Number 10 Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 Geweldige serie ja, kan niet wachten op het laatste seizoen. Ari en Drama zijn zo geweldig. Ari en Lloyd samen zijn ook geweldig, dat zorgt voor zoveel mooie momenten/oneliners. Hier een paar van mijn favoriete Ari Gold momenten: [YOUTUBE]BGymvS--s0Q[/YOUTUBE] [YOUTUBE]r2eAWKJqqqU[/YOUTUBE] [YOUTUBE]tcwS3GSDOrc[/YOUTUBE] [YOUTUBE]pDMgqDnLNHE[/YOUTUBE] [YOUTUBE]Zpq-pYOQ7UQ[/YOUTUBE] [YOUTUBE]ov7-_BiejIo[/YOUTUBE] Heb er eigenlijk nog veel meer maar zal ze niet allemaal posten. Ari wordt ook zo geweldig neergezet door Jeremy Piven, die gebaren en gezichtsuitdrukkingen, met name als hij boos is, zijn echt geweldig gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 Ik sta op het punt om aflevering 6 van seizoen 3 te kijken. Titel: Three's Company. Er zijn minder fijne afleveringen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Domino Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 Wanneer komt seizoen 8? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 Vandaag weer begonnen met seizoen 1. Blijft genieten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 Wanneer komt seizoen 8? Zondag 24 juli. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 Damn kan niet meer wachten zeg :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 Ben ook niet voor niets weer begonnen met Entourage. :) Het erge is dat ik de oneliners die aan het eind van de scène komen al weet aan het begin van de scène. En toch blijven lachen, genius! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 4 mei 2011 Share Geplaatst 4 mei 2011 "Fuck the phones Lloyd, unless Carmen Electra calls for an emergency tityfuck: DONT ANSWER THEM" Eén van z'n betere momenten :-D EDIT: Vinny heeft me net over de streep getrokken om het te herbekijken terwijl er hier nog zoveel moois op wachtlijst staat :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Domino Geplaatst 5 mei 2011 Share Geplaatst 5 mei 2011 Zondag 24 juli. Oké, dat duurt dus nog wel even.. Bedankt voor het antwoord in ieder geval! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 5 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 5 mei 2011 "Fuck the phones Lloyd, unless Carmen Electra calls for an emergency tityfuck: DONT ANSWER THEM" Eén van z'n betere momenten :-D EDIT: Vinny heeft me net over de streep getrokken om het te herbekijken terwijl er hier nog zoveel moois op wachtlijst staat :( Same. Kan simpelweg niet wachten tot de zomervakantie, dus ook begonnen weer :). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 5 mei 2011 Share Geplaatst 5 mei 2011 Ook zo'n mooi moment in seizoen drie, als de jongens naar Vegas zijn en ze Seth Green tegenkomen. Drama die lekker relaxt is, maar dat zijn masseur dan ineens in zijn bed licht. En dan hoe het in elkaar zit, heerlijke montage en muziek: Drama loopt boos richting de deur van de hotelkamer Ruzietje begint in de club beneden met Seth en E Drama stormt door de gang, dikke beat eronder Ruzie is definitief in de club Drama stormt de club binnen en gelijk BAM op iemand van Seth's crew, nog steeds die heerlijke beat eronder: big ass smile op mijn gezicht! En dan nog Ari tegen Vince: "Ja, dit is wel goed voor je imago." En Vince die zijn schouders ophaalt "Mweah" Geniaal! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 5 mei 2011 Share Geplaatst 5 mei 2011 "I must have been dreaming about how I blasted her in the face like a Jackson Pollock" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 5 mei 2011 Share Geplaatst 5 mei 2011 Drama, wat een held. Ga telkens stuk om hem. In seizoen 1 al met zijn chick met fucking veel spieren :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 5 mei 2011 Share Geplaatst 5 mei 2011 Eerste scene seizoen 1: Drama die zich druk maakt omdat chicks geen hallo tegen hem zeggen, met dan z'n eerste oneliner van de serie: "Models, if they were any good, they would be in New York" YEAAAAAAAAAAAAAAAA EDIT: "Could you get laid without Vince? That's the question" Turtle: "Do I give a fuck? That's the answer!" :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Number 10 Geplaatst 5 mei 2011 Share Geplaatst 5 mei 2011 Dit is misschien wel de beste Johnny Drama line in de hele serie: [YOUTUBE]fWZSFdbDoJk[/YOUTUBE] _O__O__O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 6 mei 2011 Share Geplaatst 6 mei 2011 Die telefoongesprekken van Ari en Dana Gorden vind ik ook wel iets hebben steeds :D En dan die zin, als die affaire met Andrew en dat meisje op de bureau uitkomt, 'If you as so much eye fuck another agent, i will deport you naked to the taliban' :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 6 mei 2011 Share Geplaatst 6 mei 2011 Als serie liefhebber kon ik het niet laten deze ook te downloaden, kwam heb de afgelopen weken meerdere malen tegen op CC en de afleveringen die ik zag (onder andere met de Bar mitswa van de dochter van Ari) bevielen mij dusdanig dat ik alle seizoenen maar even naar binnen heb getrokken. En de serie heeft me gepakt, dusdanig dat ik andere series even naar de achtergrond heb geschoven (moet nog heel wat zien van afgelopen week) en nu zit ik ondertussen in seizoen 5. Schitterende serie, met voorop toch echt Ari die het allemaal net een beetje beter maakt. Ik heb nog niks gemerkt van het minder worden, dus ik ben benieuwd wat me nog te wachten staat. Hoop dat ik tegen de tijd dat het nieuwe seizoen begint bij ben (gaat goed komen) en ik moet eerlijk zijn dat ik een film best wel zie zitten, maar dan vooral een film over het begin in LA. Enige minpuntje vind ik dat ze teveel voor de verbeelding laten tussen afleveringen in (b.v. nadat Vinnie Ari ontslaat en bij Amanda terecht komt, het kan zijn dat ik het gemist heb, maar ik stond echt te kijken toen hij na het ontslag van Ari zonder uitleg de volgende aflevering bij Amanda in het kantoor zat). Ik las het net even terug, maar seizoen drie kwam in twee delen op HBO. Deel 1 eindigt met het ontslag van Ari, deel 2 begint met Amanda als nieuwe agent. Hiertussen zat IRL een pauze van meer dan een half jaar. In principe is het dus niet zo van de hak op de tak als wanneer je het seizoen achter elkaar kijkt. En zelfs dan, als je het op dvd hebt weet je dat het twee delen zijn. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 8 mei 2011 Share Geplaatst 8 mei 2011 Heb de laatste 3 dagen 3 seizoenen gekeken. Wat een geweldige serie _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 16 mei 2011 Share Geplaatst 16 mei 2011 [YOUTUBE]mBICPC_iaac[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fellaini Geplaatst 17 mei 2011 Share Geplaatst 17 mei 2011 Geweldige serie, ondertussen eerste 6 seizoenen binnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 22 mei 2011 Share Geplaatst 22 mei 2011 Weer opnieuw beginnen kijken, zit nu bij die aflevering dat E en Vince, Ari beetnemen en hem helemaal naar Napa laten rijden :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 24 mei 2011 Share Geplaatst 24 mei 2011 Ari: Everything is gonna be allright E: How? Ari: Because the jew has arrived and he doesn't like Germans _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fellaini Geplaatst 25 mei 2011 Share Geplaatst 25 mei 2011 Die telefoongesprekken van Ari en Dana Gorden vind ik ook wel iets hebben steeds :D Gesprek met die secretaresse. :mrgy: - Oh ok, you're new in town? - I've been here a month. - Ok, You probably don't know me, you will. I want you to pass this message along to Dana; tell her that I still have the pictures from Cancun, tell her I am going to start a website. I am going to take a full page ad out in the L.A Times advertising it, tell her its going to be called im a hollywood executive whore.com and that no password or fee will be required. Tell her I want a fucking callback! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 25 mei 2011 Share Geplaatst 25 mei 2011 In een avond seizoen 6 gekeken. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 26 mei 2011 Share Geplaatst 26 mei 2011 Gesprek met die secretaresse. :mrgy: - Oh ok, you're new in town? - I've been here a month. - Ok, You probably don't know me, you will. I want you to pass this message along to Dana; tell her that I still have the pictures from Cancun, tell her I am going to start a website. I am going to take a full page ad out in the L.A Times advertising it, tell her its going to be called im a hollywood executive whore.com and that no password or fee will be required. Tell her I want a fucking callback! "Dana Gorden, your on speaker phone and my wife's in the car" even later... "Ari, I wanna be under you" "Dana, I told you: my wife's in the car" Om dan af te sluiten met "She'd be a great number 2" De vrouw: "Did you fuck her" "Maybe she wouldn't be a great number 2" Hahahaha, geweldige scene :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten