Geplaatst 11 maart 201114 jr. Progressive of Progressive House, soms Prog is een benoeming voor een muziekstijl die in de buurt van de trance en de techno ligt en onder de dance valt. Enkele voorbeelden: [YOUTUBE]WG_fsZjtBYE[/YOUTUBE] [YOUTUBE]CbEpfji2P18[/YOUTUBE] [YOUTUBE]EIDxgOUj8vM[/YOUTUBE] [YOUTUBE]IRHNJqtEp08[/YOUTUBE] Iemand hier die er ook van houd? :)
Geplaatst 11 maart 201114 jr. Auteur Progressive of Progressive House, soms Prog is een benoeming voor een muziekstijl die in de buurt van de trance en de techno ligt en onder de dance valt. Enkele voorbeelden: [YOUTUBE]WG_fsZjtBYE[/YOUTUBE] [YOUTUBE]CbEpfji2P18[/YOUTUBE] [YOUTUBE]EIDxgOUj8vM[/YOUTUBE] [YOUTUBE]IRHNJqtEp08[/YOUTUBE] Iemand hier die er ook van houd? :)
Geplaatst 12 maart 201114 jr. Die diepe bassen verpesten het. Ook allemaal wat te glad voor mij, te dansbaar. Te weinig emotie.
Geplaatst 12 maart 201114 jr. Ik vind het wel relax hoor, luister alleen meestal iets meer de house kant op zoals: [YOUTUBE]FXjTNyGAf7s[/YOUTUBE] [YOUTUBE]riNO451_aQQ[/YOUTUBE] [YOUTUBE]X6dThc-EJN0[/YOUTUBE]
Geplaatst 12 maart 201114 jr. Auteur Ik vind het wel relax hoor, luister alleen meestal iets meer de house kant op zoals: [YOUTUBE]FXjTNyGAf7s[/YOUTUBE] [YOUTUBE]riNO451_aQQ[/YOUTUBE] [YOUTUBE]X6dThc-EJN0[/YOUTUBE] Heerlijke nummers!
Geplaatst 2 augustus 201113 jr. Auteur Aangezien het zomer is is dit toch mijn favoriete genre, daarom even deze bump [YOUTUBE]CHh0QVcKaAI[/YOUTUBE] [YOUTUBE]61VhAAU07qU[/YOUTUBE] [YOUTUBE]t2nC_MAnz5s[/YOUTUBE]