Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Entourage

Vegas

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 354
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Persoonlijk zou ik zeggen dat het echt niet mogelijk is om in 8 afleveringen Entourage te kunnen laten eindigen. Dat hadden er minimaal 12 moeten zijn. Ik hoop dat ik nadat het seizoen afgelopen is toch kan zeggen dat het hopelijk voldoende was en niet dat ze die 8 afleveringen hebben gemaakt puur om het gemaakt te hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Shame on you Dennis!

Hehe, niet zovaak dat er meer leechers dan seeders zijn bij TPB, maar nu wel hoor. Hij is hem in ieder geval aan het binnen halen, hopen dat ik er net zo tevreden mee ben als met het nieuwe seizoen van Weeds :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeer nice, tevreden over het begin. Drama en Turtle weer net zo grappig als voorheen, een Vince die clean is en het verhaal rondom Ari, zeer nice. Jammer dat het nog maar 7 afleveringen zijn, maar zeker 7 afleveringen waar ik vol van ga genieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er wordt wel veel overgelaten aan de verbeelding hoor. bv. Vinnie die ondertussen 3 maand in ontwenningskliniek gezeten heeft en E opeens scheidt van Sloan. . Nuja, eerste aflevering was zeker in orde.

Wat wordt hier aan de verbeelding over gelaten dan? Het komt allemaal duidelijk in beeld, maar er wordt niet diep op ingegaan. Er is alleen veel gebeurd. Heel veel, dat wel: E en Scott hebben het bedrijf overgenomen, E en Sloan uit elkaar, Ari en Mrs. Ari uit elkaar, Mrs. Ari die tijdens de break vreemd gaat, Avion dat toch een succes is geworden, Vince in de ontwenningskliniek, Turtle's show is een succes en Turtle is flink afgevallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites