Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Fortuna Sittard

Allybra

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 918
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

9 uur geleden zei Hakai:

Zie nu gerucht over Kristoffer Peterson naar Fortuna, transfervrij vertrokken uit Israël na het uitbreken van de oorlog daar. 

Bleh. Kan vriezen, kan dooien. Ik vind het ook lastig om te bepalen wat we nou echt nodig hebben. Over het hele team een kwaliteitsimpuls, maar dat kan niet. Prioriteiten stellen vind ik lastig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Robert Maaskant ´´ik ben laatst gebeld om de keeper van Fortuna naar Engeland te brengen´´ 

geruchten Pandur en Hull City dus. Vraag mij dan echt af wat fucking Robert Maaskant ermee te maken heeft :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Noslin naar Verona voor 3 miljoen, Pandur voor 1,4 naar Hull + bonussen en doorverkooppercentage. De miljoenen van Flemming en Schuurs gaan ook nog komen. Guth deze zomer verpatsen waarschijnlijk... 

Sorry dat ik aan jullie twijfelde Isitan Gün en boys van Azerion _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Nom de Guerre:

Ik vind Griffith bij vlagen wel aardig spelen. Robberechts is te licht qua fysiek. 

Ook nog stuk jonger die Robberechts. Hij heeft ooit legendarische invalbeurt gehad bij KV Mechelen trouwens:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 25-1-2024 om 11:39 zei Thierryvane:

Probleemkind nummer 2 gearriveerd: Da Cruz. Wie doet de scouting in Sittard?  

In ieder geval is het Sjoerd Ars niet meer.

Financieel gezien gaat het ook niet zo lekker. Het verklaart de verkoop van Pandur en Noslin wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap het niet. Op de momenten dat je naar voren toe speelt, komt Volendam er niet aan te pas. Okay, je krijgt zelf geen briljante kansen, maar Volendam wordt al 20 meter voor ons tot stilstand gebracht. Dan kom je vlak na rust volkomen terecht op voorsprong en dan besluit je om achterover te leunen, zodat Volendam terug in de wedstrijd kan komen met lekker opportunistisch Zeefuik zoeken. Waarom maken we het onszelf zo lastig?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik geef de voorkeur aan een realistisch perspectief. Europees voetbal is geen doel, handhaving wel. Bezuinigen is eveneens een doel. Wellicht even inlezen in de club en de financiële status, praten we verder als jullie geen informatieachterstand hebben. 

https://www.vi.nl/pro/fortuna-krijgt-dure-rekening-gepresenteerd-voor-burak-yilmaz-jaar

Begin daar eens, dan kunnen we daarna reflecteren op die opmerkingen en hoezeer die verwijderd zijn van de werkelijkheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was niet goed. Het is al vanaf de winterstop niet goed. Gelukkig win je deze pot. Als ze dat dan komend weekend ook doen tegen Excelsior ben ik er weer een stuk geruster op. Het vertoonde spel blijft betonvoetbal. Jammer, want er zijn echt wel spelers bij die leuk kunnen voetballen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites