Big Mike Geplaatst 6 april 2011 Auteur Share Geplaatst 6 april 2011 Dan raad ik je ten zeerste aan om te beginnen met Dragonball en vervolgens Dragonball Z te downloaden. Heb je de aankomende maanden wat te doen en zet je jezelf niet meer voor schut door zulke uitspraken te doen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 6 april 2011 Share Geplaatst 6 april 2011 Hij is pas 13jr he Michael, be nice ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 6 april 2011 Auteur Share Geplaatst 6 april 2011 Als mijn zoon op 13 jarige leeftijd zulke uitspraken zou doen dan had ik mezelf persoonlijk voor de trein gegooid als vader vanwege de falende opvoeding :( @ Timrussel, het is allemaal maar een grapje hoor ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 7 april 2011 Share Geplaatst 7 april 2011 Bij mij is het wel gebaseerd op de anime, krijg ik dan de :nono:? Maar ik moet zeggen dat Vegeta toch nog meer stemmen krijgt dan ik had verwacht, dus toch nog enige troost voor jullie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 8 april 2011 Share Geplaatst 8 april 2011 RONDE 4 – KWARTFINALE – DE UITSLAG vs. Eric Cartman [6] vs. [10] Homer Simpson De spannendste strijd van deze categoriefinale, die eigenlijk nooit een strijd is geweest: Homer blijkt een groter icoon dan Cartman. vs. Stewie Griffin [12] vs. [5] Vegeta De vijf behaalde punten van Vegeta waren niet meer dan erepuntjes, want het leek er nooit op (ondanks de paar grote fans) dat de eer van Dragonball Z gered kon gaan worden na het echec bij Goku vs. Daffy Duck. vs. Randy Marsh [12] vs. [4] Daffy Duck Die zelfde Daffy Duck maakte in deze ronde echter weer geen schijn van kans tegen Randy Marsh, die enigszins verrassend de vertegenwoordiger wordt van South Park wanneer de vier categorieën tegen elkaar gaan strijden. vs. Cosmo [3] vs. [13] Bart Simpson De duidelijkste zaak was het doorgaan van Bart Simpson, die ervoor zorgt dat The Simpsons met twee man sterk de confrontatie met de andere categorieën aan kan gaan. DE WINNAARS: [spoiler=De 'finalisten'] ACTIE ANIMATIE Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 8 april 2011 Auteur Share Geplaatst 8 april 2011 Vinny, bedankt dat je het over genomen hebt. Bij het volgende genre gaan we er met 2 man sterk weer tegenaan! 3 van de 4 zijn in mijn ogen waardevolle winnaars van hun genre, Randy Marsh had nooit zover mogen komen in mijn ogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 8 april 2011 Auteur Share Geplaatst 8 april 2011 Als het genre je niet ligt dan kan je met een helder hoofd tegen stemmen, en in een animatie ronde verliezen van een eend die al sinds de oorsprong van cartoons rondloopt, is ook geen grote schande. Ik vind het persoonlijk wel jammer dat de nieuwe generatie gewoon tegen stemt omdat ze de serie niet kennen, nooit gezien hebben en hun mening dus wss baseren op die waardeloze movie die de naam Dragonball verneukt heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 8 april 2011 Share Geplaatst 8 april 2011 Zucht... Goku en Vegeta eruit is al ##%&*## maar dat zelfs Cartman er al uit ligt... hier stopt het toernooi voor mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 8 april 2011 Share Geplaatst 8 april 2011 Gelukkig komt zo de ronde drama. :) Gewoon overheen zetten, ik heb dat ook gedaan met Eternal Sunshine en jij bent ook een grote jongen. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 8 april 2011 Auteur Share Geplaatst 8 april 2011 South Park kan niet op tegen The Simpsons, al was een loting tegen Randy Marsh voor Cartman een stuk beter geweest, want als er iemand South Park moet vertegenwoordigen is hij het wel natuurlijk (of Kenny). En ja, geen DBZ, dat komt natuurlijk omdat Comedy Central Dragonball Z Kai nog niet heeft opgepakt, want dat is de enige zender die de serie recht zal doen, omdat Disney XD en Nickelodeon het toch gaat nasynchroniseren in het Nederlands. En dat zou ik een dove zelfs niet laten volgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkdebeer Geplaatst 8 april 2011 Share Geplaatst 8 april 2011 Jammer dat Randy Marsh wel in de finale zit en Cartman niet, maar dat heb je natuurlijk bij een knock-outsysteem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 8 april 2011 Share Geplaatst 8 april 2011 Ja sorry dat ik zo eerlijk heb geloot jongens. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 8 april 2011 Share Geplaatst 8 april 2011 Voor drama wil ik alvast Joseph Fiennes, John Cho en Dominic Monaghan van FlashForward en George Eads, Paul Guilfoyle en Marg Helgenberger van CSI: Crime Scene Investigation nomineren! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 8 april 2011 Share Geplaatst 8 april 2011 Lange zal de nieuwe categorie z.s.m. openen, so hold your horses. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 8 april 2011 Share Geplaatst 8 april 2011 Zolang House maar wint vind ik alles best. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 8 april 2011 Auteur Share Geplaatst 8 april 2011 Drama gaat gewoon een hele lastige worden, is denk ik de lastigste categorie om tot 4 winnaars te komen waar iedereen tevreden mee is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 8 april 2011 Share Geplaatst 8 april 2011 Tsjah, ik heb wel een paar favorieten. Dexter, Tony Soprano, Vic Mackey, Don Draper, Ralph Cifaretto, Jimmy McNulty, Omar Little, Stringer Bell, Brother Justin Crowe, Ben Hawkins, Desmond Hume, Shane Vendrell, Benjamin Linus. En dan vergeet ik er nog wel een paar. Als één hiervan doorgaat ben ik in ieder geval al een tevreden man. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 8 april 2011 Share Geplaatst 8 april 2011 Buiten de eerste twee van naam ken ik echt geen enkel personage dat je hier opnoemt Vin :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 8 april 2011 Share Geplaatst 8 april 2011 Dan moet je echt wat meer series gaan kijken. :) Vic Mackey (The Shield) Don Draper (Mad Men) Ralph Cifaretto (The Sopranos) Jimmy McNulty (The Wire) Omar Little (The Wire) Stringer Bell (The Wire) Brother Justin Crowe (Carnivale) Ben Hawkins (Carnivale) Desmond Hume (Lost) Shane Vendrell (The Shield) Benjamin Linus (Lost) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 8 april 2011 Share Geplaatst 8 april 2011 De planning Nu bezig: X-Files S9(laatste seizoen) Het Eiland S2(laatste seizoen, nog twee afleveringen) Upcoming: House S6 Rome S1+2 Deadwood of The Wire Al de rest van briljante series die ik nog moet inhalen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 9 april 2011 Auteur Share Geplaatst 9 april 2011 Kan echt merken dat ik van totaal andere genres houd, series als The Sopranos, Dexter, The Wire enzovoort heb ik nog steeds niet gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 9 april 2011 Share Geplaatst 9 april 2011 Het is maar waar je interesse ligt natuurlijk, ik heb altijd al iets gehad met UFO's/mysterie/complotten, kan me voorstellen dat anderen daar hun neus voor ophalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 9 april 2011 Auteur Share Geplaatst 9 april 2011 Vind ik persoonlijk ook interessante onderwerpen, alleen ik kijk alle series (behalve NCIS) met een schuin oog op de laptop, omdat dat bij comedy series gewoon veel makkelijker is. Bij dat soort series moet je er gewoon echt voor gaan zitten, anders is de kans gewoon te groot dat je iets belangrijks mist. En daar heb ik vaak gewoon geen zin in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 2 mei 2011 Share Geplaatst 2 mei 2011 Is het nu afgelopen?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 2 mei 2011 Share Geplaatst 2 mei 2011 Het onderdeel animatie wel, we zijn nu bezig met drama (je kan nog stemmen!). Als we daarmee klaar zijn gaan we verder met komedie, waarna alle vier de categorieën samenkomen in een pot van 16 personages die gaan strijden om de uiteindelijke titel. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten