Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Breaking Bad

Rexcoder

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 675
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Iedereen roemt altijd Bryan Cranston, maar voor mij is Aaron Paul echt de ster van de serie. Wordt ook alleen nog maar beter. Wat hij presteert in seizoen vier behoort tot de beste dingen die ik ooit op TV heb gezien. Sowieso de ontwikkeling die hij gedurende de serie doormaakt is echt uitmuntend geschreven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=test]

Vooral die scene bij die meeting dattie ze vertelt dat hij komt om ze dope te verkopen omdat ze easy marks zijn _0_

[spoiler=bb]Mijn favoriet is toch dat gedeelte met dat dagenlange gefeest in z'n huis. Alles klopt daar gewoon; camera, acteren, muziek, sfeer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, seizoen 1 zit erop. Viel me op dat het al heel snel(na een paar afleveringen) evolueerde van grappig met enkele dramatische accenten naar drama met enkele grappigen accenten. Niet dat ik klaag hoor, want ik vind het er een stuk beter op geworden. Machtig mooie scènes soms(die monoloog van Walter waarom hij eerst geen hulp wilt bijvoorbeeld). En Hank is een held, erg grappig personage.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan je aanraden om een tweetal 20min series te laten rusten (zoals HIMYM ofzo) om deze te pakken. Echt geniaal en zeker wel jouw straatje.

Hmm, zou kunnen, al laat ik liever een serie niet vallen (enige die ik heb laten vallen is How To Make It In America) dus dat gaat denk ik niet gebeuren, maar Breaking Bad is toch al bezig aan het laatste seizoen in Amerika (of gaat dit jaar daarmee beginnen) want dan wacht ik denk ik even tot de serie afgelopen is. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die eigenaar van al die fastfoodketens, wat een enorme baas zeg. Nog amper in beeld geweest, maar gewoon echt goed. Ben nu bij eps 3.01, sommige ontwikkelingen vind ik irritant, maar sommige ook vet. Jesse blijft echt suuuuupersterk. Hoop dat hij en Walt snel weer gaan koken :D...

EDIT: huhuhuhu, het moment dat Jesse zegt : "Inside, bought the place.." tegen zen ouders :D _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites