Cyril Geplaatst 9 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 9 maart 2011 Achja, tis waar je van houd hé. :P Als ik kan kijk ik, en als ik niet kan, kijk ik de herhaling of gewoon de nieuwtjes haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bassiebes Geplaatst 9 maart 2011 Share Geplaatst 9 maart 2011 Laura is vannacht bij Guido in bed beland :o Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril Geplaatst 10 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 10 maart 2011 Sofia is dus eruit, geheim was Ik ben opgegroeid in een internaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril Geplaatst 17 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 17 maart 2011 Vanavond weer iemand eruit. Ik denk zelf Servio, want zoals je ook al kon zien bij de tussenstand, had Guido 42% Philip 44% en Servio 14%. Dacht ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remkoo Geplaatst 17 maart 2011 Share Geplaatst 17 maart 2011 Vanavond weer iemand eruit. Ik denk zelf Servio, want zoals je ook al kon zien bij de tussenstand, had Guido 42% Philip 44% en Servio 14%. Dacht ik. Volgens mij was het meer iets van 35, 44 en 21. Maar nu tussen Guido en Servio is het 56 voor Guido en 44 voor Servio. Phillip is al door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
coentje Geplaatst 17 maart 2011 Share Geplaatst 17 maart 2011 Mijn god, heb je nu ook al een zender die dit 24 uur per dag uitzendt:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 maart 2011 Share Geplaatst 17 maart 2011 Mwa, digitaal kanaaltje net als met Big Brother destijds. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 18 maart 2011 Share Geplaatst 18 maart 2011 Big Brother had geen 24 uurs kanaal hoor ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril Geplaatst 18 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 18 maart 2011 Kut, Guido ligt eruit. :cab: Servio zit nog erin... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 18 maart 2011 Share Geplaatst 18 maart 2011 Big Brother had geen 24 uurs kanaal hoor ;) Wel toch, bij versatel ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
coentje Geplaatst 18 maart 2011 Share Geplaatst 18 maart 2011 Ik dacht dat ze stopten wegens tegenvallende kijkcijfers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkyh Geplaatst 18 maart 2011 Share Geplaatst 18 maart 2011 zijn die 3 weken al om dan?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 18 maart 2011 Share Geplaatst 18 maart 2011 Kut, Guido ligt eruit. :cab: Servio zit nog erin... Balen ! :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril Geplaatst 19 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 19 maart 2011 Guido had een nep-relatie met Laura, maar zijn geheim waar hij eigelijk het huis mee in kwam was dat hij professioneel gamer is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril Geplaatst 20 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 20 maart 2011 Gerard zag het niet meer zitten met Joanna, en had de handboei afgedaan. Hij heeft een sanctie gekregen, en wss is ie ook genomineerd. Vanmorgen mochten de bewoners de handboeien af doen, dus als ie even had gewacht... :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remkoo Geplaatst 20 maart 2011 Share Geplaatst 20 maart 2011 Gerard is echt een held, hoop ook dat hij gaat winnen of Karim _O_ Joanna mag er donderdag wel uit (als er een vrouw uit moet) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril Geplaatst 22 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 22 maart 2011 Gerard & Servio genomineerd. Geertje moet blijven! Weg met de gay. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 23 maart 2011 Share Geplaatst 23 maart 2011 Zijn allebei homo hoor. Maar die Maik en Monique gaan sowieso het geheim van Sharon raden, dat kan toch niet anders meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril Geplaatst 26 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 26 maart 2011 Gerard heeft een vrouw.. ;) Maar de liveshow is geweest, en Servio is naar huis toe. Procent van de stemmen Gerard: 78% Servio: 22% Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 28 maart 2011 Share Geplaatst 28 maart 2011 Begin et steeds leuker te vinden hoor. Sowieso savonds kijken en af en toe op interner. En vanaf vandaag mag je zelf missies sturen, ff kijken waf ik ga sturen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 28 maart 2011 Share Geplaatst 28 maart 2011 Whaha...ja dat is wel lachen. Van die liefdes missies tussen mensen die geen stelletje zijn :P en het nooit zullen worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril Geplaatst 28 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 28 maart 2011 Lapdance van Sharon voor Alex hahaha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeweetmenaam Geplaatst 28 maart 2011 Share Geplaatst 28 maart 2011 Die Joanna is echt een kutwijf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 28 maart 2011 Share Geplaatst 28 maart 2011 Maik die moet als opdracht krijgen; 'Zing door het hele huis het tietenlied.' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeweetmenaam Geplaatst 28 maart 2011 Share Geplaatst 28 maart 2011 Dan is er ook weer een stukje van zijn geheim het huis in gebracht (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten