Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Post hier muziek video's die jij fantastisch vindt.

Hier een aantal van de video's die ik werkelijk geweldig vind:

Arcade Fire - The Suburbs

5Euj9f3gdyM

Flogging Molly - Float

[YOUTUBE]R-PmyAfQ5xY[/YOUTUBE]

Metallica - The Day That Never Comes

[YOUTUBE]kcB6SgkG4AE[/YOUTUBE]

Geplaatst
  • Auteur

Post hier muziek video's die jij fantastisch vindt.

Hier een aantal van de video's die ik werkelijk geweldig vind:

Arcade Fire - The Suburbs

5Euj9f3gdyM

Flogging Molly - Float

[YOUTUBE]R-PmyAfQ5xY[/YOUTUBE]

Metallica - The Day That Never Comes

[YOUTUBE]kcB6SgkG4AE[/YOUTUBE]

Geplaatst

tWDAtMPoBHA

Zonder enige twijfel. Over sfeerschepping gesproken. Geweldige muziek van Aphex Twin en dan de fucked-up shots van Chris Cunningham erbij(die trouwens ook videoclips voor onder andere Björk en Portishead heeft gedraaid)...all-time favo.

Geplaatst
  • Auteur

@ Richard, alle Vampire Weekend video's zijn wel goed. Giving up the gun vind ik bijvoorbeeld ook wel goed.

Dit vind ik toch wel de beste van Vampire Weekend:

vraoiVCDdaM

Geplaatst

[YOUTUBE]ewOzi5-AZXU[/YOUTUBE]

Geplaatst
@ Richard, alle Vampire Weekend video's zijn wel goed. Giving up the gun vind ik bijvoorbeeld ook wel goed.

Dit vind ik toch wel de beste van Vampire Weekend:

*video*

Klopt. Ik vond toch Cousins de leukste.:D

Geplaatst
[YOUTUBE]co3qMdkucM0[/YOUTUBE]

ofc

Als je deze post dan mag de ode natuurlijk ook niet ontbreken:

[YOUTUBE]q-mAMH5S6VA[/YOUTUBE]

@hansje _O_

tot slot de eigen inbreng:

Fatboy's Slim samenwerking met Walken is natuurlijk ook goud:

[YOUTUBE]ZM1fkHQP_Pw[/YOUTUBE]

Geplaatst

@hansje _O_

Dit had ik niet verwacht, ik hoopte wat verontwaardigde reacties uit te lokken, maar dit is natuurlijk ook fijn. Aphex Twin-fan?

Geplaatst

[YOUTUBE]psuRGfAaju4[/YOUTUBE]

_O_

Geplaatst
Dit had ik niet verwacht, ik hoopte wat verontwaardigde reacties uit te lokken, maar dit is natuurlijk ook fijn. Aphex Twin-fan?

Niet zozeer, ik mag het zo nu-en-dan graag opzetten. Maar die clip is natuurlijk wel legendarisch en zal vast wel her en der wat aversie oproepen.

Geplaatst

[YOUTUBE]WNAknZVzBRM[/YOUTUBE]

7QxwA4ZCioI

Geplaatst
Niet zozeer, ik mag het zo nu-en-dan graag opzetten. Maar die clip is natuurlijk wel legendarisch en zal vast wel her en der wat aversie oproepen.

Good enough (y)

Op de een of de andere manier doen de beelden van Aphex Twin me denken aan Top Gear :P

:cab: Explain?

Geplaatst
  • Auteur

Komt door die snelle schakeling tussen bepaalde shots en die soort van blauw/grijze waas .. is bij Top Gear ook vaak zo :P

Geplaatst

Ah, ik had meer gezocht naar de vergelijking tussen het vocale. Wordt deze track van Aphex Twin gekenmerkt door het demonische geschreeuw, is Jeremy Clarkson ook niet om aan te horen.

Geplaatst
Komt door die snelle schakeling tussen bepaalde shots en die soort van blauw/grijze waas .. is bij Top Gear ook vaak zo :P

Hm, ik dacht dat er in Top Gear meer lang, uitgesponnen shots zaten. Maargoed, het zou best kunnen, zo'n kenner ben ik nu ook weer niet.

Ah, ik had meer gezocht naar de vergelijking tussen het vocale. Wordt deze track van Aphex Twin gekenmerkt door het demonische geschreeuw, is Jeremy Clarkson ook niet om aan te horen.

Hehe :huhu:

Geplaatst

VA770wpLX-Q

Damn, wat een mooie clip is dit. Zeker de mooiste die ik ooit heb gezien. Als je de geschiedenis van Dr.Dre en Em weet is het nummer ook nog eens schitterend.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.