vinnypassy Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 Damn, damn, damn, enorm lastig dit. Ik kies maar voor de langst zittende. Doe maar CSI dan. Als Tony niet doorgaat dan zwaait er wat! De enige echte is Gil Grissom. Desmond is overigens ook top en had van Grissom ook gewonnen. Lost is eigenlijk gewoon fucking geniaal, met briljant geschreven personages. Dat andere doet me niets en Sylar is wel redelijk tof. Bij afwezigheid van personages van andere topseries is het Lost dat de klok slaat. Toen hij dat samuraizwaard in handen gedrukt kreeg... Hiro is de enige reden die mij over de streep kan trekken te herbeginnen aan Heroes, omdat ik zijn karakterontwikkeling verschrikkelijk tof vond en ik hier het fijne nog niet van weet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 Om toch nog een beetje mee te doen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 Dat is helemaal een overzichtelijke manier van stemmen. :D Nice! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 4 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 4 mei 2011 Zo fijn dat ik hem even als voorbeeld erbij heb gezet, zeer nice! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 5 mei 2011 Share Geplaatst 5 mei 2011 Dat is helemaal een overzichtelijke manier van stemmen. :D Nice! Zo fijn dat ik hem even als voorbeeld erbij heb gezet, zeer nice!Graag gedaan hoor! :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 5 mei 2011 Share Geplaatst 5 mei 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 10 mei 2011 Share Geplaatst 10 mei 2011 Halve Finale Resultaat Las Vegas bracht de beslissende stem bij het gelijke spel tussen Desmond Hume en Dr. Raymond Langston en prefereerde looks boven brains: Hume gaat door naar de laatste ronde van deze categorie. vs. vs. vs. vs. vs. vs. vs. vs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 10 mei 2011 Share Geplaatst 10 mei 2011 FINALE Ondanks voor een enkeling een wat teleurstellende afloop, ben ik als dramafan behoorlijk tevreden met de bezetting voor deze finale: de twee tofste karakters uit Heroes, drie briljante personages uit culthit Lost, mijn persoonlijke held Tony Soprano, de voor velen hoog gewaardeerde House en een verrassing in de persoon van Nick Stokes. Niet slecht dus! :) Na deze finale gaan we overigens los met komedie, dus blijf hangen! VS. VS. VS. VS. Voor het stemmen zou het fijn en overzichtelijk voor de kijkers zijn om jullie persoonlijke winnaars naast elkaar te zetten, maar een andere invulling mag natuurlijk ook. Have fun! DEADLINE: VRIJDAG 23.59u Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 10 mei 2011 Share Geplaatst 10 mei 2011 Heb je mijn stemmen zonder plaatjes meegeteld? :checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 10 mei 2011 Share Geplaatst 10 mei 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 10 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 10 mei 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 11 mei 2011 Share Geplaatst 11 mei 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 11 mei 2011 Share Geplaatst 11 mei 2011 Idem. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 11 mei 2011 Share Geplaatst 11 mei 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Dank u, daarmee zijn we eruit. :-) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Zolang House maar wint ;c al ken ik er ook een aantal niet. Maar vindt House echt geweldig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Met de beslissen de stem van Randy aka Funzeltie is ook de beslissing gevallen bij de strijd tussen Dr. House en Mr. Eko. Hiermee hebben we een uiteindelijk toch een prima gevarieerde afvaardiging van de categorie drama die in de finale mag gaan strijden om de titel van het beste/meest favoriete tv-personage. De held van Lost, de held van House, de held van Heroes en de held van The Sopranos: ze zijn er allemaal bij. Bedankt voor het stemmen, de nieuwe categorie zal z.s.m. van start gaan. Blijf dus hangen! UITSLAG 'FINALE' VS. VS. VS. VS. DE WINNAARS [spoiler=De 'finalisten'] ACTIE ANIMATIE DRAMA Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 16 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 16 mei 2011 Sylar als winnaar, Hiro in de finale. Ik ben zeer tevreden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 17 mei 2011 Share Geplaatst 17 mei 2011 Belachelijk dat Randy Marsh in de finale zit. Enkel en alleen door gunstige lotingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 17 mei 2011 Share Geplaatst 17 mei 2011 Tja.. daarom ben ik altijd voor poules ipv. knockout. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 17 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 17 mei 2011 Daarom hebben we de eerste 2 rondes van het animatie gedeelte ook in poules gedaan, en zaten alle south park personages in 1 poule in de eerste ronde. :whistle: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 17 mei 2011 Share Geplaatst 17 mei 2011 Oh.. sorry Michael :oops: maar dan alsnog stom dat Randy ipv Cartman er staat, als je die twee in knockout zou hebben zou het 80/20 zijn denk ik, maar dat voorkom je dus niet.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten