Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

Hattrick Topic

Satyr

Recommended Posts

Mijn verdediger scoorde net, na dit commentaar :classic_laugh:

Citaat
Dit is spectaculair voetbal! Sverre Kabunsuan  krijgt een geweldige crosspass vanaf de andere kant van het veld, en nu brengt hij de verdediging in verlegenheid met een aantal bewegingen van onovertroffen elegantie.Ze kunnen Sverre Kabunsuan  gewoon niet bijbenen. Ze spartelen als geesten... vallen neer als gestorven zwanen. Het is Stalingrad! Normandië op D-Day!Wat voor verderfelijkheid is dit? Sverre Kabunsuan  ontkleedt de verdediging, ontmaskert hen als bedriegers! Hij heeft zowel hun knieën als hun wilskracht gebroken, deze man tussen de jongetjes... deze godheid tussen mensen!Sverre Kabunsuan  ontpopt zich tot de verlichamelijking der verdoemenis nu hij op het doel af gaat. Hij stelt niet teleur! OHHH, HIJ STELT NIET TELEUR! Van zijn voet vertrekt een lob langs een baan die doet denken aan de heup van Kate Upton, en de bal ploft subtiel tegen het net. Wat een vertoon van macht! Sverre Kabunsuan  trekt de stand gelijk voor Fluisterwoud, het staat 1 - 1. Het publiek beleeft een moment van ultieme vreugde!

• Like 2

Ben dit seizoen gepromoveerd maar ik word in mijn nieuwe reeks als slechtste ingeschaald.

Qua verdediging en middenveld word ik nog als 6de van de 8 ingeschaald volgens de statistieken.

Maar aanvallend ben ik veruit de zwakste.

Kan ik dan best voor een counter of pressing tactiek gaan? Of een ander soort voetbal, formatie? Wie zijn de tactische kenners hier? _O_

Op 16-10-2023 om 14:49 zei Brattbakk:

Ben dit seizoen gepromoveerd maar ik word in mijn nieuwe reeks als slechtste ingeschaald.

Qua verdediging en middenveld word ik nog als 6de van de 8 ingeschaald volgens de statistieken.

Maar aanvallend ben ik veruit de zwakste.

Kan ik dan best voor een counter of pressing tactiek gaan? Of een ander soort voetbal, formatie? Wie zijn de tactische kenners hier? 

Counter gaat niet werken. Bij counter dient eigenlijk je aanval hoger te zijn dan de defence van je tegenstander. 

Indien je pressie wil spelen ga je moeten zorgen dat je conditioneel sterker bent dan de tegenstander. 

Je kan proberen om door middel van de pijltjes 1 kant van aanval hoger te krijgen dan de verdediging van de tegenstander aan die kant.

Hou er wel rekening mee dat wanneer je een specifieke tactiek wil spelen, er ook telkens nadelen aan verbonden zijn. 

Speel je bijvoorbeeld flankaanval zal je centrale verdediging minder zijn. Speel je centrumaanval zal je flankverdediging lager zijn.

• Like 1

Op 17-10-2023 om 16:34 zei MR-Badger:

Counter gaat niet werken. Bij counter dient eigenlijk je aanval hoger te zijn dan de defence van je tegenstander. 

Indien je pressie wil spelen ga je moeten zorgen dat je conditioneel sterker bent dan de tegenstander. 

Je kan proberen om door middel van de pijltjes 1 kant van aanval hoger te krijgen dan de verdediging van de tegenstander aan die kant.

Hou er wel rekening mee dat wanneer je een specifieke tactiek wil spelen, er ook telkens nadelen aan verbonden zijn. 

Speel je bijvoorbeeld flankaanval zal je centrale verdediging minder zijn. Speel je centrumaanval zal je flankverdediging lager zijn.

Voor een tactische leek is zoiets echt al heel nuttig. Ik kan mijn defensie op zich heel sterk maken maar mijn aanval is te zwak. Geen counter dus (y)

Als ik die speciale tactieken volgens de handleiding overloop, zou afstandsschoten misschien nog kunnen omdat mijn beste scoren bij de centrale middenvelders zit.

Maar een normale tactiek lijkt me dan het meest aangewezen. En ga ik inderdaad misschien best eerder kijken om mijn aanval op 1 bepaalde kant zo hoog mogelijk te krijgen. Het zal vermoedelijk toch een beetje een seizoen worden vol degradatiestrijd maar deze tip is in elk geval al een hele hulp.

Training ga ik nog bekijken maar zal ik afstellen op de tactiek die ik ga gebruiken. Ik ging richting verdedigen maar zal afhangen bij welke opstelling ik nu uitkom.

23 uur geleden zei Brattbakk:

Voor een tactische leek is zoiets echt al heel nuttig. Ik kan mijn defensie op zich heel sterk maken maar mijn aanval is te zwak. Geen counter dus (y)

Als ik die speciale tactieken volgens de handleiding overloop, zou afstandsschoten misschien nog kunnen omdat mijn beste scoren bij de centrale middenvelders zit.

Maar een normale tactiek lijkt me dan het meest aangewezen. En ga ik inderdaad misschien best eerder kijken om mijn aanval op 1 bepaalde kant zo hoog mogelijk te krijgen. Het zal vermoedelijk toch een beetje een seizoen worden vol degradatiestrijd maar deze tip is in elk geval al een hele hulp.

Training ga ik nog bekijken maar zal ik afstellen op de tactiek die ik ga gebruiken. Ik ging richting verdedigen maar zal afhangen bij welke opstelling ik nu uitkom.

Graag gedaan!

Veel succes dit seizoen!

Citaat

Prachtig om te zien dat de fans van Fluisterwoud zoveel werk hebben gestoken in het jubileum van hun club. Zoals je weet is het 18 jaar geleden dat de club door het huidige management werd overgenomen! Laten we hopen dat iedereen geniet van deze heugelijke dag, want je weet nooit wat de toekomst brengt. Ik hoop persoonlijk dat Fluisterwoud altijd onder ons blijft!

Stond vandaag in mijn wedstrijdverslag

• Like 1

Ook maar weer eens een teampje genomen. Hou t nooit superlang vol met Hattrick, maar wie weet. Nu eens zo'n systeem overgenomen waar je jeugd optraint om rijk te worden, kijken of dat n beetje werkt. 

Vorige keer had ik een competitie met één of twee echte teams, nu zit ik bij vijf anderen. Maakt het misschien ook wel leuker. 

Edited by PJHoutman

Op 18-9-2024 om 18:17 zei PJHoutman:

Ook maar weer eens een teampje genomen. Hou t nooit superlang vol met Hattrick, maar wie weet. Nu eens zo'n systeem overgenomen waar je jeugd optraint om rijk te worden, kijken of dat n beetje werkt. 

Vorige keer had ik een competitie met één of twee echte teams, nu zit ik bij vijf anderen. Maakt het misschien ook wel leuker. 

Het is vooral irritant dat je heel lang in de onderste divisie blijft hangen. Ik heb de eerste seizoenen allemaal maar spelers lopen trainen en geld opgepot en nu flink geinvesteerd in nieuwe spelers. Kijken wat het ons brengt.

Ik speelde al jaren en jaren in de laagste divisie en ben nu een beetje per ongeluk gepromoveerd. Je moet echt een heel goed middenveld hebben om hoog te komen en dat heb ik niet, en wil ik ook niet.

Ik speel 5-3-2, heb een goddelijke verdediging (20+) en nog krijg ik tegengoals tegen 5-5-0 teams. Mijn beste speler (spits) is uiteraard geblesseerd geraakt en kan niet meedoen zondag

Naamloos1.png.574b81a2c334e5437eee0e44f53e86cc.png

1 uur geleden zei bas huijsmans:

Er is nog wel plek in mijn competitie. Dus als er nieuwe mensen zijn kan ik wel mensen uitnodigen om deel te nemen. Heerlijk op het laagste niveautje is het

Kom maar door. Team aangemaakt

Kut, regio vergeten te veranderen. Amsterdam nu :mmm:

Edited by The Saint