Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

[Tournament] MU's TV Personage [Animatie] [AFGELOPEN]

Big Mike

Aanbevolen berichten

Dan raad ik je ten zeerste aan om te beginnen met Dragonball en vervolgens Dragonball Z te downloaden. Heb je de aankomende maanden wat te doen en zet je jezelf niet meer voor schut door zulke uitspraken te doen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 172
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

1zxr3ts.png

RONDE 4 – KWARTFINALE – DE UITSLAG

Cartman-1.jpg?t=1302254914 vs. HomerSimpson.jpg?t=1301216170

Eric Cartman [6] vs. [10] Homer Simpson

De spannendste strijd van deze categoriefinale, die eigenlijk nooit een strijd is geweest: Homer blijkt een groter icoon dan Cartman.

StewieGriffin-1.jpg?t=1302255512 vs. Vegeta-2.jpg?t=1302254917

Stewie Griffin [12] vs. [5] Vegeta

De vijf behaalde punten van Vegeta waren niet meer dan erepuntjes, want het leek er nooit op (ondanks de paar grote fans) dat de eer van Dragonball Z gered kon gaan worden na het echec bij Goku vs. Daffy Duck.

RandyMarsh.jpg?t=1301216404 vs. DaffyDuck-1.jpg?t=1302254916

Randy Marsh [12] vs. [4] Daffy Duck

Die zelfde Daffy Duck maakte in deze ronde echter weer geen schijn van kans tegen Randy Marsh, die enigszins verrassend de vertegenwoordiger wordt van South Park wanneer de vier categorieën tegen elkaar gaan strijden.

Cosmo-1.jpg?t=1302254915 vs. BartSimpson.jpg?t=1301216157

Cosmo [3] vs. [13] Bart Simpson

De duidelijkste zaak was het doorgaan van Bart Simpson, die ervoor zorgt dat The Simpsons met twee man sterk de confrontatie met de andere categorieën aan kan gaan.

DE WINNAARS:

HomerSimpson.jpg?t=1301216170StewieGriffin-1.jpg?t=1302255512RandyMarsh.jpg?t=1301216404BartSimpson.jpg?t=1301216157

[spoiler=De 'finalisten']

ACTIE

dinozzo.jpg?t=1302256073ba.jpg?t=1302256068bauer.jpg?t=1302256069caine.jpg?t=1302256071

ANIMATIE

HomerSimpson.jpg?t=1301216170StewieGriffin-1.jpg?t=1302255512RandyMarsh.jpg?t=1301216404BartSimpson.jpg?t=1301216157

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vinny, bedankt dat je het over genomen hebt. Bij het volgende genre gaan we er met 2 man sterk weer tegenaan!

3 van de 4 zijn in mijn ogen waardevolle winnaars van hun genre, Randy Marsh had nooit zover mogen komen in mijn ogen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als het genre je niet ligt dan kan je met een helder hoofd tegen stemmen, en in een animatie ronde verliezen van een eend die al sinds de oorsprong van cartoons rondloopt, is ook geen grote schande. Ik vind het persoonlijk wel jammer dat de nieuwe generatie gewoon tegen stemt omdat ze de serie niet kennen, nooit gezien hebben en hun mening dus wss baseren op die waardeloze movie die de naam Dragonball verneukt heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

South Park kan niet op tegen The Simpsons, al was een loting tegen Randy Marsh voor Cartman een stuk beter geweest, want als er iemand South Park moet vertegenwoordigen is hij het wel natuurlijk (of Kenny).

En ja, geen DBZ, dat komt natuurlijk omdat Comedy Central Dragonball Z Kai nog niet heeft opgepakt, want dat is de enige zender die de serie recht zal doen, omdat Disney XD en Nickelodeon het toch gaat nasynchroniseren in het Nederlands. En dat zou ik een dove zelfs niet laten volgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsjah, ik heb wel een paar favorieten. Dexter, Tony Soprano, Vic Mackey, Don Draper, Ralph Cifaretto, Jimmy McNulty, Omar Little, Stringer Bell, Brother Justin Crowe, Ben Hawkins, Desmond Hume, Shane Vendrell, Benjamin Linus. En dan vergeet ik er nog wel een paar. Als één hiervan doorgaat ben ik in ieder geval al een tevreden man. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan moet je echt wat meer series gaan kijken. :)

Vic Mackey (The Shield)

Don Draper (Mad Men)

Ralph Cifaretto (The Sopranos)

Jimmy McNulty (The Wire)

Omar Little (The Wire)

Stringer Bell (The Wire)

Brother Justin Crowe (Carnivale)

Ben Hawkins (Carnivale)

Desmond Hume (Lost)

Shane Vendrell (The Shield)

Benjamin Linus (Lost)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind ik persoonlijk ook interessante onderwerpen, alleen ik kijk alle series (behalve NCIS) met een schuin oog op de laptop, omdat dat bij comedy series gewoon veel makkelijker is. Bij dat soort series moet je er gewoon echt voor gaan zitten, anders is de kans gewoon te groot dat je iets belangrijks mist. En daar heb ik vaak gewoon geen zin in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites