jj1 Geplaatst 25 februari 2011 Share Geplaatst 25 februari 2011 Gewoon nldse versie van everybody loves raymond... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 25 februari 2011 Auteur Share Geplaatst 25 februari 2011 Gewoon nldse versie van everybody loves raymond... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 25 februari 2011 Share Geplaatst 25 februari 2011 Ik ben bang dat ik het teveel ga vergelijken met Everybody loves Raymond. Want het leek wel heel erg op elkaar, ik weet dat het een nldse versie is maar het voorstukje wat ze lieten zien leek er wel heeel erg op Everybody loves Raymond, een beetje verschil mag wel.. Misschien dat Jeroen van Koningsbrugge er nog wat van kan maken, maar ik verwacht er weinig van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 25 februari 2011 Share Geplaatst 25 februari 2011 Nederlandse komedie slaagt sowieso niet tot nauwelijks in Nederland. Een remake van een enorm succesvolle Amerikaanse sitcom zal hem dan ook wel niet gaan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 26 februari 2011 Share Geplaatst 26 februari 2011 Het slaat idd jammer genoeg toch redelijk de plank mis. Ik mis zoals in de promo voor volgende week de inkoppertjes. Jeroen: Ik moet altijd wachten op jou Linda: Niet waar En dan volgt discussie, in Amerika zou meestal een bevestiging dat degene die ontkent fout zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 27 februari 2011 Share Geplaatst 27 februari 2011 Niet gekeken, wel ff keer terugkijken, Linda de Mol milf : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 27 februari 2011 Share Geplaatst 27 februari 2011 Grappen komen niet over Saai Precies het zelfde als ELR Gewoon slecht dus. Oh ja ook nog een een irritante lachband. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 28 februari 2011 Share Geplaatst 28 februari 2011 ELR is leuk, dit zuigt ontzettend hard. Zonde van de tijd om naar te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 28 februari 2011 Share Geplaatst 28 februari 2011 Ik vond het echt matige televisie. Ik ga het dan ook niet vaker kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 1 maart 2011 Share Geplaatst 1 maart 2011 Vond sommige stukjes wel grappig maar niet echt moeite waard. Ga zaterdag wel weer kijken..maar puur omdat ik wil weten of er verbetering in zit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jimmit Geplaatst 1 maart 2011 Share Geplaatst 1 maart 2011 Ik vond het persoonlijk toch niet zo tegenvallen hoor, ga het wel volgen denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JoeryAFCA Geplaatst 5 maart 2011 Share Geplaatst 5 maart 2011 Heb net de 2e aflevering eens terug gekeken (1e aflevering niet gezien), maar ik vind het echt waardeloos. Ga het niet volgen fzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dyllanw Geplaatst 6 maart 2011 Share Geplaatst 6 maart 2011 Bij NL-comedie moet je de lat al heel, heel, heel erg laag leggen. Als je dan zo duidelijk naar buiten brengt dat het een Nederlandstalig versie van ELR is kan dit niet anders dan mislukken. Linda de Mol vindt ik echt geen goede actrice. Zit ook altijd te wachten tot de hechtingen rond die strakke lipjes losspringen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 6 maart 2011 Share Geplaatst 6 maart 2011 Dit soort programma's worden sowieso al verkracht door die kut BN'ers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 7 maart 2011 Share Geplaatst 7 maart 2011 Linda de Mol vindt ik echt geen goede actrice. Zit ook altijd te wachten tot de hechtingen rond die strakke lipjes losspringen. ..of dat d'r pruik afvalt :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 7 maart 2011 Share Geplaatst 7 maart 2011 Weet je, ik vond het helemaal nog niet zo'n heel dramatisch programma, totdat ik het ging vergelijken met ELR. Eigenlijk wel pauper ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten