Elsjorro1990 Gepost November 20, 2020 Share Gepost November 20, 2020 Een hele tijd fanatiek gespeeld, maar op een gegeven moment wat verwaarloosd. Toen was ik er inmiddels al zoveel tijd mee bezig geweest dat ik het niet zie zitten om opnieuw te beginnen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost November 22, 2020 Author Share Gepost November 22, 2020 3-1 gewonnen, was vergeten op 100% defensief te spelen, anders had ik Goddelijk +3 gehad als verdediging 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost March 13, 2022 Author Share Gepost March 13, 2022 Mijn verdediger scoorde net, na dit commentaar Citaat Dit is spectaculair voetbal! Sverre Kabunsuan krijgt een geweldige crosspass vanaf de andere kant van het veld, en nu brengt hij de verdediging in verlegenheid met een aantal bewegingen van onovertroffen elegantie.Ze kunnen Sverre Kabunsuan gewoon niet bijbenen. Ze spartelen als geesten... vallen neer als gestorven zwanen. Het is Stalingrad! Normandië op D-Day!Wat voor verderfelijkheid is dit? Sverre Kabunsuan ontkleedt de verdediging, ontmaskert hen als bedriegers! Hij heeft zowel hun knieën als hun wilskracht gebroken, deze man tussen de jongetjes... deze godheid tussen mensen!Sverre Kabunsuan ontpopt zich tot de verlichamelijking der verdoemenis nu hij op het doel af gaat. Hij stelt niet teleur! OHHH, HIJ STELT NIET TELEUR! Van zijn voet vertrekt een lob langs een baan die doet denken aan de heup van Kate Upton, en de bal ploft subtiel tegen het net. Wat een vertoon van macht! Sverre Kabunsuan trekt de stand gelijk voor Fluisterwoud, het staat 1 - 1. Het publiek beleeft een moment van ultieme vreugde! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kevinoz87 Gepost August 4, 2022 Share Gepost August 4, 2022 Ik zie dat dit topic al tijden niet meer is gebruikt, maar zijn er hier nog hattrick spelers? Hier deHoane, met Hoane FC (V, NL) G.O.A.T. FC (VI, NL) en Unione fa Forza (IV, Curaçao). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brattbakk Gepost October 16, 2023 Share Gepost October 16, 2023 Ben dit seizoen gepromoveerd maar ik word in mijn nieuwe reeks als slechtste ingeschaald. Qua verdediging en middenveld word ik nog als 6de van de 8 ingeschaald volgens de statistieken. Maar aanvallend ben ik veruit de zwakste. Kan ik dan best voor een counter of pressing tactiek gaan? Of een ander soort voetbal, formatie? Wie zijn de tactische kenners hier? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost October 16, 2023 Share Gepost October 16, 2023 @Satyr Die kan je het beste helpen, want van wat ik me kan herinneren speelde hij verreweg het hoogste van iedereen hier. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost October 16, 2023 Author Share Gepost October 16, 2023 Het langste misschien, hahaha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MR-Badger Gepost October 17, 2023 Share Gepost October 17, 2023 Op 16-10-2023 om 14:49 zei Brattbakk: Ben dit seizoen gepromoveerd maar ik word in mijn nieuwe reeks als slechtste ingeschaald. Qua verdediging en middenveld word ik nog als 6de van de 8 ingeschaald volgens de statistieken. Maar aanvallend ben ik veruit de zwakste. Kan ik dan best voor een counter of pressing tactiek gaan? Of een ander soort voetbal, formatie? Wie zijn de tactische kenners hier? Counter gaat niet werken. Bij counter dient eigenlijk je aanval hoger te zijn dan de defence van je tegenstander. Indien je pressie wil spelen ga je moeten zorgen dat je conditioneel sterker bent dan de tegenstander. Je kan proberen om door middel van de pijltjes 1 kant van aanval hoger te krijgen dan de verdediging van de tegenstander aan die kant. Hou er wel rekening mee dat wanneer je een specifieke tactiek wil spelen, er ook telkens nadelen aan verbonden zijn. Speel je bijvoorbeeld flankaanval zal je centrale verdediging minder zijn. Speel je centrumaanval zal je flankverdediging lager zijn. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brattbakk Gepost October 18, 2023 Share Gepost October 18, 2023 Op 17-10-2023 om 16:34 zei MR-Badger: Counter gaat niet werken. Bij counter dient eigenlijk je aanval hoger te zijn dan de defence van je tegenstander. Indien je pressie wil spelen ga je moeten zorgen dat je conditioneel sterker bent dan de tegenstander. Je kan proberen om door middel van de pijltjes 1 kant van aanval hoger te krijgen dan de verdediging van de tegenstander aan die kant. Hou er wel rekening mee dat wanneer je een specifieke tactiek wil spelen, er ook telkens nadelen aan verbonden zijn. Speel je bijvoorbeeld flankaanval zal je centrale verdediging minder zijn. Speel je centrumaanval zal je flankverdediging lager zijn. Voor een tactische leek is zoiets echt al heel nuttig. Ik kan mijn defensie op zich heel sterk maken maar mijn aanval is te zwak. Geen counter dus Als ik die speciale tactieken volgens de handleiding overloop, zou afstandsschoten misschien nog kunnen omdat mijn beste scoren bij de centrale middenvelders zit. Maar een normale tactiek lijkt me dan het meest aangewezen. En ga ik inderdaad misschien best eerder kijken om mijn aanval op 1 bepaalde kant zo hoog mogelijk te krijgen. Het zal vermoedelijk toch een beetje een seizoen worden vol degradatiestrijd maar deze tip is in elk geval al een hele hulp. Training ga ik nog bekijken maar zal ik afstellen op de tactiek die ik ga gebruiken. Ik ging richting verdedigen maar zal afhangen bij welke opstelling ik nu uitkom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MR-Badger Gepost October 19, 2023 Share Gepost October 19, 2023 23 uur geleden zei Brattbakk: Voor een tactische leek is zoiets echt al heel nuttig. Ik kan mijn defensie op zich heel sterk maken maar mijn aanval is te zwak. Geen counter dus Als ik die speciale tactieken volgens de handleiding overloop, zou afstandsschoten misschien nog kunnen omdat mijn beste scoren bij de centrale middenvelders zit. Maar een normale tactiek lijkt me dan het meest aangewezen. En ga ik inderdaad misschien best eerder kijken om mijn aanval op 1 bepaalde kant zo hoog mogelijk te krijgen. Het zal vermoedelijk toch een beetje een seizoen worden vol degradatiestrijd maar deze tip is in elk geval al een hele hulp. Training ga ik nog bekijken maar zal ik afstellen op de tactiek die ik ga gebruiken. Ik ging richting verdedigen maar zal afhangen bij welke opstelling ik nu uitkom. Graag gedaan! Veel succes dit seizoen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost February 14 Share Gepost February 14 Zelfs in Hattrick kan je gefm'ed worden... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rrrood Gepost February 14 Share Gepost February 14 Pfff wat een nostalgie nu ik dit topic zie! Hier voormalig hattricker, scout voor NL NT, lid van weetjewel federatie en winnaar van het 2e jaarlijke Hattrick pokertoernooi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost March 27 Share Gepost March 27 Krakertje gaande als oefenpot nu hoor. Volledig random maar hij is er niet minder om Ik VS @Satyr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost March 27 Author Share Gepost March 27 Puur toeval, ik had op 'regel een friendly' geklikt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost July 21 Author Share Gepost July 21 Citaat Prachtig om te zien dat de fans van Fluisterwoud zoveel werk hebben gestoken in het jubileum van hun club. Zoals je weet is het 18 jaar geleden dat de club door het huidige management werd overgenomen! Laten we hopen dat iedereen geniet van deze heugelijke dag, want je weet nooit wat de toekomst brengt. Ik hoop persoonlijk dat Fluisterwoud altijd onder ons blijft! Stond vandaag in mijn wedstrijdverslag 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost September 18 Share Gepost September 18 (edited) Ook maar weer eens een teampje genomen. Hou t nooit superlang vol met Hattrick, maar wie weet. Nu eens zo'n systeem overgenomen waar je jeugd optraint om rijk te worden, kijken of dat n beetje werkt. Vorige keer had ik een competitie met één of twee echte teams, nu zit ik bij vijf anderen. Maakt het misschien ook wel leuker. Edited September 18 by PJHoutman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Saint Gepost September 20 Share Gepost September 20 Werkt de app inmiddels een beetje fatsoenlijk? Zou best ook wel weer eens willen proberen. Poging 6 of zo zal het zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost September 20 Share Gepost September 20 Op 18-9-2024 om 18:17 zei PJHoutman: Ook maar weer eens een teampje genomen. Hou t nooit superlang vol met Hattrick, maar wie weet. Nu eens zo'n systeem overgenomen waar je jeugd optraint om rijk te worden, kijken of dat n beetje werkt. Vorige keer had ik een competitie met één of twee echte teams, nu zit ik bij vijf anderen. Maakt het misschien ook wel leuker. Het is vooral irritant dat je heel lang in de onderste divisie blijft hangen. Ik heb de eerste seizoenen allemaal maar spelers lopen trainen en geld opgepot en nu flink geinvesteerd in nieuwe spelers. Kijken wat het ons brengt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost September 20 Share Gepost September 20 Wil ook wel weer eens een poging wagen. Een van bovenstaande spelers nog wat goede tips om te starten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost September 20 Author Share Gepost September 20 Ik speelde al jaren en jaren in de laagste divisie en ben nu een beetje per ongeluk gepromoveerd. Je moet echt een heel goed middenveld hebben om hoog te komen en dat heb ik niet, en wil ik ook niet. Ik speel 5-3-2, heb een goddelijke verdediging (20+) en nog krijg ik tegengoals tegen 5-5-0 teams. Mijn beste speler (spits) is uiteraard geblesseerd geraakt en kan niet meedoen zondag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost September 20 Share Gepost September 20 Er is nog wel plek in mijn competitie. Dus als er nieuwe mensen zijn kan ik wel mensen uitnodigen om deel te nemen. Heerlijk op het laagste niveautje is het Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost September 20 Share Gepost September 20 19 minuten geleden zei bas huijsmans: Er is nog wel plek in mijn competitie. Dus als er nieuwe mensen zijn kan ik wel mensen uitnodigen om deel te nemen. Heerlijk op het laagste niveautje is het Heb net een team gemaakt haha. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost September 20 Share Gepost September 20 Is het raadzaam gelijk flink te investeren in spelers? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost September 20 Share Gepost September 20 8 minuten geleden zei timpy00: Is het raadzaam gelijk flink te investeren in spelers? Nee. Beste wat je kunt doen is even wat newbie guides opzoeken denk ik. Ik ook weer gedaan als refresher. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Saint Gepost September 20 Share Gepost September 20 (edited) 1 uur geleden zei bas huijsmans: Er is nog wel plek in mijn competitie. Dus als er nieuwe mensen zijn kan ik wel mensen uitnodigen om deel te nemen. Heerlijk op het laagste niveautje is het Kom maar door. Team aangemaakt Kut, regio vergeten te veranderen. Amsterdam nu Edited September 20 by The Saint Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts