Geplaatst 2 mei 201114 jr. Chille speler die Ortigoza hé. Heb hem ook bij Genk, neemt alle pingels en schijt ze altijd goed binnen. Verder een hele leuke middenvelder.
Geplaatst 2 mei 201114 jr. Auteur Chille speler die Ortigoza hé. Heb hem ook bij Genk, neemt alle pingels en schijt ze altijd goed binnen. Verder een hele leuke middenvelder. Klopt. Bij mij staat hij in de spits. Alleen hij heeft één nadeel, hij gaat ALTIJD zelf, dolt wel iedereen en schiet dan vervolgens zelf op doel. Terwijl er een andere speler er veel beter voor staat.
Geplaatst 2 mei 201114 jr. Chille speler die Ortigoza hé. Heb hem ook bij Genk, neemt alle pingels en schijt ze altijd goed binnen. Verder een hele leuke middenvelder. Hoe gaat dat dan in zijn werk? Een pingel binnenschijten? :D Voor ons Belgen is schijten gelijk aan kakken :D
Geplaatst 2 mei 201114 jr. Heeerlijk. _O_ Sta dit seizoen nog niet echt goed in de competitie (8e), zit nogal in een dal omdat ik veel nieuwe spelers heb, veel spelers vertrokken enzo. Dus dit is wel lekker, hopelijk gaan we het nu beter doen in de competitie.
Geplaatst 2 mei 201114 jr. Helaas. Competitie wordt nu ook niets meer na verlies tegen de een-na-laatste. Volgend seizoen beter. Volgend seizoen wel uit de rode cijfers. :D
Geplaatst 2 mei 201114 jr. Heeerlijk. _O_ Sta dit seizoen nog niet echt goed in de competitie (8e), zit nogal in een dal omdat ik veel nieuwe spelers heb, veel spelers vertrokken enzo. Dus dit is wel lekker, hopelijk gaan we het nu beter doen in de competitie. Netjes netjes. Hebben mijn tips nog geholpen? :D
Geplaatst 2 mei 201114 jr. Netjes netjes. Hebben mijn tips nog geholpen? :D Ja jouw tips vooral en die van WiWa natuurlijk.
Geplaatst 2 mei 201114 jr. Helaas. Competitie wordt nu ook niets meer na verlies tegen de een-na-laatste. Volgend seizoen beter. Volgend seizoen wel uit de rode cijfers. :D Die 3 spelers heb ik ook allemaal bij Spijkenisse. Verder nog o.a. Edinho Pattinama, Akerboom, Heije, Tameris (vanaf winterstop), Lopez Monteiro, Sonny Bosz en Hans van de Haar (vanaf de winterstop). Allemaal oud-profs. En dat speelt dan eerste klasse. :huhu:
Geplaatst 2 mei 201114 jr. Eerste seizoen. 15 gespeeld, 14 gewonnen en 1 verloren. Desondanks maar 3 punten voor op nummer 2 DOTO.
Geplaatst 2 mei 201114 jr. No way dat ik lager dan Jupiler League ga spelen :S er bestaan geeneens kits voor de hoofdklasse of wel? Het duurt dan echt tot 2030 voor je bij de echte top hoort, dan is het spel uit allemaal regens. Geen zin in.. Zoek overigens al echt een week naar een nieuwe club. Wil wel in Servië of Kroatië beginnen maar daar win je binnen paar jaar alles met 10-0
Geplaatst 2 mei 201114 jr. Concurrentie is hevig ja, zijn hier vier club aan het eind die echt dicht bij elkaar zitten. Dan een groot gat tot de rest. In de laatste wedstrijden heb ik het helaas laten liggen. Waardoor nu een derde stek. @Sanel, gewoon kits omwisselen met logos.
Geplaatst 2 mei 201114 jr. No way dat ik lager dan Jupiler League ga spelen :S er bestaan geeneens kits voor de hoofdklasse of wel? Het duurt dan echt tot 2030 voor je bij de echte top hoort, dan is het spel uit allemaal regens. Geen zin in.. Zoek overigens al echt een week naar een nieuwe club. Wil wel in Servië of Kroatië beginnen maar daar win je binnen paar jaar alles met 10-0 Ben ook niet van plan om op te bouwen, maar gewoon mijn eigen weg gaan als manager. Dus als ik bijvoorbeeld een aanbieding krijg uit de Topklasse laat ik Spijkenisse voor wat het is. En zo proberen zo hoog mogelijk te komen als manager. Heb ook niet bewust voor Spijkenisse gekozen trouwens. Deed gewoon random en ik dacht, als ik een leuke club tegenkom neem ik die. En dan niet gelijk Barcelona ofzo.
Geplaatst 2 mei 201114 jr. Gematigd tevreden. Gezien de kansen kon het gewoon 6-1 zijn. Met dit resultaat vrees ik de heenwedstrijd nog wel
Geplaatst 2 mei 201114 jr. No way dat ik lager dan Jupiler League ga spelen :S er bestaan geeneens kits voor de hoofdklasse of wel? Het duurt dan echt tot 2030 voor je bij de echte top hoort, dan is het spel uit allemaal regens. Geen zin in.. Zoek overigens al echt een week naar een nieuwe club. Wil wel in Servië of Kroatië beginnen maar daar win je binnen paar jaar alles met 10-0 Same here. Heb al vanalles geprobeerd maar ik vind niets leuk..
Geplaatst 2 mei 201114 jr. @Sanel, gewoon kits omwisselen met logos. Speel dit spel sinds 2005 versie en dat was toen nog niet, dus ben het gewend en wil niet veranderen. @Michiel: Je weet dat als ik een game heb dat ik er dan mee ga vlammen hé :<
Geplaatst 2 mei 201114 jr. Auteur Speel dit spel sinds 2005 versie en dat was toen nog niet, dus ben het gewend en wil niet veranderen. @Michiel: Je weet dat als ik een game heb dat ik er dan mee ga vlammen hé :< Málaga heeft een leuk team :*)
Geplaatst 2 mei 201114 jr. Heeft Rik van dit forum al, wij doen nooit dezelfde clubs ;c en Spanje vind ik niet zo leuk, vooral niet met die buitenlanders regel..
Geplaatst 2 mei 201114 jr. Inderdaad, San, teruggaan naar je roots is altijd leuk. Misschien toch maar eens proberen in de Balkan?