Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Entourage

Vegas

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 354
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

spoileralert

Ben seizoen 1 weer even aan het kijken, één van de tofste quotes blijft op het moment dat E met Emily gaat roken als ze bij Kimmel in de show komen. Turtle zegt dan:

"I thought he quit [smoking]"

Drama: "Cigarettes, not pussy."

En dan Shauna die Drama zo lekker verafschuwd aankijkt en Drama die zijn geweldige onschuldige gezicht opzet onder het mom 'Zeg ik wat verkeerd?' Geniaal. (h)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het mooiste is dat Drama altijd zo hard genaaid wordt door een dame ofzo.:-D En die opmerkingen natuurlijk. Altijd stuk gaan om die gast.

Dit was ook een mooi momentje. Hij ging auditie doen voor een rol, zit er zo'n gast met z'n telefoon te spelen. Vraagt ie om respect, maar dat krijgt die niet. Begint ie opeens te flippen en loopt die gewoon aan. Geniaal.:-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als serie liefhebber kon ik het niet laten deze ook te downloaden, kwam heb de afgelopen weken meerdere malen tegen op CC en de afleveringen die ik zag (onder andere met de Bar mitswa van de dochter van Ari) bevielen mij dusdanig dat ik alle seizoenen maar even naar binnen heb getrokken. En de serie heeft me gepakt, dusdanig dat ik andere series even naar de achtergrond heb geschoven (moet nog heel wat zien van afgelopen week) en nu zit ik ondertussen in seizoen 5. Schitterende serie, met voorop toch echt Ari die het allemaal net een beetje beter maakt. Ik heb nog niks gemerkt van het minder worden, dus ik ben benieuwd wat me nog te wachten staat. Hoop dat ik tegen de tijd dat het nieuwe seizoen begint bij ben (gaat goed komen) en ik moet eerlijk zijn dat ik een film best wel zie zitten, maar dan vooral een film over het begin in LA. Enige minpuntje vind ik dat ze teveel voor de verbeelding laten tussen afleveringen in (b.v. nadat Vinnie Ari ontslaat en bij Amanda terecht komt, het kan zijn dat ik het gemist heb, maar ik stond echt te kijken toen hij na het ontslag van Ari zonder uitleg de volgende aflevering bij Amanda in het kantoor zat).

Beetje laat inderdaad, maar goed. Dat was de switch van eind seizoen 3 naar begin seizoen 4 toch? Ik ben nu halverwege seizoen 4, maar ik vond het inderdaad ook erg vreemd dat Vince Ari ontslagen had en in de volgende aflevering Ari gewoon back is.:cab: Dus ik vraag me ook af of ik dan iets gemist heb.

Verder vind ik deze serie beter als Californication, en voor mij zegt dat al heel wat. Daar genoot ik ook van, maar dit is gewoon echt puur genieten. Drama, Ari, Turtle, die gekke producer in seizoen 4, wat een helden joh. En die vrouwen.:< Die vriendin van Erik, Sloan heet ze volgens mij, wat een topper._O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net seizoen 7 afgekeken. Dit is toch geen manier om een seizoen te eindigen :S Moet nu wel even afkikken. Heb de 7 seizoenen in nog geen week gekeken.

Hahaha, herkenbaar. Opeens een gigantische leegte. Ik kan ook niet wachten om in de zomervakantie alle seizoenen weer te gaan kijken _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had deze serie vroerger wel eens gezien op CC, maar volgde hem niet echt. Nu toch maar eens seizoen 1 en 2 binnengehaald en was gelijk verslaafd. Zaterdagavond-nacht begonnen en ben nu bijna klaar met seizoen 2. Geniale serie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net klaar met seizoen 2, ook echt in ziek tempo er doorheen geknald en ik kijk altijd met huisgenoot :cab: dus dan heb je toch minder tijd.

Btw ik vind Turtle ook echt steeds vetter worden, groeit echt in zn rol want int begin vond ik hem wel het slechtst acteren haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net klaar met seizoen 2, ook echt in ziek tempo er doorheen geknald en ik kijk altijd met huisgenoot :cab: dus dan heb je toch minder tijd.

Btw ik vind Turtle ook echt steeds vetter worden, groeit echt in zn rol want int begin vond ik hem wel het slechtst acteren haha.

Turtle wordt alleen maar beter, hij groeit echt met het seizoen, na ari is hij toch echt toch echt het beste van die groep.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ari en Drama staan bij mij ongeveer op dezelfde hoogste trede, dus daarin heb je ongelijk. :nee:

+100.

Drama is echt een fucking held en Ari ook. Gewoon geniaal al die opmerkingen.

En dat drama in een konijnenpak moest neuken.:-D:-D Stuk gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites