Hakai Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari Zie nu gerucht over Kristoffer Peterson naar Fortuna, transfervrij vertrokken uit Israël na het uitbreken van de oorlog daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari 9 uur geleden zei Hakai: Zie nu gerucht over Kristoffer Peterson naar Fortuna, transfervrij vertrokken uit Israël na het uitbreken van de oorlog daar. Bleh. Kan vriezen, kan dooien. Ik vind het ook lastig om te bepalen wat we nou echt nodig hebben. Over het hele team een kwaliteitsimpuls, maar dat kan niet. Prioriteiten stellen vind ik lastig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari Robert Maaskant ´´ik ben laatst gebeld om de keeper van Fortuna naar Engeland te brengen´´ geruchten Pandur en Hull City dus. Vraag mij dan echt af wat fucking Robert Maaskant ermee te maken heeft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Hull is de club van Ilcali, dus in dat opzicht denk ik dat het logischer is dat er langs die route een en ander loopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Deze doodschop van Mauro, schorsing van 2 wedstrijden + 1 voorwaardelijk Deze overtreding van Noslin (hoogstens geel), schorsing van 2 wedstrijden + 1 voorwaardelijk: Tuchtcommissie = clowns. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari Noslin naar Verona voor 3 miljoen, Pandur voor 1,4 naar Hull + bonussen en doorverkooppercentage. De miljoenen van Flemming en Schuurs gaan ook nog komen. Guth deze zomer verpatsen waarschijnlijk... Sorry dat ik aan jullie twijfelde Isitan Gün en boys van Azerion Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Beetje jammer dat je de tweede seizoenshelft weer met zweet in de bilspleet mag afwachten of we geen Heraclesje gaan doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari Ze gaan nu Jayden Braaf huren. Had ik liever iemand als Kuwas gehad. Nu heb je drie onervaren gastjes op rechtsbuiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari Probleemkind Braaf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari 8 uur geleden zei Hakai: Ze gaan nu Jayden Braaf huren. Had ik liever iemand als Kuwas gehad. Nu heb je drie onervaren gastjes op rechtsbuiten. Ik vind Griffith bij vlagen wel aardig spelen. Robberechts is te licht qua fysiek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari 1 uur geleden zei Nom de Guerre: Ik vind Griffith bij vlagen wel aardig spelen. Robberechts is te licht qua fysiek. Ook nog stuk jonger die Robberechts. Hij heeft ooit legendarische invalbeurt gehad bij KV Mechelen trouwens: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari Op 23-1-2024 om 11:10 zei Thierryvane: Probleemkind Braaf. Probleemkind nummer 2 gearriveerd: Da Cruz. Wie doet de scouting in Sittard? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari Velasquez? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari Echt hè. Zeker niet blij mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 januari Share Geplaatst 25 januari Zijn wel gewoon goede spelers. Ngonge vonden we ook lastig, speelt nu bij Napoli. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 26 januari Share Geplaatst 26 januari Op 25-1-2024 om 11:39 zei Thierryvane: Probleemkind nummer 2 gearriveerd: Da Cruz. Wie doet de scouting in Sittard? In ieder geval is het Sjoerd Ars niet meer. Financieel gezien gaat het ook niet zo lekker. Het verklaart de verkoop van Pandur en Noslin wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Da cruz zal wel de winnende maken in de beker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari Ik snap het niet. Op de momenten dat je naar voren toe speelt, komt Volendam er niet aan te pas. Okay, je krijgt zelf geen briljante kansen, maar Volendam wordt al 20 meter voor ons tot stilstand gebracht. Dan kom je vlak na rust volkomen terecht op voorsprong en dan besluit je om achterover te leunen, zodat Volendam terug in de wedstrijd kan komen met lekker opportunistisch Zeefuik zoeken. Waarom maken we het onszelf zo lastig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari Sparen voor de Playoffs om Europees voetbal en de eventuele bekerfinale. Fortuna gaat het doen dit jaar! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari 1 uur geleden zei Arezo: Sparen voor de Playoffs om Europees voetbal en de eventuele bekerfinale. Fortuna gaat het doen dit jaar! Nom moet daar nog even aan wennen, dat Europees voetbal het doel nu moet zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari Dan wel via de competitie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari Ik geef de voorkeur aan een realistisch perspectief. Europees voetbal is geen doel, handhaving wel. Bezuinigen is eveneens een doel. Wellicht even inlezen in de club en de financiële status, praten we verder als jullie geen informatieachterstand hebben. https://www.vi.nl/pro/fortuna-krijgt-dure-rekening-gepresenteerd-voor-burak-yilmaz-jaar Begin daar eens, dan kunnen we daarna reflecteren op die opmerkingen en hoezeer die verwijderd zijn van de werkelijkheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari Het was niet goed. Het is al vanaf de winterstop niet goed. Gelukkig win je deze pot. Als ze dat dan komend weekend ook doen tegen Excelsior ben ik er weer een stuk geruster op. Het vertoonde spel blijft betonvoetbal. Jammer, want er zijn echt wel spelers bij die leuk kunnen voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Sierosso Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Opvolger voor Brobbey hoor, wat een speler! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten