Vegas Geplaatst 10 april 2013 Share Geplaatst 10 april 2013 _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 10 april 2013 Share Geplaatst 10 april 2013 Nice.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 11 april 2013 Share Geplaatst 11 april 2013 _O_ Waar en hoeveel? :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 11 april 2013 Share Geplaatst 11 april 2013 Waar en hoeveel? :D http://www.realslicktees.com/tees/heisenbergs-cooking-class-139901.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 11 april 2013 Share Geplaatst 11 april 2013 Op dat kookschort is ook wel heel vet:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 11 april 2013 Share Geplaatst 11 april 2013 Ook totaal niet duur :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 12 april 2013 Share Geplaatst 12 april 2013 Stukken met Skyler gewoon in fast forwarding. Is totaal niet interessant en kost heel veel tijd. Ja wat een kutwijf is dat zeg. Ongekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 april 2013 Share Geplaatst 12 april 2013 Ja wat een kutwijf is dat zeg. Ongekend. Dan nog. Dan ga je het niet doorspoelen/fastforwarden :') Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 12 april 2013 Share Geplaatst 12 april 2013 Nouja bij een herkijk wellicht wel hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 12 april 2013 Share Geplaatst 12 april 2013 _O_ Ik heb me een besteld in het paars ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 april 2013 Share Geplaatst 12 april 2013 Nouja bij een herkijk wellicht wel hoor. Fair enough. Dan zou het inderdaad wel kunnen. Hoewel heel de strijd tussen Skylar en Walter wel enorm fascinerend is! Ene keer heeft zij de overhand en dan weer Walter :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 13 april 2013 Share Geplaatst 13 april 2013 Dat zijn de scènes dat ik drinken ga halen. Die scènes waren in de herkijk echt verschrikkelijk saai. Wilde op momenten uit mijn oogballen uitsteken zodat er nog iets interessants gebeurde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 4 juli 2013 Share Geplaatst 4 juli 2013 Seizoen één gekeken en damn wat een lekkere serie, leer ook nog wat bij over chemie zo ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 5 juli 2013 Share Geplaatst 5 juli 2013 Ben nu bij seizoen 3 en die Skyler is idd echt een vies hoertje, Walter White _O_ als ik niet te fashionable was had ik ook zo'n trui gekocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 11 juli 2013 Share Geplaatst 11 juli 2013 [spoiler=S02E09] Deze scene :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leroy Geplaatst 11 juli 2013 Share Geplaatst 11 juli 2013 Ben echt net begonnen aan de serie. Zit nu in EP03 in seizoen 1. Prima serie tot nog toe. Ga hem zeker even afmaken dit seizoen. Zal mij benieuwen of ik daarna ook blijf kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 juli 2013 Share Geplaatst 11 juli 2013 Ben echt net begonnen aan de serie. Zit nu in EP03 in seizoen 1. Prima serie tot nog toe. Ga hem zeker even afmaken dit seizoen. Zal mij benieuwen of ik daarna ook blijf kijken Natuurlijk. Waarom niet? ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leroy Geplaatst 11 juli 2013 Share Geplaatst 11 juli 2013 Ik ben niet zo'n held in doorkijken zeg maar. De serie moet dan wel echt zo goed zijn dat ik 't niet meer kan missen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 12 juli 2013 Share Geplaatst 12 juli 2013 Ik kan niet langer wachten.:B Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 12 juli 2013 Share Geplaatst 12 juli 2013 En dan seizoen 5 toch? of 6? want ik had zo'n pakketje gedownload met seizoen 1 t/m 4 :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 12 juli 2013 Share Geplaatst 12 juli 2013 Dat wordt dan seizoen 6. Seizoen 5 is al geweest. Dat waren acht afleveringen en seizoen zes worden ook acht afleveringen. En dan is Breaking Bad afgelopen. :( :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 12 juli 2013 Share Geplaatst 12 juli 2013 Seizoen 5 B inderdaad ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 12 juli 2013 Share Geplaatst 12 juli 2013 6, al noemen sommigen het ook 5B. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 13 juli 2013 Share Geplaatst 13 juli 2013 Ik kijk nog steeds een aantal keer per week de mid-season-finale. Manmanman. Ik stuiterde door m'n kamer he. Pfff. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 14 juli 2013 Share Geplaatst 14 juli 2013 Hé [MENTION=27030]Rijstwafeltje[/MENTION]; verdient het nou een beetje goed of niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten