Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Entourage

Vegas

Aanbevolen berichten

entourage-poker-scene.jpg

Entourage is een Amerikaanse televisieserie, oorspronkelijk uitgezonden door HBO, over de opkomende filmster Vincent Chase en zijn vriendengroep. Bedenker van de serie is Doug Ellin, die samen met Mark Wahlberg en Stephen Levinson executive producer van Entourage is. De serie is enigszins gebaseerd op de ervaringen van Wahlberg als opkomende filmster

De serie Entourage volgt de opkomende filmster Vincent Chase, zijn twee jeugdvrienden en zijn halfbroer bij hun overgang van New York City naar Los Angeles en de ontwikkelende carrière van Chase aldaar. Vincent Chase beleeft zijn doorbraak met de film Head On, waarin hij samenspeelt met Jessica Alba. Zijn tweede film is Queens Boulevard van de excentrieke regisseur Billy Walsh. Vervolgens krijgt Vincent Chase de hoofdrol naast Mandy Moore in de big-budget film Aquaman, een verfilming door James Cameron van het gelijknamige stripboek. In het vierde seizoen werken Vincent en "E" weer samen met Walsh als producers van de film "Medellin": het levensverhaal van de drugsbaron Pablo Escobar.

Cast:

Adrian Grenier

Kevin Connolly

Kevin Dillon

Jerry Ferrara

Jeremy Piven

.. en veeeeeel celebs :)

[YOUTUBE]XZ5wtKr3LWE[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]TGTJSorTQvw[/YOUTUBE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 354
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

entourage-poker-scene.jpg

Entourage is een Amerikaanse televisieserie, oorspronkelijk uitgezonden door HBO, over de opkomende filmster Vincent Chase en zijn vriendengroep. Bedenker van de serie is Doug Ellin, die samen met Mark Wahlberg en Stephen Levinson executive producer van Entourage is. De serie is enigszins gebaseerd op de ervaringen van Wahlberg als opkomende filmster

De serie Entourage volgt de opkomende filmster Vincent Chase, zijn twee jeugdvrienden en zijn halfbroer bij hun overgang van New York City naar Los Angeles en de ontwikkelende carrière van Chase aldaar. Vincent Chase beleeft zijn doorbraak met de film Head On, waarin hij samenspeelt met Jessica Alba. Zijn tweede film is Queens Boulevard van de excentrieke regisseur Billy Walsh. Vervolgens krijgt Vincent Chase de hoofdrol naast Mandy Moore in de big-budget film Aquaman, een verfilming door James Cameron van het gelijknamige stripboek. In het vierde seizoen werken Vincent en "E" weer samen met Walsh als producers van de film "Medellin": het levensverhaal van de drugsbaron Pablo Escobar.

Cast:

Adrian Grenier

Kevin Connolly

Kevin Dillon

Jerry Ferrara

Jeremy Piven

.. en veeeeeel celebs :)

[YOUTUBE]XZ5wtKr3LWE[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]TGTJSorTQvw[/YOUTUBE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laatste seizoen was gewoon slecht eigenlijk. Vooral kut dat Vince zo laag aan het zakken was. Geloof wel dat er een nieuwe serie weer ging komen toch?

Er komt inderdaad een laatste achtste seizoen, misschien volgt er ook nog een film. Duimen dat het weer een beetje terug gaat naar de roots in dit slotseizoen, dus lekker feelgood met lekkere chicks Drama en Ari op dreef. Die film hoeft van mij btw totaal niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als serie liefhebber kon ik het niet laten deze ook te downloaden, kwam heb de afgelopen weken meerdere malen tegen op CC en de afleveringen die ik zag (onder andere met de Bar mitswa van de dochter van Ari) bevielen mij dusdanig dat ik alle seizoenen maar even naar binnen heb getrokken. En de serie heeft me gepakt, dusdanig dat ik andere series even naar de achtergrond heb geschoven (moet nog heel wat zien van afgelopen week) en nu zit ik ondertussen in seizoen 5. Schitterende serie, met voorop toch echt Ari die het allemaal net een beetje beter maakt. Ik heb nog niks gemerkt van het minder worden, dus ik ben benieuwd wat me nog te wachten staat. Hoop dat ik tegen de tijd dat het nieuwe seizoen begint bij ben (gaat goed komen) en ik moet eerlijk zijn dat ik een film best wel zie zitten, maar dan vooral een film over het begin in LA. Enige minpuntje vind ik dat ze teveel voor de verbeelding laten tussen afleveringen in (b.v. nadat Vinnie Ari ontslaat en bij Amanda terecht komt, het kan zijn dat ik het gemist heb, maar ik stond echt te kijken toen hij na het ontslag van Ari zonder uitleg de volgende aflevering bij Amanda in het kantoor zat).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik Piven vooral echt super vind doen is die bewegingen die hij maakt, en dan niet eens die voluit gebaren als iets goed of slecht gaat, maar meer die sublieme glimlachen, sarcastische blikken en bewegingen zijn echt top of the shell. Heerlijke prestatie, een van mijn favoriete voor de drama winst in het MU toernooi!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik Piven vooral echt super vind doen is die bewegingen die hij maakt, en dan niet eens die voluit gebaren als iets goed of slecht gaat, maar meer die sublieme glimlachen, sarcastische blikken en bewegingen zijn echt top of the shell. Heerlijke prestatie, een van mijn favoriete voor de drama winst in het MU toernooi!

Precies.

gtfo.gif pretty much sums it up. En natuurlijke geniale one-liners jegens Dana Gordon zoals;

Dana Gordon: You’re full of shit!

Ari: I was full of shit when I told you I had a condom at Live Aid

Dana Gordon: Am I your number two or not Ari?

Ari: You’ll always be my number one whore, Dana.

Link naar opmerking
Deel via andere websites