Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Entourage

Vegas

Aanbevolen berichten

[spoiler=Beschrijven ''The End'']Vince takes a surprising step after a first date with Sophia; a therapy session yields mixed results for Ari and Mrs. Ari; and Vince, Drama and Turtle urge Sloan to work things out with Eric.

Runtime van 31 minuten trouwens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 354
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

De reden dat dit seizoen minder is kan ik trouwens wel bedenken nu ik gelezen heb dat de makers zelf niet wouden stoppen maar verplicht werden (dacht dat het samen met de zender besloten was). Wel jammer dat je nu afhankelijk bent van de film om een voldaan gevoel te krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo net gedownload, hopelijk een waardige afsluiter. Hopelijk ook echt een laatste aflevering, en geen cliffhanger naar een film toe.

Edit

[spoiler=Laatste]Als ze bij die vliegtuigen staan kreeg ik een deja vu, naar het moment dat E alleen achterbleef met Sloan, en Ari vertrok om studiohead te worden

[spoiler=Laatste]Blijf toch met een dubbelgevoel zitten moest er nu geen film komen, al kan je met dit einde wel verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

_O_ Goodbye my friends _O_ Heerlijke aflevering, voldaan afgesloten. Film hoeft er van mij niet te komen (of het moet los staan van de serie zelf). Wel raar, voor het eerst een serie afgesloten op het moment dat de aflevering te downloaden is, gek dat ik volgende week/jaar geen Entourage meer zal kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat laatste nummer, die laatste scene met alle boys, tranen hoor hier. Had het enigszins radicale einde niet beter kunnen bedenken.

En het ''echte'' einde met Ari, gruwelijk irritant zoiets. Heb je net een ontiegelijk moeilijke keuze gemaakt, gekozen voor je familie etc. Krijg je zo'n telefoontje.

Mag ik trouwens ff zeggen dat Mrs. Ari echt de meest goddelijke milf op deze aardbodem is?

Entourage _O__O__O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, @ Vinny, ze noemt zichzelf ook Mrs. Ari in dat stukje hierboven.

Dat zijn de echte kenners he. (h)

Al met al een prima einde. Ik heb nog niets gelezen over de bedoeling van de schrijvers (hoop er van de week ff tijd voor te maken/vinden), maar dat ze meer richting karakterontwikkeling hebben toegewerkt is natuurlijk duidelijk. Het begin van de laatste afleveringen zegt al genoeg: voorheen begon het altijd relaxt met een dikke ontspannen beat en wat laidback gebeuren, nu is het vrijwel direct wat serieuzer. Logisch om zo een serie af te sluiten, al blijft het jammer dat het enigszins ten koste is gegaan van datgene dat de serie zo goed maakte.

Anyways: ik klaag niet. Vriendschap stond weer bovenaan deze aflevering en dat is toch wel het allerbelangrijkste van Entourage. Het absolute einde na de credits vind ik overigens ook briljant: gewoon blijven teasen die hap. En om wat dieper te gaan: geen enkele keuze in het leven is gemakkelijk, hoe simpel het soms ook op het eerste gezicht lijkt. Ik ga het overigens niet missen, aangezien het zo makkelijk wegkijkt dat ik de hele reeks al meerdere keren heb gezien. Love it.

Link naar opmerking
Deel via andere websites