Petterson Geplaatst 4 juni 2012 Share Geplaatst 4 juni 2012 Baas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 4 juni 2012 Share Geplaatst 4 juni 2012 God, wat heb ik hier zin in. :< Misschien komt het ook doordat ik vanaf augustus 2011 op nieuwe afleveringen loop te wachten. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 juni 2012 Share Geplaatst 23 juni 2012 Fantastische tribute _O_ Maar niet kijken als je eerste 4 seizoenen nog niet gezien hebt ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 23 juni 2012 Share Geplaatst 23 juni 2012 Kippenvel van start tot einde, dat hele filmpje somt gewoon keihard op waarom BB in m'n top 3 staat. Speaking of which, ik moet snel weer eens m'n top ~15 updaten. Aangezien de hele top 3 op de schop is gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 23 juni 2012 Share Geplaatst 23 juni 2012 Gister seizoen 2 afgezien. Toffe serie. Enig puntje van kritiek is dat er wel erg vaak sprake van toeval is en dat alles wat fout kan gaan ook echt fout gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 23 juni 2012 Share Geplaatst 23 juni 2012 Nice die tribute _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 24 juni 2012 Share Geplaatst 24 juni 2012 I am NOT in danger, I AM the danger Heisenberg _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 13 juli 2012 Share Geplaatst 13 juli 2012 Zondag nieuwe, maandag te downloaden? :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 16 juli 2012 Share Geplaatst 16 juli 2012 Kijken mensen! Hij was weer tof! Heisenberg _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 16 juli 2012 Share Geplaatst 16 juli 2012 Ik ga nu kijken. Titel is in ieder geval weer goed: Live free or die : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 16 juli 2012 Share Geplaatst 16 juli 2012 Wat een einde van het seizoen. Dit is veruit de beste serie ooit!! _O_ _O_ _O_ Poe poe, dit was zeker het wachten waard. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 16 juli 2012 Share Geplaatst 16 juli 2012 Wacht even, vond jij het einde van seizoen 4 echt zo goed? Ik moet de nieuwe nog even binnenhalen, mislukt elke keer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 16 juli 2012 Share Geplaatst 16 juli 2012 Ben hem hier ook aan het binnen halen, ben benieuwd, word overal alweer de hemel ingeprezen dus ik zal het wel niks vinden ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 16 juli 2012 Share Geplaatst 16 juli 2012 Hij was nice, geen Weeds (;c) maar zeker niet verkeerd. Vind Walter White wel echt een baas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 16 juli 2012 Auteur Share Geplaatst 16 juli 2012 Jaja goed nieuw seizoensbegin hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 16 juli 2012 Share Geplaatst 16 juli 2012 [spoiler=bladiebla]Kan iemand even opfrissen wat er met die man is gebeurd die in het ziekenhuis ligt? Weet wel wat zijn rol in de serie was, maar kan 123 niet naar voren halen waarom hij nu in het ziekenhuis ligt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 16 juli 2012 Share Geplaatst 16 juli 2012 [MENTION=340]Lange[/MENTION] [spoiler=S05E01]Ik moest het ook nog even terugkijken op Youtube. Het was wat gedoe met Skyler. Ted had geld gekregen (volgens mij van Skyler) om daarmee z'n gat in de administratie te dichten, maar daar wilde hij het niet voor gebruiken. Toen heeft Skyler (of eigenlijk Saul) twee lui naar z'n huis gestuurd om hem een soort van te bedreigen. Ted besloot toen om weg te rennen en gleed uit over een kleedje en kwam verkeerd neer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RB Geplaatst 17 juli 2012 Share Geplaatst 17 juli 2012 Heisenberg(Y)(Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
XyLencio Geplaatst 18 juli 2012 Share Geplaatst 18 juli 2012 Wat een heldige serie is het toch. Staat zelfs boven The Sopranos, beter dan dit heb ik nog niet gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 juli 2012 Share Geplaatst 18 juli 2012 Geweldig serie inderdaad. Beter dan Sopranos weet ik nog niet hoor. Maar goed daar ben ik nu ook pas net bij S4. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 21 juli 2012 Share Geplaatst 21 juli 2012 Hoho, wat een seizoensopener weer : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 23 juli 2012 Share Geplaatst 23 juli 2012 Als je voor UFC opblijft tot 6 kan je voor Heisenberg toch ook wel opblijven tot 3, beetje matig [MENTION=87]Dennis[/MENTION] ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 23 juli 2012 Share Geplaatst 23 juli 2012 Heerlijke aflevering, Mike is wel echt by far mijn favoriete personage in de serie. Heerlijk hoe kil en cool die man speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 23 juli 2012 Share Geplaatst 23 juli 2012 Ik denk dat ik dit seizoen afwacht en het dan helemaal ga zien. Tot nu toe echt nog geen behoefte gehad en in men omgeving kijkt ook niemand het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 24 juli 2012 Share Geplaatst 24 juli 2012 Milf man (d) Vond 't wel een vermakelijke aflevering, niet heel boeiend verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten