahaha, maak je je hier nu echt druk om. ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is elke jaar weer vriendjespolitiek met die stemming. Elk jaar weer het Oostblok wat op elkaar stemt...

Doen wij toch ook met België en Duitsland? De Scandi's onderling? UK/Ierland? Duitsland met haar 100 buren? Oostenrijk/Zwitserland? Italie/San Marino?

Maar Nederland liep te vaak punten mis, waar Oostenrijk, Zweden en Armenië 7-12 kregen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2e plek is natuurlijk gewoon geweldig voor Nederland _O_ Maar jezus het is echt triest dat dit ding gaat winnen. Prima dat je wilt uiten voor homoseksualiteit maar op deze manier.. Het gedraagt zich wel enorm als een onderdrukt persoon.

Nogmaals een geweldig resultaat voor Nederland :thumb:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ja eigenlijk eerste dus, als je die poppenkast niet mee telt

Sent from my RM-846_eu_netherlands_300 using Tapatalk

Dit dacht ik ook. Jammer dat we de pech hebben dat iemand meedoet voor een statement en dan wint.

Wvengoed wel goed nummer en alles hoor van Oostenrijk, maar waren betere.

Link naar opmerking
Deel via andere websites