Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

Fortuna Sittard

Allybra

Recommended Posts

• Replies 920
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

9 uur geleden zei Hakai:

Zie nu gerucht over Kristoffer Peterson naar Fortuna, transfervrij vertrokken uit Israël na het uitbreken van de oorlog daar. 

Bleh. Kan vriezen, kan dooien. Ik vind het ook lastig om te bepalen wat we nou echt nodig hebben. Over het hele team een kwaliteitsimpuls, maar dat kan niet. Prioriteiten stellen vind ik lastig.

Noslin naar Verona voor 3 miljoen, Pandur voor 1,4 naar Hull + bonussen en doorverkooppercentage. De miljoenen van Flemming en Schuurs gaan ook nog komen. Guth deze zomer verpatsen waarschijnlijk... 

Sorry dat ik aan jullie twijfelde Isitan Gün en boys van Azerion _O_

Ik snap het niet. Op de momenten dat je naar voren toe speelt, komt Volendam er niet aan te pas. Okay, je krijgt zelf geen briljante kansen, maar Volendam wordt al 20 meter voor ons tot stilstand gebracht. Dan kom je vlak na rust volkomen terecht op voorsprong en dan besluit je om achterover te leunen, zodat Volendam terug in de wedstrijd kan komen met lekker opportunistisch Zeefuik zoeken. Waarom maken we het onszelf zo lastig?

Ik geef de voorkeur aan een realistisch perspectief. Europees voetbal is geen doel, handhaving wel. Bezuinigen is eveneens een doel. Wellicht even inlezen in de club en de financiële status, praten we verder als jullie geen informatieachterstand hebben. 

https://www.vi.nl/pro/fortuna-krijgt-dure-rekening-gepresenteerd-voor-burak-yilmaz-jaar

Begin daar eens, dan kunnen we daarna reflecteren op die opmerkingen en hoezeer die verwijderd zijn van de werkelijkheid.