Arsène Geplaatst 28 februari 2011 Share Geplaatst 28 februari 2011 :< Best wel een leuke serie hoor. Ik heb de eerste paar afleveringen gemist, dus die moet ik nog wel terugzien. Die aflevering en vooral het einde van zaterdag was echt loeispannend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 28 februari 2011 Auteur Share Geplaatst 28 februari 2011 :< Best wel een leuke serie hoor. Ik heb de eerste paar afleveringen gemist, dus die moet ik nog wel terugzien. Die aflevering en vooral het einde van zaterdag was echt loeispannend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roelof16 Geplaatst 28 februari 2011 Share Geplaatst 28 februari 2011 ja is echt leuke serie. Zaterdag vergeten op te nemen#@#$%##$!!! Weet iemand waar ik hem terug kan kijken??? Heb voor de rest alle afl. gezien> Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 28 februari 2011 Share Geplaatst 28 februari 2011 Leuke dames iig :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 28 februari 2011 Share Geplaatst 28 februari 2011 Coole serie, vandaag niet kunnen kijken omdat m'n ma naar een film wou kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten